Резюме від 15 березня 2024

Світлана

HR-менеджер, керівник відділу, рекрутер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
53 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Економічна статистика, бакалавр. Державне управління, магістр., Київ
Вища, з 1990 по 1997 (7 років)

Додаткова освіта та сертифікати

«Правове регулювання трудових відносин. Кадрове діловодство»

2012

Консультант у методі «Позитивна психотерапія»

2019, рік

Коуч "International Coaching Community"

2017, 1 рік.

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

Бренд “Агрохімічні технології” https://www.agrohimteh.com.ua/
Директор з управління персоналом
Функціональні обов’язки:
Побудова “з нуля” системи роботи з персоналом
Рекрутинг, повний цикл підбору (РМ, агрономи-консультанти, маркетологи, аналітики, офісний персонал та ін.)
Створення Карт посад та Планів адаптації для новачків
Проведення Welcome-тренінгів та організація опитування за підсумками випробувального строку
Організація щорічного навчання співробітників за різними напрямками у т. ч. складання Карт індивідуального розвитку.
Психологічна підтримка персоналу
Не материальна мотивація: допомога з ідеями організації привітань та свят, призів, конкурсів. Створили Корпоративну бібліотеку в офісі.

Досягнення: Успішне закриття усіх вакансій. Створила Правила, Регламенти, заповнені на всіх співробітників Карти посади. Систематизована адаптація персоналу, організоване щорічне навчання для різних підрозділів.

ТОВ «AI Хелпс», IT-продуктова компанія https://aihelps.com/
HR Generalist
Функціональні обов’язки:
Рекрутинг: розробники, бек-офіс, відділи по роботі з клієнтами
Онбординг: оформлення, ввідний тренінг, план адаптації, наставництво
Кадрове адміністрування, зокрема аудит кадрового діловодства. Прописала всі правила та регламенти по роботі з персоналом
Заходи для згуртування команди, свята, конкурси, номінації
Організація навчання та тестування менеджерів
Психологічна підтримка команди
Досягнення: кадровий аудит, успішне закриття більшості вакансій. Побудована система мотивації.

Директор з управління персоналом Цифрове видавництво Експертус https://expertus.com.ua/
(2009-2014 HR Generalist, з 2015 — директор з управління персоналом). Відділ із 5 осіб + 2 в регіонах.
Функціональні обов’язки:
Бюджетування, стратегія розвитку роботи з персоналом
Контроль, навчання та підтримка працівників HR-служби (6 осіб у Києві, Чернігові, Житомирі)
KPI — участь у створенні системи, складання й внесення показників для свого підрозділу. Автоматизація кадрового діловодства
Організація і впровадження системи адаптації нових працівників, зокрема наставництва Welcome box, Welcome-тренінг
Аналітика підбору, зарплат, плинності кадрів, стану ринку
Побудова системи навчання, розробка планів індивідуального розвитку
Популяризація бренду роботодавця, робота із залученням і утриманням існуючого персоналу
Турбота про ментальне здоров’я працівників. Коучинг, міні-тренінги
Підтримка регіональних центрів продажу (Чернігів, Житомир)
Моніторинг причин звільнень, exit-інтерв’ю

Досягнення: видавництво виросло з 70 до 400 осіб персоналу, створені з нуля служба управління персоналом, система підбору та навчання персоналу для «виробництва» і трьох центрів продажу: Київ, Чернігів, Житомир. Автоматизовано кадрове діловодство, організована «Школа менеджера». Оптимізовано штат і прописані основні правила й норми


Рекрутингове агентство Консалтингова група «НАУ»
Відділ підбору, навчання й лізингу персоналу, провідний консультант з підбору персоналу
Функціональні обов’язки:
Повний цикл підбору персоналу середньої і вищої ланки
Моніторинг ринку праці і зарплат, складання аналітичних записок
Експертний аналіз і складання рекомендацій роботодавцям, проведення сесій зворотного зв’язку з кандидатами
Навчання й адаптація працівників
Складання звітів для клієнтів
Складання й ведення бази резюме
Досягнення: ефективний підбір персоналу для PwC, Ericsson, Coca-Cola, Samsung, Coca-Cola, Danone Ukraine, Kraft Foods, МТС та інших відомих роботодавців

ВО/ПП «ДержаваНачальник відділу з організаційної роботи».
Функціональні обов’язки:
Організація й проведення Всеукраїнських заходів, зокрема благодійних
Розширення структури організації: кадрова політика (пошук персоналу, адаптація, мотивація)
Контроль і допомога в організації роботи регіональних структур. Звітність


ТОВ Редакція журналу «Енергетична політика України»
Адміністративний директор, керівник проектів
Основні обов’язки:
Формування основного штату працівників і під проекти
Розробка посадових інструкцій
Обґрунтування та введення систем штрафів та преміювання
Локалізація і профілактика конфліктів, робота щодо покращення мікроклімату в колективі
Координація роботи офісу, адміністративно-господарська служба

Як керівник проектів:
Організація й проведення міжнародних тематичних конференцій і «круглих столів» для енергетиків. Україна, Словаччина, Іспанія, Швеція, Велика Британія

СП «Французький медичний центр Росток ПАГ».
Адміністративний менеджер
Основні обов’язки:
Адміністративно-господарська служба, кадрове діловодство
Робота щодо оформлення документів на ввезення й вивезення обладнання, ліцензії на торгівлю
Автогосподарство (тимчасове ввезення-вивезення, купівля, реєстрація МРЕВ, ДАІ)
Економіст, податковий інспектор (ДПІ України в м. Києві)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: