Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 18 березня 2024

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/589049

Виконавчий, генеральний, операційний, маркетинг-директор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дніпро, Івано-Франківськ, Київ, Львів, Одеса, Харків

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Генеральний / Операційний директор

з 05.2018 по нині (5 років 10 місяців)
Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт

Прийшов у компанію на позицію Маркетинг-директора, на якій за два місяці перезапустив з нуля відділ маркетингу. Після цього прийняв запрошення очолити компанію на позиції Генерального директора, яка передбачала: керування компанією з 15 відділів центрального офісу та 12 регіональних представництв (загальний штат понад 300 працівників), управлінням B2B продажами і маркетингом, стратегічним плануванням, бюджетами та контролем ЗЕД платежів.

Продажі:
・Зростання продажів за категоріями:
- 55% у категорії ***
- 23% у категорії ***
- 13% у категорії ***
・Виведено на ринок новий продуктовий портфель з >30 SKU
・Вихід на ринок FMCG - 7 нац.мереж
・Розроблено та впроваджено нову мотивацію відділу продажів та побудована система звітності та контролю вузьких місць і «втрачених можливостей» у продажах.

Маркетинг:
・Впровадив нову мотивацію відділу під поточні цілі компанії, звітність і контроль за ефективністю трейд-маркетингу
・Запуск національного промо, ТБ і діджитал, з бюджетом ~ 6 млн. грн.
・Зростання часток ринку за категоріями:
- 7% у категорії ***
- 38% у категорії *** (лідер сегменту ринку за динамікою зростання)
- 83% у категорії ***

Загальне:
・Впровадив автоматичний розподіл маршрутів доставки та візитів торгових представників, включно з автоматизацією повернень і виписки документів. Витрати на логістику скоротилися в середньому на 20%
・Провів оптимізацію і запровадив контроль за витрачанням частини операційних і адміністративних витрат. Витрати скоротилися на 13%
・Оптимізував частину бюрократичних внутрішніх процесів компанії (документообіг, звітність, ланцюжки погоджень тощо)
・Переглянуто підхід до планування продажів, складено деталізований попозиційний план і бюджет на наступний рік.

З січня 2020 перейшов у головну компанію на позицію Операційного директора та відповідав за:
・Створення та аудит бізнес-процесів, взаємозв'язок та функціоналу відділів. Побудова оптимальних схем роботи для «довгих продажів», розробка і впровадження процедур взаємодії між структурними підрозділами;
・Аудити та впровадження оптимізацій у філіях;
・«Діджиталізацію» компанії.

За цей час на посаді:
・Прописані бізнес-процеси зі складанням ТЗ під наповнення логікою CRM системи, яка була розгорнута та впроваджена;
・Розроблено та впроваджено систему управлінських та операційних показників у реальному часі на базі Microsoft Power BI;
・Розроблено й запущено власний e-commerce проєкт.

Виконавчий директор

з 02.2017 по 04.2018 (1 рік 2 місяці)
Staff Company, Запоріжжя (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Прийшов у компанію на позицію Директор з розвитку та маркетингу на якій відповідав за створення та реалізацію інвестиційних проєктів для активів компанії. За час роботи було створено 4 проєкти, 2 з них реалізовано: передача готельного комплексу в управління готельному оператору та розроблено концепцію, проєкт і розпочато будівництво пляжно-розважального комплексу.

・управління активами до моменту їх передачі в бізнес-напрямки;
・проведення маркетингових досліджень і комплексного аналізу (SWOT, 4P и PEST);
・формування «з нуля» та управління дирекцією маркетингу (4 підлеглих): структура, процеси, функціонал, підбір співробітників;
・керування функцією SERM та PR;
・презентація проєктів, проведення внутрішнього навчання для персоналу.

З липня 2017 року паралельно основній посаді виконував обов'язки виконавчого директора в компанії:
・оперативне управління компанією, командою, проєктами та підрядниками;
・управління і контроль фінансових потоків, бюджетування;
・організаційний розвиток компанії (аудит і оптимізація діючих бізнес-процесів, контроль внутрішніх стандартів роботи, оптимізація оргструктури);
・постановка і контроль виконання планів і завдань.

Директор з маркетингу та стратегії

з 09.2014 по 10.2016 (2 роки 1 місяць)
OGTS, Киев (IT)

Відповідав за розробку та просування власних та клієнтських it-проектів. За час роботи було запущено 2 проєкти: платний онлайн каталог з маркетплейсом та мобільний додаток для банку.

・управління внутрішньою командою (4 підлеглих): розробка, дизайн, маркетинг;
・впровадження та розподіл функціональних обов'язків підлеглих у роботі над проєктами за гнучкою методологією;
・проведення маркетингових досліджень, комплексного аналізу ринків і конкурентів, визначення цільової аудиторії та сегментів споживачів, SWOT, 4P і PEST аналіз;
・формування концепції мінімального життєздатного продукту з усіма похідними: відбір ідей для MVP, пріоритизація, побудова карт CJM і сценаріїв UML;
・створення структури, прототипів і мокапів продуктів;
・складання технічного завдання для внутрішнього та аутсорс продакшена, постановка завдань, контроль виконання та відповідності;
・пряма робота з власником: візіонерство, консультації, презентація проєктів, менторство.

Виконавчий директор

з 04.2012 по 09.2014 (2 роки 5 місяців)
WhiteStore, Запоріжжя (Роздрібна торгівля)

Прийшов у компанію на позицію Продакт маркетинг менеджер на якій відповідав у компанії за:
・формування та реалізація стратегії виходу нового бренду на ринок, починаючи з ідеї;
・створення айдентики компанії (лого і фірстиль, дизайн магазинів, стандарти реклами та ін.);
・розробка і контроль дотримання планограм, повнота і представленість асортименту;
・створення та реалізація маркетингового плану, організація та проведення заходів і рекламних кампаній: ATL, BTL, Event і Digital;
・створення програми лояльності, сезонних та акційних пропозицій, проведення презентації, навчання та семінарів за новими продуктами;
・організація заходів з відкриття чотирьох магазинів формату Apple Authorized Reseller;
・категорійний менеджмент напрямку;
・проведення навчальних тренінгів і тестування зі знань нових продуктів для торгового персоналу (характеристики, особливості, споживчі властивості). 12 консультантів сертифіковані на рівень Apple Sales Professional;
・складання технічного завдання і впровадження обліку на базі 1С та інтернет-магазину на базі 1С Бітрікс.

З червня 2013 року очолив компанію на посаді Виконавчий директор:
・адміністративне та операційне управління компанією;
・контроль дотримання мерчендайзингу, своєчасності поставок і повноти товару в торгових точках;
・запуск і контроль самостійних і спільних акційних заходів;
・робота з асортиментом (2000 SKU): підбір товарних груп і брендів, переговори з дистриб'юторами і постачальниками;
・розробка мотивації торгового персоналу, проведення щомісячного тестування, контроль якості обслуговування, роботи та зовнішнього вигляду;
・запуск нових напрямів: технічна підтримка, сервісний центр, створення мобільних додатків;
・опис функціоналу, складання технічного завдання та впровадження: CRM-системи, колл-центру, системи облік «товар-гроші-запаси», другої версії інтернет-магазину.

Крім роботи в поточній структурі холдингу, виступав консультантом з маркетингу в інших напрямках: розробляв для них концепції, позиціювання, стратегію, а також підбирав виконавців і команду. У вересні 2014 переведений на позицію директора з маркетингу керуючої компанії.

Маркетинг менеджер

з 02.2009 по 02.2012 (3 роки)
SURC, Запоріжжя (Металургійна промисловість, металообробка)

Відповідав у компанії за маркетинг у B2B продажах:
・аналітика за наявним портфелем продукції;
・аналіз ринку, ціновий моніторинг, аналіз імпорту/експорту, виробництва, моніторинг конкурентів і основних гравців бізнесу;
・пошук виробничих майданчиків у Китаї та проведення попередніх переговорів;
・розробка та оновлення рекламних матеріалів, презентаций, каталогів продукції та технічних специфікацій;
・створення, наповнення та підтримка корпоративного та продуктового сайту;
・інтернет-маркетинг: пошукове просування, контекстна реклама.

Регіональний менеджер

з 06.2006 по 01.2009 (2 роки 7 місяців)
ВІКНА КОРСА, Дніпро (Будівельна промисловість, деревообробка)

・відкриття з нуля та операційне управління офісами продажів компанії в Дніпропетровській і Запорізькій областях;
・пошук приміщень і взаємини з орендодавцями (переговори, договори, платежі);
・підготовка до відкриття офісів продажів (ремонт, обладнання, персонал);
・підбір, управління та побудова системи мотивації команди (30 осіб) трьох підрозділів: комерційного, сервісного та технічного;
・контроль виконання стандартів підрозділами та якості обслуговування клієнтів на всіх стадіях (консультація, продаж, монтаж, сервіс) з коригуванням бізнес-процесів за необхідності;
・участь у розробці та безпосередня реалізація регіонального маркетингового плану, заходів та рекламних кампаній (ATL, BTL);
・складання та контроль за регіональним бюджетом;
・проведення аналізу ринку, відстеження активностей конкурентів.

Знання і навички

CRM Маркетинг Terrasoft CRM Email-маркетинг Google Workspace Тестирование Уміння аналізувати Управлінські навички Критичне мислення Неконфліктність Стратегічне планування Стратегічний маркетинг

Знання мов

Англійська — вище середнього

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: