Резюме від 13 вересня 2022 PRO

Наталія

Логіст, регіональний директор, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто проживання:
Бердичів
Готовий працювати:
Бердичів, Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Логіст

з 04.2020 по нині (4 роки 1 місяць)
ТОВ "ЮПОЛ", Бориспіль (виготовлення поліетилену)

Організація доставки продукції клієнтам:
- наявність товару на складі
- підрахунок об'єму
- заявка на сайті
- пошук транспорту (робота з della, lardi-trans)
- формування ціни і повна організація доставки товару клієнту.

кредитний менеджер.

з 05.2019 по 04.2020 (11 місяців)
ТОВ «Фінансова компанія «Дінеро", Бердичів (Фінанси, банки, страхування)

Залучення і консультація клієнтів компанії.
Організація і проведення операцій з кредитування, а саме:
Консультації потенційних позичальників;
Проведення співбесід з потенційними позичальниками;
Видача кредиту.
Інформування клієнтів, про додаткові сервіси та продукти компанії.
Виконання планових показників (видача кредитів на сумму 1 млн грн-щомісяця) з продажу споживчих кредитів та інших банківських продуктів.
Організація та контроль з рекламування послуг, що надаються з метою їх просування на ринки збуту.
Контроль за роботою промоутера.

Регіональний директор західної України.

з 05.2016 по 05.2019 (3 роки)
ТОВ «Фінансова Компанія «Фінком Кредит», Бердичів (Фінанси, банки, страхування)

Посадові обов’язки:
•здійснювати загальне керівництво і забезпечувати стійку, ефективну роботу відділень регіону (приріст операційного доходу регіону за час роботи на керівній посаді зріс втричі);
•визначати стратегію діяльності відділень регіону і організовувати його роботу на основі перспективних і поточних планів робіт.
•розподіляти обов'язки між своїми заступниками і визначати ступінь відповідальності за доручені їм напрямки діяльності.
•здійснювати систематичний аналіз діяльності відділень і на цій основі приймати рішення, спрямовані на виконання функціональних завдань, покладених на регіон.
•розробляти і проводити заходи, спрямовані на вдосконалення комерційної діяльності компанії, безготівкових розрахунків, операцій з валютою, а також забезпечення ефективної кредитної політики, отримання максимального прибутку.
•організовувати впровадження в роботу відділень регіону прогресивних технологій, програм і методик з урахуванням прогнозування розвитку компанії.
•забезпечувати законне і доцільне використання коштів і майна відділень регіону, розпорядником яких він є.
•укладати господарські та інші договори з юридичними і фізичними особами в установленому порядку, в необхідних випадках пред'являє претензії і позови до цих осіб.
•проводити роботу, спрямовану на запобігання випадків заподіяння відділень регіону збитку.
•забезпечувати збереження ввірених коштів, цінностей і документів.
•організовувати і контролювати інкасацію грошей і цінностей.
•забезпечувати бухгалтерський і статистичний облік і звітність, надання достовірних відомостей про діяльність відділень регіону.
•здійснювати управління персоналом відділень регіону, забезпечувати необхідні умови праці для його співробітників.
•здійснювати кoнтpoль зa розробленням та реалізацією планів Кредитування і комерційних умов, укладених угод, дoгoвopів і кoнтpaктів, oцінює cтупінь можливого pизику.
•аналізувати і вирішувати opгaнізaційнo-тexнічні, екoнoмічні, кaдpoві і coціaльнo-пcиxoлoгічні пpoблeми
•здійснювати підбіp і розподіл кaдpів, мoтивaцію їx пpoфecійнoгo pозвитку, oцінкy і cтимyлювання якості роботи.
•здійснювати кoopдинaцію діяльнocті в paмкax визначеного напрямку (ділянки), аналізи її ефeктивнocті, пpиймати pішeння прo нaбільш paціoнaльне використання виділeниx pecypcів.
•реагувати на скарги, зауваження Клієнтів з приводу роботи відділень регіону, прослуховування розмов операторів і т.д., проведення додаткових заходів щодо поліпшення роботи відділень (тренінг або штраф менеджерів, внесення змін в відділеннях)
•забезпечувати безперебійну роботу відділень, включаючи пошук місць для оренди під відділення, укладення договорів оренди, збір і скерування до відповідних відділів компанії документів і рахунків для оплати;
•проводити моніторинг міст пошук нових рекламних джерел, своєчасно замовляти рекламну продукцію в відділення, виставляти рахунки на оплату нових рекламних компаній.
•відкриття нових відділень.
•робота в стресових ситуаціях. Відрядження.

Менеджер у сфері надання кредитів

з 02.2015 по 03.2016 (1 рік 1 місяць)
ТОВ «Фінансова Компанія «Фінком Кредит», Бердичів (Фінанси, банки, страхування)

Посадові обов’язки:
•Залучення і консультація клієнтів компанії.
•Організація і проведення операцій з кредитування, а саме:
- Консультації потенційних позичальників;
- Проведення співбесід з потенційними позичальниками;
- Формування кредитної справи;
- Збір та обробка документів, необхідних для формування кредитної справи;
- Видача кредиту.
•Інформування клієнтів, про додаткові сервіси та продукти компанії.
•Виконання планових показників з продажу споживчих кредитів та інших банківських продуктів.
•Здійснення операцій, пов’язаних з прийманням та видачею готівкових грошових коштів через касу.
•Одержання в установах банку готівки, здійснення записів в касовій книзі операцій одержання і видавання готівки за кожним прибутковим касовим ордером і видатковим документом в день їх надходження або видавання.
•Проведення всіх касових операцій і формування звітності.
•Організація та контроль з рекламування послуг, що надаються з метою їх просування на ринки збуту.
•Контроль за роботою промоутера.
•Інші обов’язки, за дорученнями безпосереднього керівництва

Кредитний спеціаліст

з 12.2014 по 02.2015 (2 місяці)
Публічне акціонерне товариство «ОТП Банк», Бердичів (Фінанси, банки, страхування)

Посадові обов’язки:
•видача споживчих кредитів фізичним особам в кредитній зоні магазину;
•формування звітності;
•виконання планових показників по продажу споживчих кредитів та інших банківських продуктів.

Спеціаліст І категорії відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення.

з 12.2010 по 02.2015 (4 роки 2 місяці)
Управління праці та соціального захисту населення м.Бердичів, Бердичів (Державні організації)

Посадові обов’язки:
•Прийом заяв та інших документів, на підставі яких надаються пільги, компенсації та формуються справи одержувачів пільг.
•Проведення інвентаризацій особових справ і особових рахунків осіб, які одержують різні види пільг та компенсацій, в установленому законодавством порядку та застосування передбачених законодавством санкцій до осіб, які скористалися пільгами безпідставно.
•Прийом від організацій – надавачів послуг списків і розрахунків на відшкодування витрат за надані пільги.
•Ведення роз’яснювальної роботи серед громадян, установ та організацій усіх форм власності з питань оформлення документів для надання пільг, а також сприяти громадянам в одержанні необхідних для цього документів.
•Розгляд у встановлений термін звернень громадян та листів, що надійшли на виконання від громадян, підприємств, організацій та з вищих органів системи.
•Своєчасне надання звітів до виконкому та вищих органів системи про виконану роботу.

Громадські роботи, стажування.

з 08.2010 по 10.2010 (2 місяці)
Управління праці та соціального захисту населення, м. Бердичів, бердичів (Державні організації)

Посадові обов’язки:
•Стажування серед працівників управління, з метою здобути необхідні професійні навички.
•Вивчення необхідної документації, та законів України, що необхідні для якісного виконання поставлених задач.

Бухгалтер (на час відпустки основного бухгалтера).

з 02.2010 по 03.2010 (1 місяць)
ПП «Факел», м. Бердичів, Бердичів (Енергетика)

Посадові обов’язки:
•Регістрація та контроль даних первинної документації щодо дебіторської заборгованості.
•Контроль коректності даних бухгалтерського обліку у відповідності з внутрішніми вимогами компанії та згідно діючого законодавства України.
•Своєчасне надання звітності та інформації для керівництва компанії та державних установ.
•Забезпечення своєчасного та точного відображення нарахованих розходів та виконання інших бухгалтерських записів

Освіта

Луцький національний технічний університет

Фінанси, Луцьк
Вища, з 2006 по 2009 (2 роки 10 місяців)

Бердичівський політехнічний коледж.

Фінанси, Бердичів
Середня спеціальна, з 2003 по 2006 (2 роки 10 місяців)

Додаткова інформація

•Легко навчаюсь.
•Стійкість в стресових ситуаціях.
•Відповідальність.
•Комунікабельність.
•Ініціативність.
•Впевненість в собі.
•Тактовність.
•Заміжня, маю дитину;
•Водійське посвідчення категорії «В»;
•Шкідливих звичок не маю;
•За необхідності можу надати рекомендації з попередніх місць роботи

Професійні навички
•ПК на рівні впевненого користувача (пакет MS Office, Інтернет, поштові програми тощо).
•Четвертий розряд оператора комп’ютерного набору (24.01.2005р - 12.02.2005р.) .
•Знання 1С бухгалтерії.
•Вільне володіння українською та російською мовами, англійський – базовий.
•Вміння працювати з касовими операціями.
•Гарні організаційні навички, навички керування персоналом.
•Усне та письмове спілкування, вміння налагоджувати контакти з партнерами та клієнтами для розвитку бізнеса компанії, високий рівень обслуговування клієнтів, увага до деталей та організованість, активність та висока ступінь мотивації.
•Критичне мислення, навички прийняття рішень та вирішення проблем.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: