Резюме від 24 січня 2023

Олена

Заступник керівника, оператор 1С, адміністратор, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник керуючого магазину

з 11.2019 по нині (4 роки 6 місяців)
мережа супермаркетів, Хмельницький (Роздрібна торгівля)

Робота в 1С:приймання товару, обліку товару, уцінка, інвентаризація, списання.
Виконання вказівок керівництва.
Забезпечення якісного та безперебійного надання послуг нашим відвідувачам

Освіта

Хмельницький національний університет

Менеджмент підприємницької діяльності та адміністрування, Хмельницький
Вища, з 2008 по 2013 (4 роки 9 місяців)

навчалась на денній формі навчання, закінчила зі ступенем спеціаліста

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet Windows

Додаткова інформація

Повна зайнятість
Вік: 32 років
Місто: Хмельницький Контактна інформація:
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: знайти роботу відповідно до своїх знань та вмінь.
Досвід роботи
2019р і до сьогодні
Заступник керуючого магазину.
Обов'язки: приймання, облік, інвентаризація та списання товару в 1С. Замовлення товару. Управлінням персоналу.
Відповідальність за якісне обслуговування наших відвідувачів.
Участь в інвентаризації товару.
Виконання вказівок керівництва.
Помічник керівника з підбору персоналу "З`ївбиСам" (декретна відпустка)
Обов`язки: пошук, подача оголошень, проведення співбесід та стажування працівників. Оформлення персоналу та контроль проходження медичних книг.
Адміністратор
з 2014 до декретної відпустки працювала адміністратором в закладі швидкого харчування "З`ївбиСам" Обов`язки: забезпечення нормального функціонування закладу, управління персоналом, контролювання, замовлення та прийом товару, ведення розрахунків з постачальниками, ведення накладних, нарахування та видача з/п
з 2014(січень) по 2014(травень) працювала касиром в "Райфайзен банк Аваль".
Обов`язки: обслуговування клієнтів відповідно до касової дисципліни та вимог банку
Освіта:
з 2008р по 2013р навчалась у Хмельницькому національному університеті за спеціальістю менеджмент і адміністрування
Знання ПК: Windows, Microsoft word, Excel, інтернет - на рівні користувача
Додаткова інформація:
Сімейний стан – одружена, є син
Хобі: спорт, книги, подорожі

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: