Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 22 квітня 2024 PRO

Оксана

Фахівець з документообігу, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Спеціаліст з документообігу

з 08.2020 по 10.2023 (3 роки 2 місяці)
Retail Group, Киев (Роздрібна торгівля)

Створення асигнувань для оплати актів та рахунків в програмі SAP; Робота з контрагентами на предмет заборгованостей та запланованих оплат; Підготовка звітів щодо заборгованості перед контрагентами; Консультування колег щодо закриття передплат відповідними документами; Підготовка документів для оплати відряджень співробітників.

Фахівець казначейского департаменту

з 01.2019 по 02.2020 (1 рік 1 місяць)
АТ Укргазвидобування, Київ (Енергетика)

Перевірка платежів, створених в програмі SAP, на відповідність первинним бухгалтерським документам;
Підготовка інструкції для нових співробітників щодо порядку перевірки платежів і роботи в програмі SAP;
Підготовка проектів листів;
Ведення табелю обліку робочого часу.

Спеціаліст з контенту

з 09.2015 по 01.2019 (3 роки 4 місяці)
фріланс, Київ (IT)

Внесення контенту в адміністративну частину сайтів, в тому числі: наповнення сайтів товарами, новинами, різним контентом стосовно того, чим займається компанія-замовник, редагуванням наданої замовником інформації тощо.
Крім того, працювала менеджером інтернет-магазину.

Фахівець відділу супроводження вхідних комунікацій

з 03.2011 по 09.2015 (4 роки 6 місяців)
УкрФинанс, ООО, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Відділ супроводження вхідних комунікацій (змінено назву на відділ по роботі зі зверненнями) - молодший фахівець, фахівець, провідний фахівець, головний фахівець, експерт.

Обов'язки: реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції в електронному та паперовому журналі, обробка звернень громадян по типам та підготовка відповідей, підготовка звітів, виконання інших доручень керівника відділу, заміщення керівника в разі його відсутності, проведення співбесід та навчання нових співробітників.

Начальник відділу з питань власності та юридичного забезпечення

з 03.2007 по 01.2011 (3 роки 10 місяців)
Головне управління агропромислового розвитку Київської обласної державної адміністрації, Київ (Державні організації)

- начальник відділу з питань власності та юридичного забезпечення (жовтень 2010 - січень 2011)

- головний спеціаліст відділу діловодства та організаційного забезпечення (листопад 2007 - жовтень 2010)

- головний спеціаліст-юрисконсульт сектору юридичного забезпечення (березень 2007 - жовтень 2007)

Освіта

Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили комплексу «Києво-Могилянська Академія»

Факультет правових наук, спеціальність – «Правознавство», Миколаїв
Вища, з 2001 по 2006 (5 років)

Знання і навички

MS Office User Bitrix24 SAP ERP Робота з великим обсягом інформації Саморозвиток Ведення архіву документів Робота в команді АСКОД Користувач 1С MS Word MS Excel Уміння користуватись оргтехнікою Ведення документації MS Outlook Здатність до навчання

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

Особисті якості:
Уважна, організована, комунікабельна, ініціативна.

Додаткова інформація:
Інтереси та захоплення: вишивка, дизайн, подорожі, кіно.

Схожі кандидати

Діловод
Київ, Рівне

Спеціаліст з діловодства
20000 грн, Київ

Діловод
Київ

Діловод
20000 грн, Київ

Діловод
30000 грн, Київ

Діловод, адміністратор, офіс-менеджер
Київ, Бориспіль

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: