Резюме від 26 січня 2022

Александров Владимир Владимирович

Директор, заступник директора, начальник відділу, виробництва, ЗЕД, 20 000 грн

Повна зайнятість, неповна зайнятість, дистанційна робота.

Вік:
43 роки
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся. Доступ до контактів — від 390 грн.


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Досвідний користувач


Додаткова інформація

П.І.П.: Александров Володимир Володимирович.
м. Черкаси,
тел. моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

РЕЗЮМЕ
Особисті дані Дата народження: 11 травня 1978 року;
Національність: українець;
Сімейний стан : одружений , маю дитину.

Мета Отримати роботу у провідній компанії з достойним рівнем оплати.(17-28 000)
Освіта Вища , Київський Національний економічний університет ім. В. Гетьмана за спеціальністю економіка підприємства.
Кваліфікація Економіст .
Особисті і ділові якості Цілеспрямованість, , організованість, відповідальність, аналітичний склад розуму, здібність до самонавчання, бажання працювати і вміння досягати поставлених цілей., вміння застосовувати сучасні методики для підвищення ефективності роботи підприємства, стресостійкість, водійський стаж понад 20 років.
Досвід роботи
-1996р. - 2001 р. – менеджер митно-транспортного відділу ТОВ «ЧПК », «Метон Трейдінг»;
-2001р. - 2004 р. - логістика міжнародних перевезень ТОВ «ICT»;
-2004р. – 2009р. - менеджер відділу продажів і маркетингу управління торгівлі - ТОВ «Концерн Нафтаенерго» , ТОВ «ЧПК»;
-2009р. - 2013 р. – митний декларант, логістика міжнародних перевезень;
-2013р. – 2019 р. - директор ТОВ «Ахмед Яр УА», ТОВ «Ахмед Яр УА Лізинг».
Професійні характеристики
- Керівник підприємства з виготовлення промислового холодильного обладнання з подальшою його реалізацією в Україні та країнах ЄС (експорт, імпорт, розробка та виробництво, ТМ , продажі та продажі в Лізинг, сервісне та гарантійне обслуговування, підбір та контроль персоналу, участь у оптимізаціі податків, отримання дозвільних документів, великий досвід проходження перевірок державними органами);
- Управління підприємством з персоналом понад 100 осіб;
- Контроль , взаємодія з персоналом на всіх етапах діяльності (відділ продажу, технічний відділ, виробництво, постачання, ЗЕД діяльність, бухгалтерія );
- Розвиток реалізації продукції ;
- Успішний досвід керівництва підприємством з фінансовим лізингом;
- Відповідальний працівник з фінансового моніторингу;
- Керівництво та реалізація проектів «під ключ» , а саме : продаж, поставка , інсталяція по місту заказника, взаємовідносини з покупцем та субпідрядними організаціями на всіх рівнях , взаємодія з дозвільними організаціями та контролюючими органами;
- Великий досвід роботи з сітями гіпермаркетів («Сільпо», «Фоззі», «АТБ», «Новус», «Ашан», «Варус»),
- Агент (декларант) митного оформлення , знання митних правових норм ;
- ЗЕД діяльність ( митне оформлення на всіх етапах );
- Міжнародна транспортна логістика
- Продажі та маркетинг.
- Впевнений користувач ПК .


Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: