Анастасія
Фахівець з діловодства
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 35 років
- Місто:
- Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6034068
Досвід роботи
Фахівець загального відділу
з 12.2023 по нині
(5 місяців)
КУ "Муніципальна служба комунальної власності", Одеса (Державні організації)
Ведення електронного документообігу, реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, контроль строків виконання документів, ведення архіву.
Головний спеціаліст відділу обробки звернень громадян
з 07.2023 по 10.2023
(3 місяці)
ГУПФУ в Одеській області, Одеса (Державні організації)
Прийом, реєстрація, облік звернень громадян, робота з відвідувачами, робота у СRM системі, в т.ч. "Урядовий контактний центр".
Завідувач канцелярії
з 01.2020 по 09.2022
(2 роки 8 місяців)
Херсонський гідрометеорологічний фаховий коледж, Херсон (Освіта, наука)
Складання проектів наказів, технічне редагування проектів
документів, заповнення бланків документів про освіту, робота у базі ЄДЕБО. Реєстрація документів у електронній та паперовій формі обліку, ведення книг обліку.
Майстер виробничого навчання
з 09.2016 по 08.2019
(2 роки 11 місяців)
Херсонський професійний ліцей звязку та поліграфії, Херсон (Освіта, наука)
Педагогічна робота зі студентами.
Коректор, технічний редактор
з 05.2015 по 09.2015
(4 місяці)
ХАНО, Херсон (Освіта, наука)
Технічне редагування текстів, коректування документів, звірка електронної версії документа з оригіналом, форматування текстів, оформелння таблиць, рисунків відповідно до вимог автора.
Секретар навчальної частини
з 01.2014 по 09.2016
(2 роки 8 місяців)
Херсонський професійний ліцей звязку та поліграфії, Херсон (Освіта, наука)
Ведення документообігу по учнівському контингенту (складання проектів наказів про зарахування, відрахування, переведення, оформлення та видача документів про освіту та архівних довідок).
Секретар - друкарка, інспектор з кадрів
з 11.2010 по 01.2014
(3 роки 2 місяці)
Херсонський професійний ліцей звязку та поліграфії, Херсон (Освіта, наука)
Ведення діловодства, в т.ч. підготовка проектів листів, наказів, реєстрація документів. Організація проведення телефонних переговорів керівника. Організаційна підготовка засідань і нарад. Організаційно-технічне забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності керівника. Організація прийому відвідувачів.
Ведення кадрового діловодства в повному обсязі: оформлення на роботу та звільнення співробітників, надання відпусток, ведення необхідної документації (особові справи, облікові картки, трудові книжки, накази, листи непрацездатності, книги обліку та реєстрації документів, табелі обліку робочого часу, графіки відпусток), військовий облік і т.д.
Освіта
КНУКіМ
Документознавство та інформаційна діяльність. Менеджмент органів державної влади та управління, Херсон
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 10 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
Сертифікат про вільне володіння державною мовою
2023
Курс Ксенії Сарахман "HR-менеджер"
2019
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — середній
Додаткова інформація
Досвідчений користувач ПК, маю досвід роботи у програмах Is-Pro та 1С. Швидко адаптуюсь до нових умов роботи, відповідальна, здатна працювати в умовах багатозадачності.
Маю статус ВПО, проживаю у сел. Котовського.
Схожі кандидати
Керівник, адміністратор, діловод, менеджер з персоналу, по роботі з клієнтами
Одеса
Діловод
15000 грн, Одеса
Инспектор отдела кадров, помощник юриста, секретарь-деловод, офис-менеджер
15000 грн, Одеса, Миколаїв
Адміністратор, офіс-менеджер, діловод
Одеса
Діловод
Одеса, Дніпро
,
ще 5 міст
Офис-менеджер, деловод, администратор офиса, оператор ПК, 1С (Пересипський р-н)
15000 грн, Одеса