Резюме від 25 квітня 2024 Файл

Євгенія

Діловод, адміністратор, офіс-менеджер

Вік:
34 роки
Місто проживання:
Бориспіль
Готовий працювати:
Бориспіль, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Досвід роботи:

Листопад 2022 – лютий 2024 – ПрАТ «Київстар»
Посада: Адміністратор бази даних

Професійні навики та обов’язки:
знання та розуміння архітектури СУБД PostgreSQL, Oracle, MariaDB, MySQL;
розгортання та базова підтримка СУБД PostgreSQL, Oracle, MariaDB, MySQL на
операційній системі Oracle Linux 8, налаштування реплікації, backup та автостарту
зазначених СУБД, налаштування парольної політики, робота з користувачами
(створення, підтримка, розмежування прав доступу до об’єктів СУБД), робота з
інцидентами.
Використовувала у роботі: TOAD 12.10, pgAdmin, MobaXterm, OEM, HP Service
Manager, Oracle Identity Manager (OIM), Putty, Password Safe.
Ільїна Євгенія Листопад 2021 – травень 2022 – ТОВ «Системні інформаційні рішення Д»
Посада: Адміністратор бази даних (junior)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Професійні навики та обов’язки:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») навчання та поглиблення знань щодо структури, розгортання та налаштування
Ievgeniya Ilina СУБД Oracle, робота з інцидентами, базова підтримка роботи
СУБД, робота з користувачами.
Освіта: Використовувала у роботі: TOAD 12.10, OEM, HP Service Manager, Putty, Password
Вища Safe.
Черкаський державний технологічний
Вересень 2019 – листопад 2021 - Державний архів Київської області.
університет, магістр з економіки Посада: Головний спеціаліст відділу формування НАФ та діловодства.
підприємства.
Професійні навики та обов’язки:
Додаткова освіта: контроль за роботою діловодних та архівних служб підприємств, установ,
- Курси НЦ „Курсор” DBA Oracle (лютий організацій Київської області, які є джерелами комплектування державного
2022 року). архіву. Проведення упорядкування документів підприємств, організацій, установ
та їх підготовка до передавання на державне зберігання до архівної установи.
- Курс Школи фотографії Едуарда Крафта
Жовтень 2013 – листопад 2019 – Державний архів Київської області.
„Предметна та рекламна фотозйомка”
Посада: Завідувач сектору організаційно-аналітичної роботи та діловодного
(січень –лютий 2021 року).
забезпечення.
- Курс Київської школи фотографії Професійні навики та обов’язки:
„Основи фотографії” (жовтень – листопад забезпечення чіткої організації ведення діловодства відповідно до номенклатури
2019 року). справ та Інструкції з діловодства;
забезпечення організації та проведення засідань колегії та науково-методичної
- Курси бухгалтерського обліку ПП ради;
„Навчально-сертифікаційний центр” методичне керівництво за складанням перспективних та поточних планів роботи,
(червень – липень 2011 року). забезпечення контролю за їх виконанням;
забезпечення прийому, реєстрації вхідної (вихідної) кореспонденції
- Курси Східноєвропейського університету (за допомогою електронної системи реєстрації АСКОД) та подальше її
економіки та менеджменту (м. Черкаси) супроводження;
„Комп’ютерне забезпечення офісної забезпечення контролю за підготовкою та своєчасним виконанням документів;
діяльності” (вересень – липень 2004 складання протоколів засідань колегії та науково-методичної ради;
року). виконання секретарських обов’язків.

Особисті якості: Жовтень 2011 – жовтень 2013 - Департамент інвестиційно-інноваційної
Відповідальна, цілеспрямована, політики та зовнішньоекономічних зв’язків Черкаської обласної
наполеглива, швидко навчаюсь, державної адміністрації
комунікабельна, командний гравець. Посада: Головний спеціаліст відділу розвитку туризму та іміджевої
Заміжня, маю доньку. Маю водійські діяльності
права категорії В.
Хобі – фотографія. Професійні навики та обов’язки:
участь у підготовці та реалізації регіональних програм у сфері туризму;
ведення офіційного документообігу та листування;
підготовка регіональних стендів та рекламно-презентаційних матеріалів для
представлення економічного, промислового, туристичного потенціалу на
регіональних, національних та міжнародних виставкових заходах;
аналіз розвитку туристичної та іміджевої діяльності в області;
формування та зведення державної статистичної звітності у сфері туризму.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: