Резюме від 14 травня 2024 PRO

Євгеній

Customer support manager

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
24 роки
Місто проживання:
Кременчук
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Account manager

з 03.2023 по 09.2023 (6 місяців)
NDA, Київ (IT)

- Creating accounts: Register new accounts on various platforms.
- Filling in the profile: Add basic information to profiles.
- Uploading content: Share photos, videos, text messages, or more.
- Increasing activity: Likes, comments, shares, and other interactions with other users.
- Account monitoring: Continuously monitor activity and respond to any issues identified.
- Documentation and reporting: Maintain records of created and managed accounts.

Retention-менеджер

з 10.2019 по 12.2022 (3 роки 2 місяці)
EvoPlay, Київ (IT)

Support Manager
Work with the gambling market. Responsibilities:
- Individual approach to each client
- Customer support for the product - technical/financial/promotional support
- Active work with objections
- Stable speed and quality of work performance
- Consultation on promotions and their functionality
- Compliance with work standards and the use of various communication techniques

After a year and a half, he was promoted to the position of Senior Support manager.
Responsibilities:
- Training and support in the work of new employees - interns:
- Assistance with technical aspects
- Help with solving complex issues
- Working on errors and adjusting the work of the support department (working through any difficulties that arise in the process)
When an intern asks a question "I don't understand here", I am right there to help with any issue.
I was one of the first people to meet an employee in the process of work (help/support)

A year later, I was promoted to the position of Retention Outbound
Responsibilities:
- Working with the betting market and the gambling market
- Daily communication with regular and VIP customers of the company
- Notifying customers about exclusive promotional conditions

Sales manager

з 03.2019 по 09.2019 (6 місяців)
Justice Agency, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

•️ Communication with contractors
•️ Creating technical specifications
•️ Price negotiations
•️ Report generation

Освіта

Кременчугский колледж КНУ имени Михаила Остроградского

Відділення зварювання та металургії, Кременчук
Вища, з 2019 по 2022 (3 роки)

ВСП "СПФК ЦНТУ"

ГАЛУЗЕВЕ МАШИНОБУДУВАННЯ, Світловодськ
Середня спеціальна, з 2015 по 2019 (4 роки)

Знання і навички

MS Office Jira

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — середній

Додаткова інформація

I have an interest and ambition to develop my career path after gaining quality work experience in a large and strong company. During this time, I managed to gain good experience with the gambling and betting markets. I participated in the training of new specialists and helped to form new teams.
I am glad that my first experience was exactly like that.

Currently, my main motivation is a stable, interesting, and highly paid job. I am open to all offers.
Among all my personal qualities, I can single out the following: dedication, punctuality, sociability, stress resistance, and discipline.

Схожі кандидати

Help desk specialist
Дистанційно

Moderation manager, менеджер (В2В), Customer support representative
Дистанційно

Help desk specialist
15000 грн, Дистанційно, Інші країни

Спеціаліст Service Desk
Дистанційно, Львів

Technical Support, IT Technician, Web developer, help desk manager
25000 грн, Дистанційно, Рівне

Спеціаліст help desk
60000 грн, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: