Резюме від 30 січня 2022 PRO

Наталія

Начальник отдела кадров

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Дистанційно, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Приватна діяльнсть

з 11.2018 по нині (5 років 7 місяців)
Приватна діяльність, Черкаси (Надання послуг з кадрового аудиту)

Підприємства різних форм власності та сфер діяльності (виробництво, торгівля, послуги):проведення кадрового аудиту;
надання інформаційно-консультаційних послуг з кадрового діловодства;
формування політики оплати праці (в т.ч. розробка схем посадових окладів, впровадження застосування різних видів доплат та надбавок, запровадженя системи оцінювання (КРІ));
відновлення, створення документів для ведення кадрового обліку та нарахування зарплати;
автоматизація кадрового обліку (організація документообігу у програмах: 1С, ERP);
мінімізація загрози штрафних санкцій, пов'язаних з перевірками відповідності кадрового діловодства та оплати праці законодавству з питань праці.

Начальник відділу кадрів

з 02.2011 по 11.2018 (7 років 9 місяців)
ТОВ "РАЗЕК ЧЕРКАСИ", Черкаси (виробництво торгового обладнання)

ТОВ «Разек Черкаси» (www.rasec.com), підприємство з іноземними інвестиціями, м. Черкаси. Підприємство ліквідоване.

Начальник відділу кадрів
Функціональні обов’язки:
•забезпечення підприємства працівниками потрібних професій;
•формування політики оплати праці на підприємстві, розробка систем оплати праці;
•автоматизація кадрових процесів;
•складання основних організаційно-розпорядчих документів підприємства (правила внутрішнього трудового розпорядку, положення про оплату праці, преміювання, відрядження; посадові інструкції; положення про структурні підрозділи; штатний розпис);
•розробка мотиваційних програм (впровадження кваліфікаційних рівнів та коефіцієнтів, системи преміювання, організація добровільного медичного страхування на підприємстві);
•контроль за нарахуванням заробітної плати;
•участь у проведенні атестації робочих місць з охорони праці, введення в дію доплат та додаткових відпусток;
•кадрове адміністрування та організація документообігу в повному обсязі (прийом, звільнення, переведення, особові справи, трудові книжки, накази);
•оформлення на роботу іноземних громадян;
•оформлення договорів ЦПХ;
•складання корпоративної звітності та необхідної звітності в державні органи;
•співпраця з навчальними закладами;
•надання консультацій працівникам з питань трудового законодавства;
•вирішення нестандарних ситуацій.
Досягнення: організація кадрової роботи на підприємстві з «0», автоматизація кадрового обліку в програмі 1С «Підприємство 8.3», неодноразове успішне проходження перевірок державною службою управління з питань праці, фондом соціального страхування, центром зайнятості.

Керівник напрямку «кадрове агентство»

з 02.2007 по 02.2011 (4 роки)
ГК «Меридіан», Черкаси (Надання послуг)

Функціональні обов’язки:
- організація роботи напрямку з «нуля»;
- підбір та оцінка персоналу для підприємств відповідно до їх замовлень;
- підбір вакансій для здобувачів;
- консультації з трудового законодавства

Фінансовий аналітик

з 11.2004 по 02.2007 (2 роки 3 місяці)
ТОВ "Акант+К", Черкаси (Виробництво пружинних матраців)

Фінансовий директор (аналітик) (11/2006 - 02/2007)
Функціональні обов’язки:
-організація фінансової діяльності підприємства;
-складання бюджету підприємства та аналіз його виконання;
-оформлення фінансово- розрахункових операцій, оплата рахунків
Економіст з праці (11/2004 - 11/2006)
Функціональні обов’язки:
-кадрове адміністрування та документообіг в повному обсязі (прийом, звільнення, переведення, особові справи, трудові книжки);
-складання положень про оплату праці, преміювання, відрядження, та інших відповідно до вимог керівництва;
-розробка та запровадження процедур, щодо матеріального заохочення працівників, розробка системи преміювання;
-розробка посадових інструкцій, положень про структурні підрозділи;
-складання Колективного договору своєчасне внесення змін та контроль за виконанням;
-розробка процедури «Управління персоналом», відповідно до вимог СМЯ 9001:2000;
-проведення внутрішніх аудитів по всім підрозділам підприємства, відповідно до вимог СМЯ 9001:2000;
-розробка системи навчання та підвищення кваліфікації, організація проведення атестації персоналу, відповідно до вимог СМЯ 9001:2000;
-нарахування заробітної плати та розрахунок утримань із заробітної плати

Бухгалтер сектору розрахунків з працівниками

з 08.1995 по 11.2004 (9 років 3 місяці)
ВАТ «Черкаське Хімволокно», Черкаси (виробництво штучного волокна)

Функціональні обов’язки:
- нарахування заробітної плати: окладів, погодинної, відрядної заробітної плати та розрахунок утримань із заробітної плати

Освіта

Інститут післядипломної освіти Національної Академії керівних кадрів Міністерства культури України

Підвищення кваліфікації, Киев
Вища, з 2012 по 2012 (менш ніж 1 рік)

Курси підвищення кваліфікації: «Правове регулювання трудових відносин», «Кадрове діловодство»

Черкаський державний технологічний університет

Фінансово-економічний, Черкаси
Вища, з 1996 по 2002 (5 років 4 місяці)

Черкаський фінансово-економічний технікум

Фінансово-економічний, Черкаси
Середня спеціальна, з 1992 по 1995 (2 роки 9 місяців)

Знання і навички

Впевнений користувач ПК: MS Office,1C 8.0-8.3

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

15-річний досвід роботи у сфері організації оплати праці, кадрового діловодства та підбору персоналу . Сертифікований аудитор СМЯ 9001:2000
формування політики оплати праці на підприємствах, впровадження систем та форм оплати праці на підприємствах, створення мотиваційних програм, розробка системи оцінювання роботи працівника за допомогою встановлення KPI (ключові показники результатів діяльності)
автоматизація кадрових процесів;
кадрове адміністрування та організація документообігу в повному обсязі;
підбір персоналу;
досвід роботи на підприємствах різних сфер діяльності, в т.ч. підприємствах з іноземними інвестиціями;
неодноразове успішне проходження перевірок державною службою управління з питань праці, фондом соціального страхування, центром зайнятості.
організація кадрової роботи на підприємствах з «0»;


Мої особисті якості:
Відповідальність, пунктуальність, справедливість, здатність до швидкого прийняття рішень, вміння працювати в команді та самостійно, вміння вирішувати конфліктні та нестандартні ситуації.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: