Резюме від 23 квітня 2024 PRO

Ірина

Економіст, фінансист, бухгалтер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
50 років
Місто проживання:
Обухів
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Завідувач складського господарства

з 02.2010 по нині (14 років 2 місяці)
ПРаТ "Київський картонно-паперовий комбінат", м. Обухів (Лісова промисловість, лісообробка)

•Здійснюю керівництво виробничо-господарською діяльністю складського господарства.
•Стежу за наявністю і справністю протипожежних засобів, станом приміщень, обладнання і інвентарю на складі.
•Очолюю роботи, які включають приймання, зберігання і видавання товарно-матеріальних цінностей, раціональне їх розміщення у приміщеннях і на майданчиках, додержання режиму зберігання.
•Забезпечую складання, зберігання товарно-матеріальних цінностей.
•Забезпечую правильне оформлення складських операцій і здавання первинних прибутково-видаткових документів.
•Проводжу інвентаризацію товарно-матеріальних цінностей і ревізій.
•Беру участь у розробленні і впровадженні заходів щодо підвищення ефективності роботи складського господарства, скорочення витрат на транспортування й зберігання товарно-матеріальних цінностей, та своєчасних засобів обчислювальної техніки, комунікацій та зв'язку.
•Керую працівниками складу.
- Проводжу підбір кандидатури на вакантне місце, навчання робітників по затвердженій програмі з наступною перевіркою знань, атестацією та оформленням документації,з стажуванням на робочому місці.
- Складаю графік щорічних відпусток працівників.
- Оформляю лікарняні листи, веду табельний облік, вчасно оформляю і надаю в бухгалтерію первинні документи на оплату праці.
- Організовую своєчасну, належним чином оформлену заміну тимчасово відсутнього матеріально-відповідального працівника (на період його відпустки, хвороби, переведення, переміщення, звільнення і т.ін.)
- Оформляю службові записки та розпорядження про покладання тимчасових обов’язків на працівників.
- Веду облік надходження в складське господарство товарно-матеріальних цінностей, списання в системних програмах на ПК, в кінці місяця роблю звірку по оборотній відомості та списання, для здачі звітів в бухгалтерію.
- Організовую проходження медичного огляду, навчання, інструктаж, перевірку знань, та допуску до відповідних до робіт, виконання вимоги нормативно-правових актів з охорони праці.
- Розробляю інструкції на робочі місця працівників складського господарства, вчасно вношу в них необхідні зміни та затверджую у встановленому порядку.
- Розробляти інструкції з охорони праці в складському господарстві, вчасно вношу в них необхідні зміни та затверджую у встановленому порядку.
- Проводжу первинний, повторний, позаплановий інструктажу і навчання персоналу безпечним прийомам роботи ведення документації, необхідної при проведенні інструктажу з наступною перевіркою знань, атестацією та оформленням документів.

Старший комірнник

з 01.2002 по 02.2010 (8 років 1 місяць)
ПРаТ "Київський картонно-паперовий комбінат", Обухів (Виробництво та продаж паперово-целюлозної продукції)

Комірник

з 10.2000 по 01.2002 (1 рік 3 місяці)
ПРаТ "Київський картонно-паперовий комбінат", Обухів (Виробництво та продаж паперово-целюлозної продукції)

•Приймала товарно-матеріальні цінності по якості, кількості і розміщати на складі.
•Перевіряла цілісність товару.
•Забезпечувала правильне збереження товару і належний товарний вигляд.
•Відбирала і видавала товар замовникові згідно видаткових накладних.
•Забезпечувала швидке і якісне обслуговування замовників.
•Вела облікову складську документацію й оформляти видаткові накладні.
•Приймала участь в інвентаризації товару на складі.

Бухгалтер

з 10.1999 по 10.2000 (1 рік)
Комерційно-будівельна фірма "Інбуд", Обухів (Продаж будівельних матеріалів)

•Складала та приймала до обліку первинні документи, систематизувала інформацію, відображену в цих документах.
•Здійснювала наявність та рух грошових коштів та грошових документів у касі підприємства, а також працювала з клієнт банком з грошовими коштами, що знаходились на поточних рахунках у національній валюті
•Вела розрахунки з постачальниками та підрядниками, покупцями і замовниками, дебіторами й кредиторами;
•Нараховувала заробітну плату, виконувала інші розрахунки з працівниками, громадянами та юридичними особами відповідно до чинного законодавства.
•Брала участь у проведенні інвентаризації активів та зобов'язань.
•Вела аналітичний облік у розрізі об'єктів позабалансового обліку.

Вчитель

з 09.1993 по 10.1999 (6 років 1 місяць)
Обухівська середня школа №3, Обухів (Освіта, наука)

Освіта

Київський славістичний університет

Магістр з фінансового менеджменту, Київ
Вища, з 2007 по 2009 (2 роки)

Післядипломна освіта

Організація бухгалтерського обліку, банківське обслуговування, податки та обов'язкові платежі., Обухів
Середня спеціальна, з 1994 по 1995 (1 рік 11 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint 1С:Підприємство MS Outlook Windows Email Internet Explorer Робота з оргтехнікою MS Access Opera Outlook Express Mozilla Firefox Робота з факсом 1С ЗУП Google Chrome Електронна звітність Нарахування зарплати Ведення звітності Продаж 1С:Управління торгівлею 1С:Торгівля і склад Операційні системи Управлінські навички Google Express

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Готова до нових знань та підвищення кваліфікації, витривала, стійка до стресових ситуацій. Швидко навчаюсь, пристосовуюсь до різних умов, легка на підйом. Шукаю роботу в дружній та професійній команді для вдосконалення своїх навичок.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: