Резюме від 23 квітня 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/5937640

Аудитор, бухгалтер, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто проживання:
Чернігів
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ, Чернігів

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заст.нач.відділу вн.аудиту банку, головний бухгалтер ПрАТ, ТОВ, ФОП

з 04.2016 по нині (8 років)
Консалтинг, бухгалтерія, аудит

- заступник начальника відділу внутрішнього аудиту комерційного банку /основна/;
- фінансово-економічне управління банку - планування, аналіз, звітність, листування, контакт з контролюючими органами, контроль за дотриманням банківського законодавства, нормативно-правових актів НБУ, у тому числі за дотриманням нормативних вимог щодо розміру капіталу, економічних нормативів, лімітів відкритої валютної позиції, формування резервів за активними операціями, резервного фонду, нормативів обов'язкового резервування; оперативний та комплексний аналіз фінансового стану, розгляд проектів законів та нормативно-правових актів. Організація адміністративно - господарської діяльності та діловодства підрозділу; забезпечення керівництво інформацією, необхідною для прийняття управлінських рішень;
-за сумісництвом головний, единий бухгалтер /в тому числі віддалений доступ/ ПрАТ, ТОВ (весь перелік бухгалтерської і кадрової роботи), ФОП.
Ключові досягнення: забезпечення ефективного обліку та контролю протягом тривалого часу (відсутність з боку контролюючих органів штрафних санкцій); розробка та впровадження власної адаптивної управлінської звітності; розробка власного алгоритму виявлення, систематизації
та структурування ризикових операцій.

Головний бухгалтер

з 04.2016 по нині (8 років)
Консалтинг, бухгалтерія, аудит

квітень 2016 - даний час: бухгалтерські та консалтингові послуги
на віддаленому доступі, аудит комерційного банку.
Обов’язки: повний спектр бухгалтерських послуг, зокрема: ЗЕД, ОЗНА, банк, каса, зовнішня / внутрішня поточна господарська діяльність, розрахунки / звірки з постачальниками, нарахування / виплата / облік витрат на відрядження, розрахунок / виплата заробітної плати, відпусток, лікарняних, проведення інвентаризацій, ведення кадрової роботи, тощо, звітність (податкова, пенсійна, статистична, управлінська), послуги аудитора.
Ключові досягнення: забезпечення ефективного обліку та контролю протягом тривалого часу; розробка та впровадження власної адаптивної аналітичної звітності,
що забезпечує ефективний контроль діяльності, дозволяє мінімізувати час для проведення щоденної поточної роботи; розробка власного алгоритму виявлення, систематизації
та структурування ризикових операцій.

Заст.нач.відділу вн.аудиту /основна/, головний бухгалтер /сумісництво/

з 12.2002 по 05.2023 (20 років 5 місяців)
комерційний банк, ПрАТ, ТОВ, Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Обов’язки: аудит комерційних банків - юридичних осіб (у т.ч. керівник структурних підрозділів та аудиторських бригад), аналіз якості менеджменту, ліквідності, капіталу, активів - пасивів, операційних ризиків, інформаційних технологій, інш. ).
Ключові досягнення: забезпечення ефективного, якісного аудиту та роботи підлеглих протягом тривалого часу; розробка власного алгоритму виявлення, систематизації
та структурування ризикових операцій.

Освіта

ЧТІ

Бухоблік, аудит, Чернигов
Вища, з 1992 по 1994 (1 рік 10 місяців)

КПІ

Механічний, Киев
Вища, з 1979 по 1984 (4 роки 10 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Академія банківської справи НБУ

курси, семінари щорічно з 2002 року

Знання і навички

MS Excel MS Word M.E.Doc MS Office Користувач Internet 1С:Бухгалтерія MS PowerPoint Email Windows Бухгалтерський облік MS Access Соната САПР Ведення звітності Управлінські навички Уміння аналізувати Багатозадачність Знание законодательства и нормативно-правовых актов Впевнено працюю з ПК і ПЗ Аналітик

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Інвалідність

Друга група.
Заміна кульшового суглоба.

Додаткова інформація

Куфаєв Володимир
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).

Ключові компетенції:
• Організація, керівництво, оптимізація та супроводження складних проектів;
• аудит, економічний аналіз, консалтинг;
• впевнена робота з великим масивом інформації (підготовка/ обробка/аналіз/звітність); досвідчений користувач ПЗ (Windows, MS Office /Excel, Word, Access, PowerPoint/, Інтернет, електронна пошта, 1С Бухгалтерія, SAP, МЕДОК, Соната, тощо);
• маркетингові дослідження та їх аналіз, планування (поточне, стратегічне);
• керівництво колективом чисельністю до 30 чоловік;
• організація, налагодження та підтримка ділових відносин, спілкування / зустрічі / листування з органами законодавчої та виконавчої влади, правоохоронними органами, банками, юридичними та фізичними особами (партнерами та потенційними клієнтами), підготовка роз’яснень щодо застосування законодавства;
• організація адміністративно - господарської діяльності та діловодства підрозділу; забезпечення керівництво інформацією, необхідною для виконання бізнес - задач; координація його діяльності, формування графіків ділових нарад, перемовин, тощо.
• бухгалтерський / податковий / управлінський облік (банк, каса, зовнішня/внутрішня поточна господарська діяльність, розрахунки/ звірки з постачальниками, нарахування/виплата/облік витрат на відрядження, розрахунок/ виплата заробітної плати, відпусток, лікарняних, компенсацій, проведення інвентаризацій, кадри, тощо), звітність (податкова, пенсійна, статистична, управлінська);
Постійно підвищую кваліфікацію, удосконалюю досвід .

Додаткові відомості:
Знаю пов`язане з виконанням професійних функцій законодавство України, нормативно-правові акти Національного банку, бухгалтерський \ податковий облік, МСФЗ/МСБО.
Впевнено працюю з великим масивом інформації (підготовка/ обробка/аналіз/звітність), офісним обладнанням, ПК.
Особисті якості та здібності: аналітичне мислення, робота в умовах багатозадачності, цілеспрямованість, відповідальність, неконфліктність, стресостійкість, ініціативність та самостійність в прийнятті рішень, навички фундаментальних економічних досліджень (маю наукові статті).
Знання мов: українська та російська – вільне володіння.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: