• Візитка

Ганна

Керівник відділу кадрів, HR-менеджер з персоналу, 20 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
53 роки
Місто:
Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

ДІДИК АННА АНАТОЛІЇВНА


Дата народження:
23 лютого 1972

Сімейний стан:
Незаміжня, син

Здобувач на посаду Керівник відділу персоналу, керівник відділу кадрів, керівник HR відділу

Освіта Вища освіта, Сумський національний аграрний університет, спеціальність: "Менеджмент організацій", кваліфікація: економіст-організатор.
2002 рік випуску

Місце роботи Начальник відділу кадрів та діловодства
філія АТ "ДПЗКУ" "Сумський КХП" "
Березень 2006 - по 2024 р

Табельний облік, накази з особового складу, особисті справи працівників, відрядження, звіти, щорічні відпустки, накази по підприємству.
Ведення військового обліку.

Керівник групи маркетингу
ДП ДАК "Хліб України" "Сумський комбінат хлібопродуктів",
Листопад 2002 - березень 2006 (3 роки і 5 місяців)

Вивчення і налагодження ринків збуту

Секретар керівника ДП ДАК "Хліб України"
Березень 1996 - листопад 2002 (6 років і 9 місяців)

Виконувала обов'язки офіс-менеджера: реєстрація вхідної-вихідної кореспонденції, накази по підприємству, ел. пошта і т.п.

Професійні навички:
• Організація кадрового обліку, кадрового діловодства та HR процесів відповідно КЗпП України з «0».
• Ведення військового обліку на підприємстві з 0 (постанова 1487)
• Оптимізація організаційної структури компанії. Створення Посадових інструкцій, Положень про відділи, Штатний розклад.
• Планування бюджету витрат на персонал, контроль за його виконанням та оптимізацією.
• Організація, контроль і здійснення пошуку і підбору персоналу всіх рівнів, координація процесу адаптації прийнятих співробітників.
• Розробка та впровадження всіх HR-процесів в компанії: пошук і підбір, адаптація, навчання і розвиток, мотивація, корпоративна культура тощо.
• Проведення моніторингу та аналізу ринку праці та заробітних плат.
• Формування внутрішнього і зовнішнього кадрового резерву компанії;
• Атестація персоналу.
• Організація навчання персоналу.
• Керівництво відділом (4 чол.)
• Організація та контроль кадрового обліку в компанії;
• Ведення кадрової документації (прийом, звільнення, переведення, відпустки, ведення штатного розкладу);
• Оформлення, ведення та облік трудових книжок;
• Ведення табеля обліку робочого часу;
• Складання графіків відпусток, облік надання відпусток;
• Формування особистих справ, ведення карток П-2;
• Розробка організаційної структури підприємства;
• Пошук і підбір персоналу, формування кадрового резерву;
- Впровадження та підтримка корпоративної політики;
1.Рекрутінг (вакансії і резюме в інеті, робота з рекрутінговимі агентствами, ЗМІ, ВНЗ, Центри зайнятості, проведення співбесід, проведення психологічного тестування)
2. Мотиваційні програми
3. Адаптація співробітників
4. Атестація співробітників
5. Повне ведення кадрового діловодства (проведення кадрових аудитів в структурних підрозділах і на окремих підприємствах, підготовка відділу кадрів до перевірок держструктур, контроль трудової дисципліни на підприємстві, розробка внутрішніх нормативних документів підприємства, знання КЗпП.)


Знання КЗпП України;
Знання 1C 8 ЗУП
Сертифікати, курси

Досягнення Досвід роботи в кадровій сфері 20 років

Комунікабельна, цілеспрямована, відповідальна, товариська, аналітичне мислення, здатність до навчання, активність, грамотна письмова та усна мова.

Додаткові відомості: Українська та російська мова - вільне володіння.
Англійська мова - базовий рівень.
Водійські права категорії В.
Є закордонний паспорт - _________

Контакти:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: