Валентина
Помічник керівника, адміністратор, менеджер з персоналу
- Зайнятість:
- Неповна зайнятість.
- Вік:
- 43 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5712392
Досвід роботи
Помічник керівника
з 12.2019 по 06.2021
(1 рік 6 місяців)
ТОВ "ЖОК", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- виконання доручень керівника
- організація роботи офісу (замовлення канцелярії, води та інш до офісу, контроль роботи прибиральниці)
- робота з електронною поштою, допомога начальникам дільниць, прорабам, майстерам з документами
- узагальнення та контроль табелів робочих бригад
- підготовка документів для проведення тендерів
- допомога відділу "бухгалтерії"
- ведення документообороту офісу, реєстрація та контроль вхідної-вихідної документації, організація відправки та отримання пошти
- підготовка ділових листів, договорів, наказів, протоколів нарад
- друкування карт
- функції менеджера по персоналу.
Помічник керівника відділу
з 10.2018 по 10.2019
(1 рік)
ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ", Київ (телекомунікація та зв`язок)
- виконання доручень керівництва з приводу організаційних питань офісу,
- організація та проведення відряджень робочих
- знаходження та оренда будів.спец техніки
- підготовка ділових листів, договорів тощо,
- допомога відділу "бухгалтерії"
- допомога у "проектному" відділі, робота з топокартами.
Помічник керівника та Головний спеціаліст відділу містобудування, архітектури та землекористування Деснянської РДА
з 10.2000 по 02.2015
(14 років 4 місяці)
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація , потім ПП " Коралл -ТВ -плюс", Київ (будівництво, землекористування)
- організація ділових зустрічей керівника та виїзних нарад
- підготовка та організація свят та інших організаційних заходів
- ведення адміністративної роботи та постачання офісу
- розробка та ведення бюджету на офісні нестатки
- робота з накладними, господарськими договорами, платіжними дорученнями
- закупка канцелярії та організація одержання товарно-матеріальних цінностей
- ведення кадрового діловодства
- ведення особових справ працівників, прийом та звільнення працівників
- ведення табеля використання робочого часу
- оформлення відряджень працівників
- проведення адаптації нових працівників (розробка адаптаційних листів та методів оцінювання)
- впровадження нових методів мотивації
- ведення графіків відпусток
- підготовка наказів та інш. ділової документації
- складання та підготовка посадових інструкцій та правил внутрішнього трудового розпорядку
- підготовка профілів компетенцій, професійних вимог до кандидатів, тестування.
- проведення телефонного інтерв’ю, проведення співбесід
Головний спеціаліст Управління будівництва, архітектури та землекористування
з 10.2000 по 02.2014 (13 років 4 місяці)
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація, (державна служба)
Ведення кадрового діловодства:
- підбір кандидатів на вакантні місця
- оформлення прийому, переводу, звільнення працівників
- мотивація, адаптація персоналу
- ведення особових справ працівників
- ведення табеля використання робочого часу
- ведення кадрової звітності
- підготовка наказів
- складення та ведення графіків відпусток
- ведення трудових книжок
- знання Кодексу законів про працю України
- складення протоколів нарад
- підготовка звітно-аналітичної інформації
- організація ділових зустрічей керівника та виїздних нарад
- робота з вхідною та вихідною документацією
- ведення номенклатури справ
- етика ділового спілкування, основи організації діловодства
- прийом відвідувачів та проведення консультацій
Досвід роботи у сфері містобудування:
- підготовка матеріалів та надання відповідей на запити юридичних, фізичних осіб
- підготовка проектів розпоряджень РДА
- ведення консультативної роботи по адміністративним послугам
- підготовка матеріалів для надання почтових адрес об'єктам будівництва
- розгляд питань та підготовка відповідей у галузі земельних відносин (оформлення документації на земельні ділянки, в межах компетенції РДА)
- знання Земельного кодексу України, нормативної документації у галузі містобудування
- здійснення виїздів на місцевість та вирішення питань регулювання містобудівної діяльності спільно з представниками Департаменту земельних ресурсів КМДА, Департаменту містобудування та архітектури КМДА.
Освіта
Київський національний Університет ім. Вадима Гетьмана
Менеджмент організацій, Київ
Вища, з 2000 по 2006 (5 років 6 місяців)
У листопаді 2014 р. закінчила курси "Директор по персоналу" (Університет економіки і права "КРОК")
Київський топографічний технікум
Землевпорядкування, Київ
Середня спеціальна, з 1996 по 2000 (4 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Університет економіки і права "КРОК" курси "Директор по персоналу"
2014 рік,3 місяці навчання
сертифікат В1 німецька мова
2023 р.
Знання і навички
Знання мов
- Російська — вільно
- Українська — вільно
- Німецька — середній
Додаткова інформація
Доброзичлива, порядна, комунікабельна.
Люблю спілкуватися з людьми та уважна при розгляді будь-яких питань.
Ввічлива до людей, тактовна, толерантна.
Доручену роботу виконую добросовісно і акуратно.
Дисциплінована, оперативно виконую доручення керівництва, маю креативне мислення !
Відповідальна та наполеглива.
Весела, позитивно дивлюся на життя.
Займаюся саморозвитком та маю велике бажання навчатися новому!
Вік: 43 роки, одружена, виховую доньку та сина.
ШУКАЮ РОБОТУ ДИСТАНЦІЙНО !
Схожі кандидати
HR-менеджер, асистент HR-менеджера, HR-адміністратор
Київ, Дистанційно
Менеджер по персоналу, секретарь, помощник руководителя (НR), администратор
Київ
Інспектор з кадрів, менеджер з персоналу, senior HR specialist, HR manager
35000 грн, Київ
HR-менеджер, асистент HR-менеджера, рекрутер
Київ
HR-менеджер, HR-директор, рекрутер, асистент керівника
Київ
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Київ, Дистанційно