Резюме від 27 березня 2023 PRO

Наталия

Документознавець, діловод, спеціаліст з документообігу

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Діловод

з 12.2021 по 03.2022 (3 місяці)
-, Київ (Юриспруденція)

- складання та ведення реєстрів договорів, статутних документів, довіреностей тощо;
- робота зі статутною документацією юридичних осіб (інвентаризація, реєстрація) та реєстраційними документами ФОП;
- моніторинг та актуалізація даних щодо юридичних осіб та ФОП;
- робота з договорами (підписання, перевірка реквізитів, внесення змін, інвентаризація, реєстрація);
- допомога в організації документообігу (підготовка вихідних документів, облік, реєстрація, інформаційно-довідкове обслуговування та зберігання документів компанії);
- забезпечення підписання юридичноїдокументації;
- робота з архівом (систематизація та облік наявних документів);
- підготовка типових (шаблонних) договорів та довіреностей;
- забезпечення зберігання документів та їх оперативний пошук;
- робота з ПК та оргтехнікою.

Менеджер з адміністративної діяльності (з функціями юриста)

з 05.2009 по 02.2020 (10 років 9 місяців)
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОМІНЬ АГРО» (NCH Capital – група компанії «Агропросперіс»), Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Компетенції:
Контроль документообігу, своєчасна обробка та розподіл всієї інформації, оперативна передача документів та надання інформації за запитами.
Ведення ділового листування.
Більш ніж 7 років роботи з корпоративними документами юридичних осіб, протоколами загальних зборів та договорами. Маю навики систематизації документації, в тому чисті відновлення втрачених документів, облік та аналіз наявних договорів, протоколів та інших документів; ведення реєстрів.
Вмію працювати з внутрішніми інструкціями, положеннями та бізнес-процесами.
Готова працювати на результат.
Вмію знаходити правильні рішення шляхом аналізу та оцінки ситуації та даних.
Здатна до роботи з великим об’ємами інформації.
Вмію працювати з базовими програмами MS Office, ЛІГА Закон, 1С.

Обов’язки:
- підготовка протоколів Загальних зборів учасників, протоколів виробничих рішень, ведення їх реєстрів, контроль наявності оригіналів;
- перевірка договорів на наявність обов’язкових реквізитів, істотних умов, контроль за наявністю додатків до договорів (додаткові угоди, актів виконаних робіт, специфікації, калькуляції та інше);
- підготовка проектів документів для реєстрації юридичних осіб, внесення і реєстрація змін до статутних документів;
- оформлення типових договорів (оренди, послуг, фінансової допомоги, кредитних договорів) додатків та документів, що супроводжують процес виконання договору;
- ведення обліку юридичних документів, забезпечення їх зберігання, оперативного пошуку, доставки та надання інформації щодо них;
- адміністрування бази договорів підприємства;
- розробка проектів юридичних документів, контроль процесу погодження, візування та підписання;
- виїзд в державні органи, інші організації для вирішення юридичних питань;
- оновлення і оптимізація діючих процедур та положень підприємства/окремого відділу;
- виконання доручень юридичного характеру.

Консультант з продажу

з 06.2008 по 09.2008 (3 місяці)
Товариство з обмеженою відповідальністю «Парковий центр», Київ (Надання ландшафтних послуг)

консультація та продаж декоративних рослин, пошук нових клієнтів, виконання поставленого плану продаж, складення звітності.

Освіта

Вищий навчальний заклад «Університет економіки та права «КРОК»

Юридичний, правознавство, Київ
Вища, з 2013 по 2016 (3 роки 6 місяців)

Кваліфікація: спеціаліст.

Національний університет біоресурсів і природокористування України

Лісового господарства, Київ
Вища, з 2003 по 2008 (5 років 3 місяці)

Кваліфікація: магіст

Додаткова освіта та сертифікати

Курс «Основні Положення та Вимоги міжнародних стандартів ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, OHSAS 18001:2007. Критерії впровадження

2014

Знання і навички

MS Office ЛІГА:ЗАКОН Законодавство України

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Не маю шкідливих звичок.
Вмію виконувати завдань вчасно та на вищому рівні; вибудовувати як робочі так і особисті взаємовідносини з колективом.
Відкрита до похвали та критики.
.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: