Резюме від 14 грудня 2019

Юлия

Менеджер по персоналу, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

Дтркм

Программування, Днепр
Середня спеціальна, з 1997 по 2002 (4 роки 8 місяців)

Программист ЭВМ

Додаткова освіта та сертифікати

Ораторске мастерство

Ицхак Пинтосевич

Знання і навички

Маю досвід підбору персоналу,та адаптаціі співробітників різного

Знання мов

Українська — середній

Додаткова інформація

Косюг Юлія Валентинівна
04.07.1976

Цілі:застосування свого професійного досвіду, навичок і знань на посаді .
Досвід роботи:2003-2019 помічник Керівника ,Керівник філіі,бухгалтер ФОП ,менеджер по підбору персоналу транспортна компанія такси .
Функціональні обов'язки:
пошук і підбір персоналу керівники,водіі,оператори прийом викликів,мастерів, слюсарів (розміщення вакансій в Інтернеті, пошук і обробка резюме, проведення телефонних інтерв'ю, розміщення вакансій з кандидатами, ведення бази даних);
ведення кадрового діловодства (прийом, звільнення співробітників);
проведення атестації персоналу;розробка анкет,розробка программ навчання кандидатів,
ведення особових справ працівників;
розробка штатного розкладу;
ведення графіка відпусток співробітників;
розробка посадових інструкцій.
Введення корпоративної єтиці Компаніі.
Аналіз роботи співробітників ,виявлення помилок в роботі та допомога в самовиправленні контроль за подальшим розвитком працівника.
Організація ділових зустрічей, проведення вдалих переговорів.
прийом і розподіл телефонних дзвінків, електронна пошта;
- складання робочого графіка керівника;
- виконання доручень керівництва;
- забезпечення життєдіяльності офісу і торгових точок;
- вирішення поточних організаційних, адміністративних і господарських питань, що виникають в процесі діяльності компанії;
- організація документообігу, реєстрація внутрішньої, вхідної та вихідної документації;
- ознайомлення співробітників офісу і водіів з розпорядженнями, наказами та іншими документами, що виходять від керівництва;
- ведення карток майна співробітників офісу;
- ведення первинної бухгалтерії плідно співпрацювала с Приват24,підприємець 4.8
- видача заробітної плати співробітникам офісу;
- складання інформаційних листів.
моніторинг ринку праці та рівня заробітних плат;
Про себе:многозадачність це моє улюблене ,маю бажання працювати на результат, а не на
Години .Спроможність вирішувати задачі самостійно з позитивним результатом. Вивчила книгу "Мудрость твоего лица"Ханер.Вивчала єфективний коучинг Джона Вітмор.Проводила мастер класи для водіїв,та операторів на тему(як працювати з запереченнями,російською мовою.проводмла мастер клас Тема наша цільова аудиторія та як з нею працювати(російською). Розробила цінності компаніі та проводила тренинг на цю тему.Маю знання з курсу Ораторськє мистецьтво Іцхак Пінтосевіч,Маю права кат.В,опит водіння 10 років.Маю бажання розвиватися кожного дня.
Маю двох дітей 20 та 12 років.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Інспектор з кадрів
Кременчук, Дистанційно

Рекрутер
Київ, Дистанційно

Менеджер з персоналу
35000 грн, Дніпро, Київ

Рекрутер
Дніпро

Рекрутер
Київ, Дистанційно

Рекрутер
18000 грн, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: