Резюме від 1 лютого 2021

Евгения

Помощник руководителя, офис-менеджер, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання мов

Англійська — просунутий

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ

Кучерова Евгенія Олегівна

19 грудня 1979 року народження, м.Одеса

Домашня адреса: м.Одеса, провулок Ботанічний б.2, кв.13

Освіта : Одеський Національний Університет ім. Мечникова.

- У 2001 році закінчила ОНУ ім. Мечникова, факультет міжнародних відносин, спеціаліст-міжнародник зі знанням англійської, турецької мов.

- У 2008 році отримала сертифікат про закінчення міжнародної лінгвістичної школи вивчення англійської мови за методом професора Рунова.


Сімейний стан: Розлучена.
-з вересня 2005р. - по вересень 2010р.- перебувала в декретній відпустці.

Трудовий стаж:

- 2000-2001р.- працювала перекладачем турецької мови на міжнародних виставках (м.Київ, Одеса).
- 2001-2002 р.- помічник керівника в турецько-українській компанії.
Основні функції : організація робочого дня керівника, ведення переговорів з клієнтами.
-2002-2005р. - менеджер-перекладач у ПП «ПСВ-Фрут» (торгівельне підприємство).
-2010-2011р. -консультант у політичній партії «Зелені».
- з серпня 2011 р. по 01 серпня 2019 р.- працювала консультантом у приймальній народного депутата України.
-з жовтня 2020р. по березень 2020р.- працювала консультантом у приймальній депутата обл. ради.

Основні функції як працівника:
- Ведення ділового листування;
- Участь в проведенні переговорів в якості перекладача, помічника керівника з іноземними партнерами з виїздом до Німеччини, Туреччини, Росії , Єгипту, Греції, Нідерландів (з 2000-2011р.);
- Організація зустрічей з іноземними партнерами в м. Одеса (з 2000-2011р.);
- Планування та організація робочих зустрічей керівника (зарубіжних і внутрішніх);
- Організація зустрічей керівника;
- Ведення діловодства, прийом / відправка, реєстрація, зберігання кореспонденції, ділове листування з іноземними партнерами;
- Виконання доручень керівника;
- Бронювання квитків / готелів, організація зустрічей і поїздок, супровід в якості перекладача;
- Робота з Word, Excel, E-mail, оргтехнікою, (сканер, ксерокс, принтер );
-Забезпечення благоустрою офісу і підтримання його нормального функціонування.

Позитивні якості характеру:
Аналітичний склад розуму, комунікабельність, серйозний підхід до роботи, пунктуальність, стресостійкість, відповідальність, легко навчаюсь, неконфліктна, гарне почуття гумору, дипломатичність.

Інтереси та захоплення:

Психологія, пізнавальна література, спорт.

Контактні дані :

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), Viber
E-mail [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: