• PRO

Юлія

HR-менеджер

Розглядає посади:
HR-менеджер, HR бізнес-партнер, HR generalist
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
26 років
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR-менеджер

з 05.2024 по 05.2025 (1 рік)
CACAO, Шаурма Львів, Tempo Del Caffe, Ma&Kava, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов'язки та досягнення на цій посаді:
• проводила рекрутинг та адаптацію персоналу (лінійний, керівний та офісний персонал);
• уклала посібник для стажерів;
• автоматизувала онбординг, використовуючи лише безкоштовні ресурси;
• проводила 1:1 з працівниками, фасилітувала конфлікти;
• формувала та проводила тестування для професійної оцінки працівників;
• запровадила оцінку компетенцій адміністраторів методом 360°;
• запровадила оцінки рівнів задоволеності (eNPS) та залученості (Gallup Q12) працівників;
• запровадила вимірювання плинності персоналу;
• створила скрипти обслуговування для барист, шаурмістів та рієлторів;
• уклала організаційну структуру Компанії, визначила зони відповідальності посад у Компанії;
• формувала HR-бюджети і вела фінансової звітності по платних розміщеннях вакансій;
• проводила та організовувала навчання для адміністраторів, запровадила формат кіно-тренінгів у Компанії для розвитку Soft skills;
• сформувала KPI для адміністраторів;
• описала бізнес-процеси у Компанії;
• описала корпоративну культуру в Компанії та уклала корпоративний кодекс;
• запровадила exit-опитування;
• вела календар свят, організовувала привітання працівників та замовляла корпоративні подарунки;
• проводила моніторинг ринку праці.

Заступник директора

з 11.2022 по 12.2023 (1 рік 1 місяць)
Yuki, Львів (Роздрібна торгівля)

Обов‘язки:
- організація операційних процесів у магазині;
- пошук і проведення співбесід з кандидатами на роботу;
- організація і контроль стажування новачків;
- навчання персоналу;
- контроль дотримання касової дисципліни;
- контроль дотримання стандартів обслуговування;
- оформлення акційних пропозицій згідно зі стандартами компанії;
- прийом і відправка товару;
- коригування складських залишків; проведення часткових інвентаризацій;
- закриття і відкриття зміни тощо.

Офіс-адміністратор

з 04.2021 по 11.2022 (1 рік 7 місяців)
ТОВ «Собото», Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов'язки:
- внесення інформації, відображення первинних документів в базу 1С: виписка рахунків і накладних, внесення нових контрагентів та договорів;
- контроль і коригування складських залишків;
- проведення інвентаризацій;
- робота з прихідними та видатковими накладними і їх облік;
- відправка, отримання та контроль кореспонденції ведення документообігу та ділової переписки;
- підготовка аналітичних звітів про роботу Департаменту;
- оперативне виконання завдань керівника;
- організація забезпечення офісу канцтоварами, витратними матеріалами.

Завідувач каси

з 10.2020 по 03.2021 (5 місяців)
ТОВ «Юск Україна», Львів (Роздрібна торгівля)

Обов‘язки:
- безперебійна робота товарного відділу;
- робота з касовими документами і звітністю;
- обслуговування покупців у торговому залі та на касі;
- передпродажна підготовка товарів;
- викладка товару згідно з планограмою і концепцією магазину;
- заміна цінників при переоцінці тощо.

Завідувач відділу

з 09.2020 по 10.2020 (1 місяць)
ТОВ «Юск Україна», Львів (Роздрібна торгівля)

Обов‘язки:
- безперебійна робота товарного відділу;
- обслуговування покупців у торговому залі та на касі;
- передпродажна підготовка товарів;
- викладка товару згідно з планограмою і концепцією магазину;
- заміна цінників при переоцінці тощо.

Завідувач секції

з 08.2019 по 03.2020 (7 місяців)
ТОВ «Тема Мода Юкрейн», Тернопіль (Роздрібна торгівля)

Обов‘язки:
- організація безперебійної роботи магазину;
- касова дисципліна;
- ведення ділової переписки;
- організація і контроль роботи продавців-консультантів, касирів, комірників;
- проведення співбесід і навчання нового персоналу;
- щоденна, щотижнева і щомісячна звітність;
- використання навичок візуального мерчандайзингу;
- контроль складських запасів;
- виконання обов‘язків продавця-консультанта, касира за необхідності тощо.

Адміністратор торгового залу

з 12.2018 по 08.2019 (8 місяців)
ТОВ «АТБ-маркет», Тернопіль (Роздрібна торгівля)

Обов‘язки:
- забезпечення безперебійної роботи магазину;
- касова дисципліна;
- оформлення акційних пропозицій згідно із стандартами компанії;
- переоцінка;
- прийом товару;
- списання товару;
- закриття і відкриття зміни;
- проведення інвентаризацій окремих груп товарів;
- участь у загальних інвентаризаціях магазину;
- виконання обов‘язків продавця-консультанта за необхідності. тощо.

Освіта

Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Факультет філології і журналістики. Спеціальність: Філологія. Українська мова і література, Тернопіль
Вища, з 2015 по 2019 (3 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Курс "HR Start" від Lviv HR Solutions

2024 (2 міс)

HR Profi від Lviv HR Solutions

2024-2025 (4 міс)

Знання і навички

  • MS PowerPoint
  • Notion
  • Canva
  • Google Docs
  • MS Excel
  • Підбір персоналу
  • Оцінка персоналу
  • Опис бізнес-процесів
  • Відповідальність
  • Тайм-менеджмент
  • Проведення співбесід
  • Адаптивність
  • Управління персоналом
  • Навчання персоналу
  • Організація адаптації персоналу
  • Offboarding
  • Комунікабельність

Знання мов

Англійська — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: