Ігор
Керівник складу, менеджер із закупівель
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6144570/
Досвід роботи
Менеджер по роботі з клієнтами
з 07.2022 по 01.2025
(2 роки 7 місяців)
Гант 2Б, ТОВ, Бровари (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
1.Консультування та продаж: Консультування клієнтів, допомога у виборі товарів, що відповідають їхнім потребам, та здійснення продажу продукції компанії.
2.Документація: Підготовка та оформлення документів для клієнтів, таких як комерційні пропозиції, договори купівлі-продажу, рахунки та накладні.
3.Виконання плану продажу: Досягнення встановлених показників продажу та впровадження стратегій для їх виконання.
4.Комунікація та підтримка: Підтримка зв'язку з клієнтами на всіх етапах угоди та після її завершення, забезпечення високого рівня сервісу.
5.Переговори: Ведення переговорів з клієнтами для укладання вигідних угод.
6.Контроль оплати: Контроль за процесом оплати рахунків від клієнтів.
Інженер з якості
з 08.2021 по 07.2022
(1 рік)
Алютех-К, Бровари (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
1.Вхіднийконтроль сировини та матеріалів, підготовка висновків про відповідність якості сировини і матеріалів, що надійшла;
2. Ведення статистики, аналізу та оформлення результатів проведених випробувань;
3.Проведення приймальних випробувань продукції; оформлення їх результатів;
4.Проводить точні обміри зразків продукції;
5.Контроль умов зберігання сировини, матеріалів, комплектуючих та готової продукції;
6.Участь у впровадженні прогресивних методів контролю якості продукції;
7.Підготовка звітів з виконаної роботи;
Менеджер з постачання
з 04.2021 по 07.2021
(4 місяці)
eat easy, Київ (Харчова промисловість)
1. Пошук постачальників, пошук товара;
2. Планування оптимальних об'ємів закупок,
3. Створення заявок постачальникам;
4. Стратегічне планування закупок;
5. Введення переговорів с постачальниками;
6. Організація та проведення тендерів відбора постачальників;
7. Бюджетування закупок на місяць, квартал, рік;
8. Формування, аналіз и утвердження заявок на закупки в 1С и КУП;
9. Введення первинної документації та звітність по відділу;
10. Створення графіка поставок і контроль виконання своєчасних поставок товарів на склади згідно планам компанії;
11. Аналіз та контроль цін постачальників;
12. Заключення договорів, покращення умов;
13. Повернення бракованого ТМЦ;
14. Забезпечення сертифікатами та документами що затверджують якість сировини;
15. Організація роботи, направленої на максимальне зниження вартості закупаємих товарів;
16. Контроль стану запасів згідно плану виробництва;
17. Введення звітності і корпоративної документації;
18. Контроль оплати рахунків постачальникам, контроль кредиторської заборгованості;
19. Організація та закупка канцелярії та хоз товарів.
20. Щомісячні переобліки.
21. Робота в системах 1С, КУП.
22. Підготовка митних Документів (договори, інвойси, пакувальні листи, сертифікати);
23. Постійна комунікація з виробництвом, бухгалтерією, складами, відділом продажу;
24. Розвиток бази постачальників.
Руководитель склада
з 08.2018 по 04.2021
(2 роки 9 місяців)
SumWin (Торговля розничная / Retail), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
1. Прийом, зберігання, розміщення Т. М. Ц. згідно з встановленими нормами;
2. Проведення планових та поза планових інвентаризацій
Робота в базі 1С8, WMS на базі 1С8.3 (прихід, витрата, зведення залишків інвентаризації);
3. Відбір товару згідно з накладними;
4. Організація роботи колективу;
5. Організація перевезення Т. М. Ц.;
6. Впровадження системи 5S;
7. Активна доля у побудові осередкового (статичного) зберігання;
8. Розробка мотивації та персоналу складу;
9. Підбір та навчання нового персоналу;
10. Взаєморозрахунки з постачальниками, перевізниками, найманим персоналом;
11. Дисциплінарний контроль персоналу (облік робочого часу, надання своєчасних звітів за співробітниками відділу, формування графіків виходів персоналу);
12. Контроль роботи з поверненням від контагентів та повернень постачальникам;
13. Облік ПММ, введення таблиць обліковості з витрат ПММ;
14. Планування бюджету відділу, звіт із витрачених коштів;
Завідувач склада
з 07.2017 по 06.2018
(1 рік)
ОВЗ «Вагарь», Бровари (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
1. Проведення планових точкових інвентарызацій;
2. Организація роботи персонала склада;
3. Контроль товарооборобігу в 1С;
4. Контроль прийому Т.М.Ц.;
5. Введення документації по проведеній роботі;
6. Розробка мотивації персонала склада;
7. Участь у виробництві, калібруванні вагового обладнання;
8. Реконструкція вагових гирь (пескоструй, нанесення фарби, калибрування, повірка);
9. Организація повірки готовової продукції метрологом;
10 Відвантаження готової продукції;
Освіта
ОНАЗ ім. Попова
Інформаційні мережі, Одеса
Вища, з 2010 по 2012 (2 роки)
Здобув кваліфікацію інженер зв’язку, молодший науковий співробітник.
Додаткова освіта та сертифікати
SkilUp
4 місяці
Знання і навички
- MS Office
- Користувач ПК
- Бітрікс24
- Тестування програмного забеспечення
- 1С:Торгівля і склад
Знання мов
Англійська — початковий
Додаткова інформація
Спеціальні знання та навики:
Обслуговування ПК;
запровадження комірного зберігання;
побудова з нуля логістики складу;
запровадження 5S-системи;
MS Office;
Інтернет, 1С, 1С8, CRM, Bitrix24;
Наявність водійських прав та закордонного паспорту.
Схожі кандидати
-
Виконавчий директор, Executive Director, керівник підприємства, готеля
Київ, Вінниця , ще 6 міст -
Начальник відділу постачання та збуту
50000 грн, Київ, Бровари -
Менеджер з тендерів, спеціаліст з тендерних продаж, закупівель
Київ, Вінниця , ще 8 міст -
Начальник, заступник директора
Київ, Вишневе (Київська обл.) -
Директор департаменту, начальник управління (Collection), керівник компанії СЕО, СОО
80000 грн, Київ -
Директор із закупівель
Київ