Резюме від 25 квітня 2024

Катерина

Главный бухгалтер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
54 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Резюме
П.І.Б.: (Данченко Катерина Володимирівна)
Моб.тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
1990-1992 р.р. Технікум Радянської торгівлі м.Омськ Організація торгівлі та товарознавство продовольчих товарівтоварознавець-організатор
1996-2002 р.р. Черкаський державний технологічний університетОблік та аудитекономіст

Досвід роботи:
З червня 2020р. по 31 серпня 2022р.
Місце роботи: Служби у справах дітей та сім’ї Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.
Посада: головний спеціаліст -бухгалтер (єдиний), уповноважена особа щодо проведення допорогових закупівель.
Посадові обов’язки:
-виконання функцій та обов’язків у сфері бухгалтерського обліку та звітності, спрямованих на виконання завдань, покладених державою;
-організації бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності і контролює дотримання правил його ведення;
- проводить нарахування заробітної плати;
- облік і контроль за надходженням і використанням бюджетних асигнувань;
-веду облік і контроль за надходженням і використанням бюджетних асигнувань;
- складаю розрахунок до бюджетного запиту;
- складаю кошторис, бюджетний запит;
- здійснюю документообіг в органах Державного казначейства;
-складаю меморіальні ордери та веде головну книгу;
-складаю та надаю в відповідні органи місячну, квартальну та річну звітність;
-укладаю договори з постачальниками;
- працює в інформаційній системі забезпечення електронних закупівель Е – TENDER;
З листопад 2019р. по червень 2020р. Місце роботи: Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.
Посада: головний спеціаліст внутрішнього аудиту Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.
Посадові обов’язки: В Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації за мною закріплено наступні функції:
- надаю незалежні висновки та рекомендації за результатами здійснення контролю за ефективністю діяльності та дотриманням законодавства;
•проведення аналізу та оцінки стану фінансової і господарської діяльності підконтрольних суб'єктів;
•обґрунтованості планування надходжень і витрат бюджету;
•запобігання фактам незаконного, неефективного та нерезультативного використання бюджетних коштів;
З травня 2015 р. по листопад 2019р. Місце роботи: ГУ ДФС у м. Києві.
Посада: головний державній ревізор-інспектор відділу планових перевірок самозайнятих осіб управління податкових перевірок фізичних осіб ГУ ДПС у м. Києві.
Посадові обов’язки: У відділі планових перевірок самозайнятих осіб управління податкових перевірок фізичних осіб за мною закріплено наступні функції:
– приймати участь у проведенні планових та позапланових документальних перевірок з питань дотримання вимог чинного податкового законодавства, правильності обчислення, повноти та своєчасності сплати до бюджетів податків, зборів (обов’язкових платежів);
З червеня 2011 р.
По травень -2015 Місце роботи: філіал №1 ТОВ «ВКП Форсаж»
Посада: Бухгалтер філіала .
Посадові обов’язки:
ведення бухгалтерського, податкового та складського обліку;
складання та подання звітності;
нарахування з\п;
прийом, перевірка та обробка документації;
оформлення документів, контроль за взаєморозрахунками з контрагентами,
економічний аналіз роботи підприємства, планування майбутніх витрат;
Знання 1С, M.E.Doc, MS Office (Excel, Word, Outlook)
З Вересеня 2002 р.
по березень 2008р р.Місце роботи: ФО-П Данченко О.В.
Посада: менеджера, бухгалтер.
Посадові обов’язки: управління фінансовими справами, пов'язаними з діяльністю підприємства, оформлення документів, контроль за взаєморозрахунками з контрагентами;
економічний аналіз работи підприємства, планування майбутніх витрат;
управління персоналом, підбір персоналу, складання та подання звітності, ведення бухгалтерського, податкового та складського обліку,
Жовтень 1997 р.
травень 2001 р.Місце роботи: Відділення Державного казначейства України у м. Черкасах
Посада: економіст І категорії відділу розмежування та оперативно-аналітичного обліку державних доходів
Посадові обов’язки: щоденний розподіл платежів, що надійшли на рахунки державного та місцевих бюджетів, розбір нез’ясованих платежів.
з вересень 1993р.
по жовтень 1997 р. Місце роботи: Державна інспекція з контролю за цінами по Черкаській області.
Посада:Державний інспектор.
Посадові обов’язки: здійснювала цінові спостереження, проводила моніторинг цін (тарифів) на соціально значущі товари та послуги.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: