Оксана
Фахівець з документообігу, 30 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 39 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6031673
Досвід роботи
Спеціаліст з документообігу
з 08.2020 по 10.2023
(3 роки 2 місяці)
Retail Group, Киев (Роздрібна торгівля)
Створення асигнувань для оплати актів та рахунків в програмі SAP; Робота з контрагентами на предмет заборгованостей та запланованих оплат; Підготовка звітів щодо заборгованості перед контрагентами; Консультування колег щодо закриття передплат відповідними документами; Підготовка документів для оплати відряджень співробітників.
Фахівець казначейского департаменту
з 01.2019 по 02.2020
(1 рік 1 місяць)
АТ Укргазвидобування, Київ (Енергетика)
Перевірка платежів, створених в програмі SAP, на відповідність первинним бухгалтерським документам;
Підготовка інструкції для нових співробітників щодо порядку перевірки платежів і роботи в програмі SAP;
Підготовка проектів листів;
Ведення табелю обліку робочого часу.
Спеціаліст з контенту
з 09.2015 по 01.2019
(3 роки 4 місяці)
фріланс, Київ (IT)
Внесення контенту в адміністративну частину сайтів, в тому числі: наповнення сайтів товарами, новинами, різним контентом стосовно того, чим займається компанія-замовник, редагуванням наданої замовником інформації тощо.
Крім того, працювала менеджером інтернет-магазину.
Фахівець відділу супроводження вхідних комунікацій
з 03.2011 по 09.2015
(4 роки 6 місяців)
УкрФинанс, ООО, Київ (Фінанси, банки, страхування)
Відділ супроводження вхідних комунікацій (змінено назву на відділ по роботі зі зверненнями) - молодший фахівець, фахівець, провідний фахівець, головний фахівець, експерт.
Обов'язки: реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції в електронному та паперовому журналі, обробка звернень громадян по типам та підготовка відповідей, підготовка звітів, виконання інших доручень керівника відділу, заміщення керівника в разі його відсутності, проведення співбесід та навчання нових співробітників.
Начальник відділу з питань власності та юридичного забезпечення
з 03.2007 по 01.2011
(3 роки 10 місяців)
Головне управління агропромислового розвитку Київської обласної державної адміністрації, Київ (Державні організації)
- начальник відділу з питань власності та юридичного забезпечення (жовтень 2010 - січень 2011)
- головний спеціаліст відділу діловодства та організаційного забезпечення (листопад 2007 - жовтень 2010)
- головний спеціаліст-юрисконсульт сектору юридичного забезпечення (березень 2007 - жовтень 2007)
Освіта
Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили комплексу «Києво-Могилянська Академія»
Факультет правових наук, спеціальність – «Правознавство», Миколаїв
Вища, з 2001 по 2006 (5 років)
Знання і навички
Знання мов
Англійська — початковий
Додаткова інформація
Особисті якості:
Уважна, організована, комунікабельна, ініціативна.
Додаткова інформація:
Інтереси та захоплення: вишивка, дизайн, подорожі, кіно.
Схожі кандидати
Діловод
Київ, Рівне
Спеціаліст з діловодства
20000 грн, Київ
Діловод
Київ
Діловод
20000 грн, Київ
Діловод
30000 грн, Київ
Діловод, адміністратор, офіс-менеджер
Київ, Бориспіль