- PRO
Наталія
Операційний директор
- Розглядає посади:
- Операційний директор, Комерційний директор, Регіональний менеджер, Керівник регіону, Регіональний директор, Керівник філії
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 43 роки
- Місто:
- Львів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6076026/
Досвід роботи
Директор
з 04.2022 по нині
(3 роки 4 місяці)
ТОВ ОРАНТА ЛЬВІВ, Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
-Управління комерційною та операційною діяльністю підприємства
-ЗЕД
-керівництво відділами продажів та закупівлі, логістика та бухгалтерії.
-контроль за фінансовими та економічними показниками
-аналітика товарних запасів та ціноутворення
-проведення переговорів, укладання договорів з постачальниками та покупцями
Комерційний директор
з 05.2021 по 03.2022
(10 місяців)
ТзОВ “ЛЬВІВІМПОРТ”, Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
-Збільшення об'ємів продажів та збільшення ефективності продажів
-Зростання конкурентоспроможності підприємства.
-Оптимізація та організація структури комерційного відділу
-Формування планів для продаж та контроль за їх виконанням
-Розробка мотивації персоналу
-Оптимізація та розвиток каналів збуту
-Вивчення цільового ринку
-Організація та управління діяльністю зі зміцнення взаємовигідних відносин з існуючими партнерами та клієнтами компанії та залучення нових клієнтів.
-контроль за дебіторською заборгованістю
-Організація взаємодії всіх відділів та служб, що входять до структури комерційного департаменту, і прямо чи опосередковано беруть участь у обслуговуванні клієнтів компанії.
-Формування цін, знижок, контроль за надання знижок клієнтам
-Планування закупок та поставок.
-Визначення асортименту товару для компанії та компаній постачальників.
-Організація та оптимізація транспортної логістики
-Управління складською логістикою та товарними запасами.
Комерційний директор
з 04.2020 по 04.2021
(1 рік)
ПП “Мокоша”, Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
-Збільшення об'ємів продажів та збільшення ефективності продажів
-Моніторинг конкурентів
-Оптимізація та організація структури комерційного відділу
-Формування планів для продаж та контроль за їх виконанням
-Оптимізація та розвиток каналів збуту
-Організація та управління діяльністю зі зміцнення взаємовигідних відносин з існуючими партнерами та клієнтами компанії та залучення нових клієнтів.
-Організація взаємодії всіх відділів та служб, що входять до структури комерційного департаменту, і прямо чи опосередковано беруть участь у обслуговуванні клієнтів компанії.
-Формування цін, знижок, контроль за надання знижок клієнтам
-Планування закупок та поставок.
-Контроль за дебіторською заборгованістю.
Керівник напрямку ( Керівник структурного підрозділу)
з 04.2019 по 03.2020
(11 місяців)
ТзОВ " Консалтинг-Трейд", Львів (Роздрібна торгівля)
- Створення даного напрямку з "0"
-Розвиток мережі
-Управління прибутковістю мережі
-Збільшення продаж
-Запровадження нових напрямків розвитку
-Навчання та адаптація персоналу та управління командою.
-Організація та контроль проведення інвентаризацій
-Ведення переговорів
-Формування та контроль звітності
-Планування витрат та їх оптимізація
-Постановка цілей та контроль їх виконання
-Формування асортименту та ціноутворення
-Контроль виконання планів
-Формування бюджету доходів і витрат
-Відкриття ТТ у Західному регіоні
Регіональний директор ( Керівник структурного підрозділу м. Львів та Львівська обл.)
з 11.2017 по 04.2019
(1 рік 5 місяців)
ТзОВ « Економ Клас», Львів (Роздрібна торгівля)
в підпорядкуванні 34 торгові точки та відділи :маркетинг, розвиток, бухгалтерія, склад
-Управління прибутковістю мережі через збільшення продаж та оптимізацію витрат
-Формування команди у регіоні та управління персоналом
-Навчання/адаптація працівників та керівників, наставництво
-Організація роботи торгових точок
-Забезпечення виконання плану продажів регіону та показників
- Розвиток мережі
-Забезпечення якісного сервісу
-Дотримання стандартів мережі
-Організація та контроль проведення інвентаризацій
-Контроль, формування та подання звітності в ГО
-Супровід перевірок, представницькі функції, контроль за дотриманням нормативних документів та законів
-Відкриття нових торгових точок
-Контроль подачі замовлень
-Складська логістика
-Ведення переговорів
- Управління поставками та формування графіків поставок на ТТ
Регіональний керівник ( Керівник структурного підрозділу м. Львів експрес-маркетів « Сім-23»)
з 09.2016 по 11.2017
(1 рік 2 місяці)
ТзОВ « Клевер Сторс», Львів (Роздрібна торгівля)
-Управління прибутковістю мережі через збільшення продаж та оптимізацію витрат
-Формування команди у регіоні та управління персоналом
-Навчання/адаптація працівників та керівників, наставництво
-Організація роботи експрес –маркетів «Сім 23»
-Забезпечення виконання плану продажів регіону та показників
-Забезпечення якісного сервісу
-Дотримання стандартів мережі
-організація та контроль проведення інвентаризацій
-контроль, формування та подання звітності в ГО
-Супровід перевірок, представницькі функції, контроль за дотриманням нормативних документів та законів
-Відкриття нових торгових точок
-Формування бюджету доходів і витрат
Менеджер з організації роботи мережі АЗК (Супервайзер)
з 10.2011 по 09.2016
(4 роки 11 місяців)
ТОВ «ОККО- Рітейл», Львів (Роздрібна торгівля)
В підпорядкуванні 15 АЗК + 4 мийки
-Формування команди АЗК
-Навчанння ( наставництво) та розвиток персоналу АЗК
-Організація роботи АЗК і контроль
-Загальне управління працівниками АЗК і їх чисельність
-Впровадження та розвиток Партнерства
-Мотивація команди АЗК
-Забезпечення виконання плану продажів регіоном
-Забезпечення якісного сервісу
-Робота із зверненнями клієнтів
-Розробка та реалізація заходів спрямованих на забезпечення активних продажів по кожному об'єкту
-Моніторинг роботи АЗК ( включно з розширеними форматами кафе, ресторанами, мийками, які розташовані на території АЗК чи спільній території), забезпечення реагування на невідповідності.
-Адміністративні функції в рамках діяльності АЗК ( переоцінка, безпека АЗК, забезпечення АЗК дозвільною документацією, введення в експлуатацію АЗК, проведення перевірок , контроль за дотримання методик /процедур)
-Ефективне управління мережею АЗК (забезпечення росту продаж, контроль за прийманням та збереженням ТМЦ, якісне збереження ТМЦ , якісний відпуск ТМЦ, впровадження маркетингової політики, реагування при порушеннях, забезпечення безперебійної роботи, мінімізація простоїв)
-Впровадження та розвиток кафе (формату “хот-кафе”, “хот-кафе“Максі”), що включає навчання нових кухарів; вивчення вподобань клієнтів; усунення відхилень від технологічних карт; регулярний моніторинг готової продукції
-Виконання контроль за дотримання державних норм на ввіреній мережі та вимог згідно з охорони праці, охорони навколишнього середовища, санітарних норм, пожежної та техногенної безпеки АЗК)
-Контроль над витратами АЗК та їх оптимізація
-Супровід та участь при зовнішніх перевірках
Директор філії (РРЦ)
з 10.2004 по 10.2011
(7 років)
ТОВ «Хозмаркет», Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
В підпорядкуванні 32 особи ( Склад, фін. відділ, логістика ,торговий відділ).
Розпочала свою трудову діяльність в даній компанії з посади Бухгалтер філіалу.
-планування, організація та контроль роботи представництва
-забезпечення безперебійності роботи
-формування бюджету
-забезпечення виконання плану і росту продаж
- ведення переговорів
- вирішення адміністративних та господарських питань
-управління персоналом та їх мотивація
- підбір персоналу
- складська логістика, інвентаризація
-контроль подачі замовлень
-контроль, забезпечення поставок та відгрузок
- організація перевезень та контроль ефективності їх
-управління та контроль транспортного відділу та формування графіків поставок
-контроль та управління фінансової частини та обліку
Освіта
Львівська Комерційна Академія
Факультет «Економіка і підприємництво» та здобула кваліфікацію спеціаліста з обліку і аудиту, Львів
Вища, з 1999 по 2005 (5 років 4 місяці)
Знання і навички
- MS Office
- 1С
- Користувач ПК
- 1С:Підприємство
- Ведення CRM
- Клієнт-Банк
- M.E.Doc
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
- Ведення переговорів
- Уміння аналізувати
- Управління персоналом
- Робота з клієнтами
- Імпортні операції
- Операційний менеджмент
- Роздрібна торгівля
- Гуртовий продаж
- Управлінські навички
- Продаж B2B
- MS Excel
- Організованість
- Управління командою
- Водійські права кат. B
- FMCG-продаж
- Користувач 1С
- Планування продажу
- Впровадження системи KPI
- Комунікабельність
- Побудова відділу продажу
Знання мов
- Англійська — початковий
- Польська — середній
Додаткова інформація
Бажаю розвиватися з компанією та досягати цілей. Працювати та заробляти.
Наявні лідерські та організаторські здібності. Відповідальна, чесна, цілеспрямована, енергійна, комунікабельна, клієнтоорієнтовна.
Зосереджена на результат.
Досвід операційної діяльності компанії, управління всіма процесами та персоналом компанії; ведення переговорів.
Досвід роботи у рітейлі та дистрибуції.
Досвіт та розуміння продажів B2B і B2C на ринку продуктів харчування (FMСG), знання ринку мясних продуктів та виробництва.
Досвід співпраці з національними та локальними мережами.
Інше
Диплом “ Комерційний директор”
Диплом “ Фінансове моделювання”;
Сертифікат “Технологія проведення бізнес-тренінгу”
Водійські права кат. «В»(досвід керування автомобілем більше 10-ти років)
Інші резюме цього кандидата
Львів
Смірнова Наталія Ярославівна Дата народження: 03 Травня 1982.р. Регіон: Львів Телефон (и): ; E-mail: Мета Робота у компанії, яка зосереджена на результаті. Досягати поставлених цілей, а також...
Схожі кандидати
-
Операційний директор
Львів, Дніпро , ще 5 міст -
Директор підприємства, CEO
Львів, Житомир , ще 3 міста -
Керівник підприємства
Львів, Вінниця , ще 3 міста -
Керівник заводу
Львів -
Виконавчий директор
Львів -
Операційний директор
45000 грн, Львів