Резюме від 3 вересня 2023 PRO

Олена

Аналітик, бухгалтер (первинна документація), менеджер із закупівель, адміністратор з ЕД, оператор 1С

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Оператор - касир - бухгалтер з первинної документації

з 09.2022 по 11.2022 (2 місяці)
ЛУКСОР УКРАЇНА ТОВ, Полтава (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Прийом замовлень від менеджерів через Агент+,набір видаткових накладних та рахунків згідно даних складу, формування маршрутних листів, внесення договорів з контрагентами, формування звітів з дебеторської заборгованості, оприбуткування поверненої продукції, прийом грошових коштів від водіїв та менеджерів,подальше внесення їх в систему 1С,щоквартельне формування актів звірок з контрагентами та відмітка при повернені, щомісячне формування реєстрів видаткових накладних та їх звіряння, щоденна родруківка прайсів, залишків. Участь в інвентаризаціях ,внесення даних в облікову систему.Ведення мінімальної кадрової бази філіалу.

Спеціаліст з обліку ,бухгалтер з первинної док-ції

з 08.2021 по 02.2022 (6 місяців)
ФОП, Полтава, Полтавская обл. (Роздрібна торгівля автозапчстинами;слабоалкогольними напоями)

Контроль дотримання касової дисципліни,сплата за товар постачальникам по банку(приват), звірка з постачальниками та контрагентами,контроль дебеторської заборгованості, перевірка та внесення даних з приходу, облік кег(пиво), інвентаризація, введення в систему нових позицій ТМЦ, контроль ціноутворення,нарахування та перерахування ЗП+бонуси ,аналітика реал. продукції,формування замовлення прод-ції(пиво/снеки),прийом та звільнення працівників, оплата оренди та додаткових наданих послуг.(Звітність велася по 2 магазинам ПИВО та АВТОмагазин)

Адміністратор з економічної діяльності

з 06.2021 по 08.2021 (2 місяці)
ТОВ МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА, Полтава, Полтавская обл. (Торгівля проф.товарами для прибирання та гигієни)

Прийом, видача та облік грошових коштів з подальшим введенням даних в бухг.програму.
Оприбуткування продукції. Звірки з постачальниками та покупцями. Контроль дебеторської заборгованості.
Перевірка прибуткових та податкових накладних, їх коригування. Формування реєстру первинної документації для передачі в центральний офіс.
Отримання та введення в базу актів виконаних робіт, контроль їх подальшої сплати.
Нарахування заробітної плати+бонуси з дотриманням критеріїв компанії.
Закриття звітності з бюджету за період.
Оформлення документів з кадрів -прийом та звільнення працівників.
Ведення транспортного табеля(витрати на логістику).
Складання звіту з нарахування бонусів клієнтам. Контроль за нарахуванням компенсацій (%)з приходу зі сторони постачальника.

Аналітик консолідованої інформації

з 07.2020 по 08.2020 (1 місяць)
ПП"Білоцерківська Агропромислова група", с.Білоцерківка (Виробництво та торгівля молочними продуктами)

Моніторинг топових позицій компанії, формування звітів про реалізацію(щоденні, за період з подальшим аналізом динаміки),робота з даними в програмі Універсал, побудова графіків, звідних таблиць, написання службових записок, робота з даними в модулях програми Sales works, ведення звітності з виконання планів по регіонам, нарахування ЗП торговим командам.

Касир, оператор 1С, офіс-менеджер, комірник

з 11.2008 по 05.2020 (11 років 6 місяців)
ТОВ «ФУД ЦЕНТР» м.Суми, філія м.Полтава (суборенда кавових апаратів та реалізація інгредієнтів НЕСКАФЕ)

Формування звітності по руху та рентабельності обладнання, розрахунок рецептури та собівартості кавових напоїв, ведення кількісних та якісних показників розміщеного обладнання
Оприбуткування, виписка, повернення ТМЦ (1С),формування замовлення на продукцію з подальшим контролем його виконання , ведення складської звітності та первинної бухгалтерії, формування заявок на продукцію згідно товарних залишків, інвентаризація ТМЦ та кавових апаратів, рознесення руху коштів в 1С,звірки з головним постачальником (Дт-Кт) квартал, півріччя, рік.
Формування відомостей боржників та нарахування орендної плати
Звітність про наявність підписаних договорів. Нарахування заробітної плати (Excel).
Прийом та ведення звітів по руху грошових коштів. Закупівля канцтоварів, госп.матеріалів та питної води.

Асистент територіального менеджера відділу внутрішнього ринку

з 08.2005 по 05.2008 (2 роки 9 місяців)
ЗАО « ПО » КОНТІ », м.Донецьк (виробництво та реалізація конд.виробів)

Ведення щоденної звітності про результативність візитів та обсягу продажу торгових команд .
Збір інформації від Супервайзерів на вимогу керівника.
Формування клієнтської бази, звітність по руху рекламних матеріалів та рентабельності обладнання, оформлення та контроль наявності договорів;
формування службових записок та меморандумів, формування звітів про проведення акцій
робота з бухг.програмою дистриб'ютора (бу-Туз, 1С), нарахування ЗП,формування звітів по плануванню об ємів реалізації на майбутній період(місяць,рік)

Освіта

ПУЕТ( Полтавський університет економіки та торгівлі )

Маркетинг, маркетолог, Полтава
Незакінчена вища, з 2007 по 2012 (4 роки 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Полтавська державна аграрна академія,основи підприємницької діяльності

2008,1 міс

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Outlook 1С:Підприємство Бітрікс24 Продаж Poster Адміністрування Зведені таблиці УкрСклад SalesWorks Power Query СКУД Дані в пункті додаткова інформація

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Французька — початковий

Рекомендації

надам інформацію роботодавцю особисто

надам інформацію роботодавцю особисто

-, -

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Вміння та навики

•Маю навички вірної розстановки пріоритетів в роботі, ефективного планування робочого часу, аналітичного аналізу, акуратного ведення документації та звітів, вміння працювати з великим об'ємом інформації
•Досвід роботи з первинної обробки бухг.документів, звітів, оприбуткування та виписка ТМЦ,замовлення продукції та спілкування з постачальниками, ведення складської звітності, робота зі зведеними таблицями, складання актів, службових записок
• Впевнений користувач ПК та прикладних програм (Word, Excel (зведені таблиці, ВПР, Power Query), Microsoft Outlook;
1С Підприємство, Універсал,УкрСКЛАД, Постер, Bitrix 24, Sales works ,СКУД
•Є досвіт формування інформаційної бази підприємства (клієнти, обладнання)
•Англійська, французька – із словником.
Додаткова інформація

•Чесність, пунктуальність, наполегливість, працьовитість, схильність до аналітики, швидко навчаюся
•Люблю слухати музику, малювати, захоплююсь акваріумінистикою, вивчаю ветеринарію, цікавлюся колористикою та практикую перукарські основи
•Закордонний паспорт в наявності

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: