• PRO

Тетяна

Керівник відділу закупівель

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник комерційного відділу

з 01.2011 по нині (13 років 8 місяців)
ТОВ «Хотел Менеджмент Груп» (філії - готель Міротель 5-зірковий готель, готель Весна 3-зірковий, вілла Христина, СПА, Водолікарн, Трускавец (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов’язки:
•Проводила запуск підприємства з «нуля» у частині організації комерційної роботи по закупкам та контролю над поставками ТМЦ;
•Забезпечувала своєчасну закупку ТМЦ для 5-зіркового готелю на етапі запуску;
•Розробляла та впроваджувала на підприємстві «Блок закупок ТМЦ» у програмі 1С, відповідно до здійснення необхідних робіт для його належного функціонування (організація та контроль обліку, бюджетування, придбання та списання ТМЦ в розрізі структурних підрозділів та філій підприємства);
•Координувала роботу відповідальних по закупівлях осіб;
•Проводила збір замовлень від структурних підрозділів для подальшого їх виконання;
•Здійснювала замовлення алкогольної/безалкогольної продукції, промислової групи товарів та контроль за їх запасом на складах;
•Проводила моніторинг цін, пошук потенційних постачальників, проводила переговори, укладала договори про співпрацю;
•Займалась організацією доставки ТМЦ і продуктів харчування згідно з передбаченими у договорах строками, контролем їх кількості, якості і комплектності, створювала умови для забезпечення належного зберігання на складах;
•Проводила взаєморозрахунки із постачальниками ТМЦ та контроль кредиторської заборгованість.
Досягнення:
•Здобула досвід роботи в запуску комерційної роботи підприємства по закупкам та контролю над поставками ТМЦ;
•Провела моніторинг цін, пошук потенційних постачальників,
•Проводила переговори, укладала договори про співпрацю;
•Здійснила керівництво господарською діяльністю товариства у сфері матеріально-технічного забезпечення ТМЦ та щодо продуктів харчування належної якості;
•Ефективно та якісно виконувала посадові обов’язки.

Заступник начальника відділу матеріально-технічного постачання

з 01.2006 по 01.2011 (5 років)
Закрите акціонерне товариство «Трускавецькурорт», Трускавец (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов’язки:
•Займалась закупкою основних засобів товариства;
•Формування бази даних про вартість та якість товарів, що закуповуються товариством;
•Вживала заходи щодо належного виконання договорів з постачальниками, забезпечення і контролю виконання завдань і зобов’язань з постачання товарно-матеріальних цінностей (відповідно кількості, якості, номенклатури, асортименту, строків та інших умов поставок);
•Приймала участь в організації доставки матеріальних ресурсів згідно з передбаченими у договорах строками, проводила контроль їх кількості, якості і комплектності, роботу складського господарства, створення умов для забезпечення належного зберігання матеріальних ресурсів і товарно-матеріальних цінностей;
•Брала участь у підготовці документації щодо проведення конкурсної комісії для визначення постачальників товарно-матеріальних цінностей щодо потреб товариства.
Досягнення:
•Здійснила координацію роботи відділу матеріально-технічного постачання товариства;
•Приймала участь в організації забезпечення товариства і його структурних підрозділів всіма необхідними для його виробничої діяльності матеріальними ресурсами відповідної якості;
•Прийняла участь у розробці політики товариства з питань матеріально-технічного постачання;
•Забезпечила виконання певних вказівок щодо взаєморозрахунків із постачальниками;
•Укладання договорів оренди, робота з дебіторами, складання претензій до боржників, вжиття заходів щодо погашення дебіторської заборгованості по дохідних статтях, що належать до сфери діяльності комерційної служби товариства, ведення документації комерційної служби товариства.

Головний спеціаліст-менеджер з адміністративної діяльності відділу розвитку комерційної інфраструктури

з 01.2006 по 01.2007 (1 рік)
Закрите акціонерне товариство «Трускавецькурорт», Трускавец (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов’язки:
•Займалась закупкою основних засобів товариства;
•Формування бази даних про вартість та якість товарів, що закуповуються товариством;
•Вживала заходи щодо належного виконання договорів з постачальниками, забезпечення і контролю виконання завдань і зобов’язань з постачання товарно-матеріальних цінностей (відповідно кількості, якості, номенклатури, асортименту, строків та інших умов поставок);
•Приймала участь в організації доставки матеріальних ресурсів згідно з передбаченими у договорах строками, проводила контроль їх кількості, якості і комплектності, роботу складського господарства, створення умов для забезпечення належного зберігання матеріальних ресурсів і товарно-матеріальних цінностей;
•Брала участь у підготовці документації щодо проведення конкурсної комісії для визначення постачальників товарно-матеріальних цінностей щодо потреб товариства.
Досягнення:
•Здійснила координацію роботи відділу матеріально-технічного постачання товариства;
•Приймала участь в організації забезпечення товариства і його структурних підрозділів всіма необхідними для його виробничої діяльності матеріальними ресурсами відповідної якості;
•Прийняла участь у розробці політики товариства з питань матеріально-технічного постачання;
•Забезпечила виконання певних вказівок щодо взаєморозрахунків із постачальниками;
•Укладання договорів оренди, робота з дебіторами, складання претензій до боржників, вжиття заходів щодо погашення дебіторської заборгованості по дохідних статтях, що належать до сфери діяльності комерційної служби товариства, ведення документації комерційної служби товариства.

Завідувач канцелярії

з 01.2003 по 01.2006 (3 роки)
Філія Закритого акціонерного товариства «Трускавецькурорт», «Об’єднання курортних послуг та допоміжних виробництв», Трускавец (Готельно-ресторанний бізнес)

Досягнення:
•Здійснила координацію роботи відділу матеріально-технічного постачання товариства;
•Приймала участь в організації забезпечення товариства і його структурних підрозділів всіма необхідними для його виробничої діяльності матеріальними ресурсами відповідної якості;
•Прийняла участь у розробці політики товариства з питань матеріально-технічного постачання;
•Забезпечила виконання певних вказівок щодо взаєморозрахунків із постачальниками;
•Укладання договорів оренди, робота з дебіторами, складання претензій до боржників, вжиття заходів щодо погашення дебіторської заборгованості по дохідних статтях, що належать до сфери діяльності комерційної служби товариства, ведення документації комерційної служби товариства.

Освіта

Тернопільський державний економічний університет.

Спеціальність: облік і аудит (магістратура)., Тернополь
Вища, з 2002 по 2006 (3 роки 9 місяців)

Дрогобицький механічний технікум.

Спеціальність: діловодство., Дрогобыч
Середня спеціальна, з 2000 по 2002 (1 рік 9 місяців)

Додаткова інформація

МЕТА
Претендую на гідну посаду для перспективи і розвитку своїх професійних якостей та реалізації потенціалу. Готова розглянути усі гарні пропозиції.

КЛЮЧОВА ІНФОРМАЦІЯ
Висококваліфікований фахівець з досвідом роботи в сфері готельно-ресторанного бізнесу, обслуговування, менеджменту та маркетингу. Досвід роботи в галузі товарно-матеріального забезпечення готелю. Займалась організацією закупівель. Складання і робота з первинною документацією. Навички в підборі кадрів (вміння створювати сильну команду). Уміння управляти персоналом (стати лідером команди). Навчання, адаптація, наставництво, оцінка, мотивація, зворотний зв'язок. Знання маркетингових методів та напрямків. Здатна швидко орієнтуватися і знаходити вихід в складних ситуаціях, налагодження роботи, швидке і чітке формування стратегій в залежності від цілей і завдань. У трудовій діяльності завжди відрізнялась своїми досягненнями у виконанні поставлених завдань. Ініціативна, завжди працюю на результат, і не відступаю перед труднощами. У колективі користуюся авторитетом, як керівник, так і як звичайна людина.

НАВИКИ
Управління закупками
Контроль оплат, доставки товарів
Організація роботи
Управління сферою товарів і послуг
Налагодження робочих процесів
Здатність приймати рішення
Аналітичний склад розуму
Вміння розставляти пріоритети
Стратегічний менеджмент
Уміння працювати в команді
Ведення переговорів на високому рівні
Націленість на результат
Порядність і чесність
Психологічна стабільність
Здібності до навчання
Високий ступінь відповідальності

КУРСИ ТА ТРЕНІНГИ
Тренінги по готельно-ресторанному бізнесу.
Тренінги по саморозвитку.
Тренінг: Енциклопедія бізнесу «Закупівельна логістика та управління запасами».

Відвідувала спеціалізовані виставки, форуми.

ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ
Робота з комп'ютером: Microsoft Office (Word, Excel), 1С підприємство, Internet і інші.
Мови: Українська – вільно
Відрядження: готова до відряджень.
Водійське посвідчення: Категорія «В».
Хобі: Веду здоровий спосіб життя, займаюся спортом, танці.
Рекомендації: можу надати за запитом.


ВАЖЛИВО: На даний момент проживаю і працюю в м. Трускавці (Львівської обл.) маю велике бажання переїхати до Києва. Готова розглянути гідні пропозиції по роботі, попередню співбесіду пройти в онлайн режимі. По домовленостям зможу приїхати на зустріч в живу до потенційного роботодавця.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: