Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/589049/
Виконавчий, генеральний, операційний, маркетинг-директор
- Вид зайнятості:
- повна
- Місто проживання:
- Дніпро
- Готовий працювати:
- Дніпро, Івано-Франківськ, Київ, Львів, Одеса, Харків
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Генеральний / Операційний директор
з 05.2018 по нині
(7 років 3 місяці)
Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт
Прийшов у компанію на позицію Маркетинг-директора, на якій за два місяці перезапустив з нуля відділ маркетингу. Після цього прийняв запрошення очолити компанію на позиції Генерального директора, яка передбачала: керування компанією з 15 відділів центрального офісу та 12 регіональних представництв (загальний штат понад 300 працівників), управлінням B2B продажами і маркетингом, стратегічним плануванням, бюджетами та контролем ЗЕД платежів.
Продажі:
・Зростання продажів за категоріями:
- 55% у категорії ***
- 23% у категорії ***
- 13% у категорії ***
・Виведено на ринок новий продуктовий портфель з >30 SKU
・Вихід на ринок FMCG - 7 нац.мереж
・Розроблено та впроваджено нову мотивацію відділу продажів та побудована система звітності та контролю вузьких місць і «втрачених можливостей» у продажах.
Маркетинг:
・Впровадив нову мотивацію відділу під поточні цілі компанії, звітність і контроль за ефективністю трейд-маркетингу
・Запуск національного промо, ТБ і діджитал, з бюджетом ~ 6 млн. грн.
・Зростання часток ринку за категоріями:
- 7% у категорії ***
- 38% у категорії *** (лідер сегменту ринку за динамікою зростання)
- 83% у категорії ***
Загальне:
・Впровадив автоматичний розподіл маршрутів доставки та візитів торгових представників, включно з автоматизацією повернень і виписки документів. Витрати на логістику скоротилися в середньому на 20%
・Провів оптимізацію і запровадив контроль за витрачанням частини операційних і адміністративних витрат. Витрати скоротилися на 13%
・Оптимізував частину бюрократичних внутрішніх процесів компанії (документообіг, звітність, ланцюжки погоджень тощо)
・Переглянуто підхід до планування продажів, складено деталізований попозиційний план і бюджет на наступний рік.
З січня 2020 перейшов у головну компанію на позицію Операційного директора та відповідав за:
・Створення та аудит бізнес-процесів, взаємозв'язок та функціоналу відділів. Побудова оптимальних схем роботи для «довгих продажів», розробка і впровадження процедур взаємодії між структурними підрозділами;
・Аудити та впровадження оптимізацій у філіях;
・«Діджиталізацію» компанії.
За цей час на посаді:
・Прописані бізнес-процеси зі складанням ТЗ під наповнення логікою CRM системи, яка була розгорнута та впроваджена;
・Розроблено та впроваджено систему управлінських та операційних показників у реальному часі на базі Microsoft Power BI;
・Розроблено й запущено власний e-commerce проєкт.
Виконавчий директор
з 02.2017 по 04.2018
(1 рік 2 місяці)
Staff Company, Запоріжжя (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Прийшов у компанію на позицію Директор з розвитку та маркетингу на якій відповідав за створення та реалізацію інвестиційних проєктів для активів компанії. За час роботи було створено 4 проєкти, 2 з них реалізовано: передача готельного комплексу в управління готельному оператору та розроблено концепцію, проєкт і розпочато будівництво пляжно-розважального комплексу.
・управління активами до моменту їх передачі в бізнес-напрямки;
・проведення маркетингових досліджень і комплексного аналізу (SWOT, 4P и PEST);
・формування «з нуля» та управління дирекцією маркетингу (4 підлеглих): структура, процеси, функціонал, підбір співробітників;
・керування функцією SERM та PR;
・презентація проєктів, проведення внутрішнього навчання для персоналу.
З липня 2017 року паралельно основній посаді виконував обов'язки виконавчого директора в компанії:
・оперативне управління компанією, командою, проєктами та підрядниками;
・управління і контроль фінансових потоків, бюджетування;
・організаційний розвиток компанії (аудит і оптимізація діючих бізнес-процесів, контроль внутрішніх стандартів роботи, оптимізація оргструктури);
・постановка і контроль виконання планів і завдань.
Директор з маркетингу та стратегії
з 09.2014 по 10.2016
(2 роки 1 місяць)
OGTS, Киев (IT)
Відповідав за розробку та просування власних та клієнтських it-проектів. За час роботи було запущено 2 проєкти: платний онлайн каталог з маркетплейсом та мобільний додаток для банку.
・управління внутрішньою командою (4 підлеглих): розробка, дизайн, маркетинг;
・впровадження та розподіл функціональних обов'язків підлеглих у роботі над проєктами за гнучкою методологією;
・проведення маркетингових досліджень, комплексного аналізу ринків і конкурентів, визначення цільової аудиторії та сегментів споживачів, SWOT, 4P і PEST аналіз;
・формування концепції мінімального життєздатного продукту з усіма похідними: відбір ідей для MVP, пріоритизація, побудова карт CJM і сценаріїв UML;
・створення структури, прототипів і мокапів продуктів;
・складання технічного завдання для внутрішнього та аутсорс продакшена, постановка завдань, контроль виконання та відповідності;
・пряма робота з власником: візіонерство, консультації, презентація проєктів, менторство.
Виконавчий директор
з 04.2012 по 09.2014
(2 роки 5 місяців)
WhiteStore, Запоріжжя (Роздрібна торгівля)
Прийшов у компанію на позицію Продакт маркетинг менеджер на якій відповідав у компанії за:
・формування та реалізація стратегії виходу нового бренду на ринок, починаючи з ідеї;
・створення айдентики компанії (лого і фірстиль, дизайн магазинів, стандарти реклами та ін.);
・розробка і контроль дотримання планограм, повнота і представленість асортименту;
・створення та реалізація маркетингового плану, організація та проведення заходів і рекламних кампаній: ATL, BTL, Event і Digital;
・створення програми лояльності, сезонних та акційних пропозицій, проведення презентації, навчання та семінарів за новими продуктами;
・організація заходів з відкриття чотирьох магазинів формату Apple Authorized Reseller;
・категорійний менеджмент напрямку;
・проведення навчальних тренінгів і тестування зі знань нових продуктів для торгового персоналу (характеристики, особливості, споживчі властивості). 12 консультантів сертифіковані на рівень Apple Sales Professional;
・складання технічного завдання і впровадження обліку на базі 1С та інтернет-магазину на базі 1С Бітрікс.
З червня 2013 року очолив компанію на посаді Виконавчий директор:
・адміністративне та операційне управління компанією;
・контроль дотримання мерчендайзингу, своєчасності поставок і повноти товару в торгових точках;
・запуск і контроль самостійних і спільних акційних заходів;
・робота з асортиментом (2000 SKU): підбір товарних груп і брендів, переговори з дистриб'юторами і постачальниками;
・розробка мотивації торгового персоналу, проведення щомісячного тестування, контроль якості обслуговування, роботи та зовнішнього вигляду;
・запуск нових напрямів: технічна підтримка, сервісний центр, створення мобільних додатків;
・опис функціоналу, складання технічного завдання та впровадження: CRM-системи, колл-центру, системи облік «товар-гроші-запаси», другої версії інтернет-магазину.
Крім роботи в поточній структурі холдингу, виступав консультантом з маркетингу в інших напрямках: розробляв для них концепції, позиціювання, стратегію, а також підбирав виконавців і команду. У вересні 2014 переведений на позицію директора з маркетингу керуючої компанії.
Маркетинг менеджер
з 02.2009 по 02.2012
(3 роки)
SURC, Запоріжжя (Металургійна промисловість, металообробка)
Відповідав у компанії за маркетинг у B2B продажах:
・аналітика за наявним портфелем продукції;
・аналіз ринку, ціновий моніторинг, аналіз імпорту/експорту, виробництва, моніторинг конкурентів і основних гравців бізнесу;
・пошук виробничих майданчиків у Китаї та проведення попередніх переговорів;
・розробка та оновлення рекламних матеріалів, презентаций, каталогів продукції та технічних специфікацій;
・створення, наповнення та підтримка корпоративного та продуктового сайту;
・інтернет-маркетинг: пошукове просування, контекстна реклама.
Регіональний менеджер
з 06.2006 по 01.2009
(2 роки 7 місяців)
ВІКНА КОРСА, Дніпро (Будівельна промисловість, деревообробка)
・відкриття з нуля та операційне управління офісами продажів компанії в Дніпропетровській і Запорізькій областях;
・пошук приміщень і взаємини з орендодавцями (переговори, договори, платежі);
・підготовка до відкриття офісів продажів (ремонт, обладнання, персонал);
・підбір, управління та побудова системи мотивації команди (30 осіб) трьох підрозділів: комерційного, сервісного та технічного;
・контроль виконання стандартів підрозділами та якості обслуговування клієнтів на всіх стадіях (консультація, продаж, монтаж, сервіс) з коригуванням бізнес-процесів за необхідності;
・участь у розробці та безпосередня реалізація регіонального маркетингового плану, заходів та рекламних кампаній (ATL, BTL);
・складання та контроль за регіональним бюджетом;
・проведення аналізу ринку, відстеження активностей конкурентів.
Знання і навички
- CRM
- Маркетинг
- Terrasoft CRM
- Email-маркетинг
- Google Workspace
- Тестирование
- Уміння аналізувати
- Управлінські навички
- Критичне мислення
- Неконфліктність
- Стратегічне планування
- Стратегічний маркетинг
Знання мов
Англійська — вище середнього
Схожі кандидати
-
Операційний директор
50000 грн, Львів, Дистанційно -
Директор виробничого підприємства
Дніпро, Вінниця , ще 8 міст -
Операційний директор
Київ -
Виконавчий директор
Київ -
Директор підприємства
Львів -
Генеральний директор
Київ, Тернопіль