Резюме від 22 лютого 2022 PRO

Надія

Менеджер з продажу, адміністратор

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто проживання:
Біла Церква
Готовий працювати:
Біла Церква, Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Торговий представник

з 10.2018 по 05.2020 (1 рік 7 місяців)
ABinBev, Біла Церква (Виробництво та торгівля продуктами харчування)

•прямий продаж продукції компанії в торгові точки, проведення переговорів та презентацій;
•забезпечення виконання планових показників по обсягу продажу;
•виконання всіх планових заходів щодо просування продукції;
•контроль за виконанням клієнтами своїх забов’язань по договорах;

Щомісячне перевиконання запланованих показників
- збільшення активної бази замовників
- збільшення асортименту продукції на довіреній території
- зменшення простроченої дебіторської заборгованості проблемних замовників

Представник торгівельний в ексклюзивній команді

з 01.2017 по 10.2018 (1 рік 9 місяців)
ТМ "Чумак", Біла Церква (Виробництво та торгівля продуктами харчування)

•Підписання угод, контрактів на постачання продукції;
•супровід замовлення;
•пошук потенційних клієнтів;
•контроль поставки товарів;

Бармен-адміністратор бізнес залу

з 01.2017 по 11.2017 (10 місяців)
Міжнародний аеропорт "Бориспіль", Бориспіль (Міжнародні перельоти)

* робота з ОР технікою;
*зустріч клієнтів;
*приймання та супровід замовленя;
*контроль підрядчиків по виконанню робіт в бізнес залі

Оператор ПК, (помічник дизайнера)

з 05.2015 по 12.2016 (1 рік 7 місяців)
ТОВ "НЕОН-НТ", Біла Церква (Маркетинг, реклама, PR)

•робота з ОР технікою: принтер, факс, ксерокс;
•досвідчений користувач ПК: Windows, MS Office ( Word, Excel);
•робота з документацією: вхідна, вихідна;
•супровід замовлення (розробка рекламних ескізів з дизайнерами, пошук матеріалу, узгодження кошторису с клієнтом, контроль виконання замовлення);
•організація діяльності офісу (забезпечення канцтоварами, питною водою тощо).

Освіта

Механіко-енергетичний технікум

Секретар-оператор ПК, Біла Церква
Вища, з 2008 по 2010 (1 рік 9 місяців)

Освіта полягає у вивченні:
•роботи з ОР технікою: принтер, факс, ксерокс;
•здобуття навичок досвідченого користувача ПК: Windows, MS Office ( Word, Excel);
•вивчення основ роботи з документацією;
•супровід виконання умов договорів, рахунків, угод;
•організація роботи діяльності офісу;
- діловий етикет роботи в колективі;
- вміння організовувати роботу та правильно використовувати здобуті знання.

Додаткова освіта та сертифікати

Курси бухгалтерського обліку

2017 рік

Тренінгіи орієнтовані на виявлення потреби клієнта, підвищення представленості та збільшення обсягу продажу товару.

2019-2020рр

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Windows

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Мови: українська, російська (вільно), англійська (початковий рівень).
Курси:
•Курс Бух. обліку 2017 р.
•Пройшла курс тренінгів орієнтованих на виявлення потреби клієнта, підвищення представленості та збільшення обсягу продажу товару.

Особисті якості: цілеспрямована, відповідальна, креативна, комунікабельна, швидко навчаюсь, доброзичлива, маю досвід роботи у команді та самостійно, читаю та займаюся спортом.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: