Резюме від 20 травня 2024 PRO

Богдана

Керівник проєктів, COO

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
26 років
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Операційний директор

з 02.2023 по нині (1 рік 3 місяці)
Школа іноземних мов, Дистанційно (Освіта, наука)

- Контроль та організація роботи школи;
- Управління персоналом до 100 осіб;
- Ведення переговорів із контр-агентами;
- Вирішення проблемних та конфліктних ситуацій;
- Ведення ділової переписки та комунікації із партнерами, персоналом, іншими структурними підрозділами;
- Розробка шляхів збільшення об'єму продажів;
- Ведення таблиць звітів: внутрішньої бухгалтерії, продажів, відвідування клієнтів, графіків персоналу;
- Запровадження єдиної системи звітності;
- Оптимізація внутрішніх процесів (комунікацій, постановки ТЗ, взаємодії, підпорядкування);
- Розвиток корпоративної культури (запровадження традицій, організація заходів, створення комфортних умов для розвитку працівників);

Директор освітнього простору для дошкільнят

з 08.2021 по 12.2022 (1 рік 4 місяці)
Академія сучасної освіти А+ (" Too Can"), Київ (Освіта, наука)

- Запуск простору з нуля, налаштування всіх робочих процесів;
- Управління персоналом до 20 осіб;
- Ведення соціальних сторінок, налаштування таргет, створення дописів та сторіс
- Консультації та комунікація із клієнтами, щодо послуг, «гарячі» та «холодні» дзвінки по клієнтській базі;
- Проведення екскурсії по навчальному простору;
- Вирішення проблемних та конфліктних ситуацій;
- Ведення ділової переписки та комунікації із партнерами, персоналом, іншими структурними підрозділами;
- Розробка шляхів збільшення об'єму продажів;
- Ведення таблиць звітів: внутрішньої бухгалтерії, продажів, відвідування клієнтів, графіків персоналу;
- Створення та контроль внутрішнього розкладу проведення занять педагогами та викладачами;
- Проведення співбесід із кандидатами, навчання та адаптація персоналу;
- Моніторинг та контроль за роботою педагогів, та якістю проведення занять;
- Проведення психологічних консультацій для дітей дошкільного віку та групових арт-терапевтичних занять;
- Розробка планів уроків, навчальних планів на місяць, півроку та рік.

Старший державний виконавець

з 09.2020 по 08.2021 (11 місяців)
Соснівський відділ державної виконавчої служби міста Черкаси ЦМУМЮ (м. Київ), Черкаси (Сфера забезпечення виконання рішень відповідних органів)

- забезпечення здійснення заходів примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), передбачених законом;
- забезпечення ведення Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень;
- здійснення прийому та консультації громадян;
- розгляд звернень громадян, юридичних осіб, а також органів та посадових осіб,;
-ведення обліково-статистичної звітності та здійснення аналітичної роботу щодо виконання основних функцій та завдань;
- підготовка пакетів документів для представництва та виступів в ході судових засідань;
- арешт, вилучення, опис, оцінка та реалізація конфіскованого рухомого та нерухомого майна;
-аналіз стану виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб);
- співпраця із різними органами державної влади.

Адміністратор відділу продажу

з 08.2019 по 03.2020 (7 місяців)
Bezdor4x4, Львів (Роздрібна торгівля)

- Організація роботи відділу продажів;
- Обробка замовлень з кошика сайту, PROM, OLX, rozetka, besplatka;
- Ведення листування з клієнтами на різних платформах (PROM,OLX, instagram,facebook, пошта);
- Налаштування роботи та вирішення проблем, пов'язаних із crm-системою, телефонією, мікро-сіп, тощо;
- Ведення аналітики та статистики роботи відділу;
- Розробка регламенту роботи менеджерів;
- Створення інструкцій та рекомендацій по роботі із crm-системою;
- Робота по створенню google doc та google sheets для оптимізації роботи відділу;
- Пошук персоналу та організація проведення співбесід із кандидатами;
- Ведення переговорів із партнерами компанії з питань технічного обслуговування відділу та телефонії;
- Виконання доручень керівника;
- Співпраця із керівником відділу маркетингу, щодо покращення роботи відділу продажу.

Практичний психолог

з 03.2019 по 05.2019 (2 місяці)
Навчально-виховний комплекс "Лідер", асоційована школа ЮНЕСКО, Сміла (Освіта, наука)

Проходила навчально-виробничу практику в Навчально-Виховному комплексі "Лідер" на посаді практичного психолога.
За переіод практики:
- Розробила і провела групові тренінги для середніх і старших класів, на теми "Здоровий спосіб життя", "Попередження стресу", "Небезпеку куріння";
- Провела класні години у старших класах на теми: "Професійна орієнтація", "Міфи про шкідливі звички", "Булінг у повсякденному житті"
- Розробка індивідуальних консультацій та їх проведення учням 10 класу;
- Брала участь у роботі психолога із дітьми молодших класів;
- Досліджувала різницю між різними системами освіти молодшої школи

Помічник секретаря

з 09.2018 по 06.2019 (9 місяців)
ЧНУ ім. Б. Хмельницького, Черкаси (Освіта, наука)

- Розробка і планування розкладу роботи викладачів та студентів;
- Організації діяльності книжкового клубу на базі університету;
- Організація свят та позанавчальної діяльності для студентів;
- Консультування студентів з навчальних процесів, розкладу, університетських заходів;
- Виконання доручень викладачів та адміністрації.

Освіта

НЮУ ім. Ярослава Мудрого

Заочний факультет №1, спеціальність "Право", Харків
Вища, з 2017 по 2020 (3 роки)

ЧНУ ім. Богдана Хмельницького

Психологічний факультет, спеціальність "Практична психологія", Черкассы
Вища, з 2015 по 2019 (3 роки 9 місяців)

Знання і навички

Користувач ПК MS Office Google Docs Google Ведення CRM Уміння аналізувати MS Excel Asana Проведення зустрічей в Zoom Miro Trello Notion Jira

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Особисті якості та характеристики:
•швидка адаптація;
•бажання навчатися та розвиватися;
•комунікабельність;
•відповідальність;
•стресостійкість;
•пунктуальність
•неконфліктність;
•організаційні здібності.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: