Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 5 лютого 2020

Юрій

Виконавчий директор, керівник структурного підрозділу, заступник директора

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто:
Чернігів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Виконавчий директор

з 02.2014 по нині (10 років 2 місяці)
ТОВ «ТД ДІТРЕЙД», Чернігів (Дистриб'юція продуктів харчування)

Основні обов'язки:
•Планування роботи та безпосереднє керівництво господарською та фінансово-економічною діяльністю структурного підрозділу;
•Організація злагодженої роботи і ефективної взаємодії всіх відділів. Контроль трудової дисципліни підлеглих працівників;
•Побудова та організація постачальницько-збутових ланцюгів у відповідність із завданнями логістики;
•Проведення економічного аналізу структурного підрозділу за показниками: залишки, дефіцитність, прибуток, рентабельність, оборотність;
•Забезпечення своєчасного і якісного виконання замовлень, договорів, зобов'язань перед контрагентами;
•Пошук та залучення нових постачальників;
•Збереження та ефективне використання майна підприємства;
•Звітування директору підприємства про результати фінансово-господарської діяльності структурного підрозділу;
•Підвищення ефективності роботи структурного підрозділу з метою зростання обсягів реалізації продукції та збільшення прибутку;
•Інші обов’язки, пов’язані з функціонуванням структурного підрозділу.
Кількість підлеглих: 155 осіб.

Заступник директора

з 04.2008 по 04.2013 (5 років)
ТОВ «О.Т.», Київ (Оптова та роздрібна торгівля канцелярськими товарами)

Основні обов'язки:
•Організація та управління господарською, фінансово-економічною діяльністю підприємства;
•Звітування про фінансово-господарські результати діяльності та наслідки прийнятих рішень;
•Забезпечення взаємодії всіх структур підприємства. Створення сприятливих умов праці для співробітників, затвердження правил внутрішнього трудового розпорядку, графіка відпусток, плану роботи підприємства, розробка посадових інструкцій;
•Контроль за своєчасністю та якістю виконання договорних зобов’язань перед контрагентами;
•Комунікація з керівниками роздрібних і оптових мереж. Підключення нових каналів збуту;
•Розробка, погодження бюджету та бюджетне управління; Управління фінансовими потоками підприємства;
•Виконання інших завдань за дорученням безпосереднього керівника.
Кількість підлеглих: 35 осіб.
Штат компанії: 38 чоловік

Старший менеджер з логістики

з 04.2005 по 04.2008 (3 роки)
ТОВ «ЛКО», Київ (Оптова торгівля алкогольними та слабоалкогольними напоями ТМ «Оболонь»)

Основні обов'язки:
•Склад: відповідальний за своєчасне забезпечення складських операцій (оприбуткування товару на склад провайдера, комплектація замовлень, перепакування товару, маркування, корекція системних залишків готової продукції);
•Транспорт: відповідальний за забезпечення транспортування готового товару, контроль за своєчасною погрузкою замовлень на транспорт;
•Постійна взаємодія з провайдером;
•Робота з персоналом: пошук, прийом на роботу в транспортно-експедиційний відділ, координація діяльності, тощо;
•Звітування про результати роботи головному офісу Компанії;
•Організація та розвиток відкритих та взаємовигідних відносин з партнерами компанії.
Результати діяльності:
•Оптимізація логістичного напрямку компанії;
•Забезпечення безперебійної та ефективної роботи логістики.
Кількість підлеглих: 80 осіб.
Штат компанії: 220 осіб.
Причина звільнення: пошук нової роботи для повної реалізації власних можливостей та самовдосконалення.

Офіс-менеджер з логістики

з 01.2003 по 03.2005 (2 роки 2 місяці)
ТОВ «ПРОДМАРКЕТ», Київ (Оптова торгівля напоями)

Основні обов'язки:
•Взаємодія з постачальниками, експедиторами, водіями, працівниками складу;
•Організація системи планування доставки до клієнта (розробка маршрутів, розподіл заявок відповідно до обсягу завантаження і вантажопідйомністю машин);
•Контроль витрат палива, ведення документації (дорожні, маршрутні листи) і т.д.;
•Організація роботи, набір та оплата найманої техніки, набір та оплата роботи водіїв/експедиторів;
•Проведення економічного аналізу результатів діяльності, аналіз ринку;
•Звітність перед відділом обліку компанії;
•Претензійна робота з зовнішніми постачальниками (ЗЕД);
•Виконання інших завдань за дорученням керівництва.
Результати діяльності: Організація роботи відділу логістики з нуля.
Причина звільнення: реорганізація компанії з переведенням на ТОВ «ЛКО».

Освіта

Національний авіаційний університет

Механічний, Київ
Вища, з 1995 по 2001 (5 років 11 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Сімейний стан - одружений, дітей не маю.
Наявність власного транспортного засобу, водійського посвідчення категорії В, С.
Готовий до періодичних відряджень, переїзду в іншу місцевість, закордонний паспорт в наявності.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: