Резюме від 18 квітня 2024 PRO

Валентина

Помічник керівника, адміністратор, менеджер з персоналу

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник керівника

з 12.2019 по 06.2021 (1 рік 6 місяців)
ТОВ "ЖОК", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- виконання доручень керівника
- організація роботи офісу (замовлення канцелярії, води та інш до офісу, контроль роботи прибиральниці)
- робота з електронною поштою, допомога начальникам дільниць, прорабам, майстерам з документами
- узагальнення та контроль табелів робочих бригад
- підготовка документів для проведення тендерів
- допомога відділу "бухгалтерії"
- ведення документообороту офісу, реєстрація та контроль вхідної-вихідної документації, організація відправки та отримання пошти
- підготовка ділових листів, договорів, наказів, протоколів нарад
- друкування карт
- функції менеджера по персоналу.

Помічник керівника відділу

з 10.2018 по 10.2019 (1 рік)
ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ", Київ (телекомунікація та зв`язок)

- виконання доручень керівництва з приводу організаційних питань офісу,
- організація та проведення відряджень робочих
- знаходження та оренда будів.спец техніки
- підготовка ділових листів, договорів тощо,
- допомога відділу "бухгалтерії"
- допомога у "проектному" відділі, робота з топокартами.

Помічник керівника та Головний спеціаліст відділу містобудування, архітектури та землекористування Деснянської РДА

з 10.2000 по 02.2015 (14 років 4 місяці)
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація , потім ПП " Коралл -ТВ -плюс", Київ (будівництво, землекористування)

- організація ділових зустрічей керівника та виїзних нарад
- підготовка та організація свят та інших організаційних заходів
- ведення адміністративної роботи та постачання офісу
- розробка та ведення бюджету на офісні нестатки
- робота з накладними, господарськими договорами, платіжними дорученнями
- закупка канцелярії та організація одержання товарно-матеріальних цінностей
- ведення кадрового діловодства
- ведення особових справ працівників, прийом та звільнення працівників
- ведення табеля використання робочого часу
- оформлення відряджень працівників
- проведення адаптації нових працівників (розробка адаптаційних листів та методів оцінювання)
- впровадження нових методів мотивації
- ведення графіків відпусток
- підготовка наказів та інш. ділової документації
- складання та підготовка посадових інструкцій та правил внутрішнього трудового розпорядку
- підготовка профілів компетенцій, професійних вимог до кандидатів, тестування.
- проведення телефонного інтерв’ю, проведення співбесід

Головний спеціаліст Управління будівництва, архітектури та землекористування
з 10.2000 по 02.2014 (13 років 4 місяці)
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація, (державна служба)
Ведення кадрового діловодства:
- підбір кандидатів на вакантні місця
- оформлення прийому, переводу, звільнення працівників
- мотивація, адаптація персоналу
- ведення особових справ працівників
- ведення табеля використання робочого часу
- ведення кадрової звітності
- підготовка наказів
- складення та ведення графіків відпусток
- ведення трудових книжок
- знання Кодексу законів про працю України
- складення протоколів нарад
- підготовка звітно-аналітичної інформації
- організація ділових зустрічей керівника та виїздних нарад
- робота з вхідною та вихідною документацією
- ведення номенклатури справ
- етика ділового спілкування, основи організації діловодства
- прийом відвідувачів та проведення консультацій

Досвід роботи у сфері містобудування:
- підготовка матеріалів та надання відповідей на запити юридичних, фізичних осіб
- підготовка проектів розпоряджень РДА
- ведення консультативної роботи по адміністративним послугам
- підготовка матеріалів для надання почтових адрес об'єктам будівництва
- розгляд питань та підготовка відповідей у галузі земельних відносин (оформлення документації на земельні ділянки, в межах компетенції РДА)
- знання Земельного кодексу України, нормативної документації у галузі містобудування
- здійснення виїздів на місцевість та вирішення питань регулювання містобудівної діяльності спільно з представниками Департаменту земельних ресурсів КМДА, Департаменту містобудування та архітектури КМДА.

Освіта

Київський національний Університет ім. Вадима Гетьмана

Менеджмент організацій, Київ
Вища, з 2000 по 2006 (5 років 6 місяців)

У листопаді 2014 р. закінчила курси "Директор по персоналу" (Університет економіки і права "КРОК")

Київський топографічний технікум

Землевпорядкування, Київ
Середня спеціальна, з 1996 по 2000 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Університет економіки і права "КРОК" курси "Директор по персоналу"

2014 рік,3 місяці навчання

сертифікат В1 німецька мова

2023 р.

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Користувач Internet 1С:Підприємство Управління персоналом Управлінські навички

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Німецька — середній

Додаткова інформація

Доброзичлива, порядна, комунікабельна.

Люблю спілкуватися з людьми та уважна при розгляді будь-яких питань.

Ввічлива до людей, тактовна, толерантна.

Доручену роботу виконую добросовісно і акуратно.

Дисциплінована, оперативно виконую доручення керівництва, маю креативне мислення !

Відповідальна та наполеглива.

Весела, позитивно дивлюся на життя.

Займаюся саморозвитком та маю велике бажання навчатися новому!

Вік: 43 роки, одружена, виховую доньку та сина.

ШУКАЮ РОБОТУ ДИСТАНЦІЙНО !

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: