Резюме від 28 березня 2023 PRO

Олена

Менеджер з логістики, фахівець з постачання

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний менеджер зі збуту

з 01.2022 по 05.2022 (4 місяці)
ПрАТ «Ганза-Україна», Київ (Виробництво та продаж лакофарбових матеріалів)

- формування звіту з продажів продукції в торгівельних мережах;
- формування звіту по товарним залишкам продукції в торгівельних
мережах;
- формування звіту по термінам придатності продукції в торгівельних мережах;
- формування звіту по дебіторській заборгованості;
- формування звіту з щомісячної інвентарізаціі;
- підготовка документації для проведення акцій в торгівельних мережах, формування звіту;
- робота з зведеними таблицями, з асортиментом товару, з довідниками;
- підготовка документації з переоцінки товару;
- формування KPI для регіональних менеджерів;
- договірна робота з контрагентами (договори, додаткові угоди, специфікації);
- переговори та листування з контрагентами.

Фахівець з постачання

з 05.2020 по 08.2021 (1 рік 3 місяці)
ПрАТ Фармацевтична фірма «Дарниця», Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Мої обов’язки:
-забезпечення сировиною та матеріалами відділ фармацевтичних розробок;
-пошук альтернативної сировини та матеріалів для виробництва;
-переговори та листування з постачальниками/виробниками;
-договірна робота з постачальниками (договори, додаткові угоди, специфікації);
-проведення тендерних закупівель;
-проведення реєстрації договорів, рахунків фактур, актів виконаних робіт/послуг в системі;
-створення в системі замовлення на купівлю для своєчасного забезпечення сировиною, матеріалами та послугами;
-створення в системі резервування коштів для своєчасної оплати сировини,матеріалів, робіт/послуг;
- забезпечення правильно оформлених документів для митного оформлення вантажу (інвойс, ТТН, договір та ін.);
-забезпечення своєчасного надходження та правильно оформлених усіх необхідних документів (видаткових накладних, актів виконаних робіт/послуг, тощо) до бухгалтерії;
-моніторинг кредиторської та дебіторської заборгованості з контрагентами;

Логіст до 2015 року, економіст до 2019 року

з 04.2012 по 09.2019 (7 років 5 місяців)
АТ "Фармак", Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Економіст
з 08.06.2015 по 20.09.2019
Мої обов’язки:
-проведення реєстрації договорів, рахунків фактур, актів виконаних робіт в програмі;
-створювати в програмі замовлення для своєчасного забезпечення послугами, ТМЦ та ПММ;
-створювати в програмі резервування коштів для своєчасної закупівлі запчастин, матеріалів, ПММ та робіт;
-забезпечення своєчасного надходження та правильно оформлених усіх необхідних документів (видаткових накладних, актів виконаних робіт і т.і.) до бухгалтерії;
-здійснювати моніторинг кредиторської та дебіторської заборгованості з контрагентами;
-проведення звірок з контрагентами;
-розробка та подання на затвердження проект річного бюджету;
-контроль виконання бюджету;
-підготовка звіту по операційній діяльності відділу;
-ведення аналітики по всім затратам відділу;
-договірна робота контрагентами.

Логіст
з 02.04.2012 по 08.06.2015
Мої обов’язки:
-документальне оформлення водіїв у відрядження;
-розрахунок грошових витрат для відрядження водіїв по Україні та закордоном, контроль їх використання;
-GPS- моніторинг маршруту водіїв по Україні та закордоном, формування звіту;
-проведення затрат по відрядженню водіїв в системі;
-доставка продукції власним та найманим транспортом по Україні;
-контроль завантаження та розвантаження продукції, документальний супровід;
-договірна робота з контрагентами;
-розрахунки з контрагентами;
-контроль дебіторської та кредиторської заборгованості з контрагентами.

Робота з великим об’ємом інформації та документації.

Освіта

Національний авіаційний університет

«Логістика» здобула кваліфікацію Менеджера з логістики., Київ
Вища, з 2007 по 2013 (5 років 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Робота з оргтехнікою САПР ERP SAP ERP

Додаткова інформація

Відповідальна, комунікабельна, цілеспрямована, пунктуальна, ініціативна, уважність до деталей, готова освоювати нові сфери діяльності, швидко адаптуюсь до нових умов.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: