Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 26 січня 2022

Владимир

Директор, заступник директора, начальник відділу, виробництва, ЗЕД, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Дистанційно, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

Трудолюбие

Додаткова інформація

П.І.П.: Александров Володимир Володимирович.
м. Черкаси,
тел. моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

РЕЗЮМЕ
Особисті дані Дата народження: 11 травня 1978 року;
Національність: українець;
Сімейний стан : одружений , маю дитину.

Мета Отримати роботу у провідній компанії з достойним рівнем оплати.(17-28 000)
Освіта Вища , Київський Національний економічний університет ім. В. Гетьмана за спеціальністю економіка підприємства.
Кваліфікація Економіст .
Особисті і ділові якості Цілеспрямованість, , організованість, відповідальність, аналітичний склад розуму, здібність до самонавчання, бажання працювати і вміння досягати поставлених цілей., вміння застосовувати сучасні методики для підвищення ефективності роботи підприємства, стресостійкість, водійський стаж понад 20 років.
Досвід роботи
-1996р. - 2001 р. – менеджер митно-транспортного відділу ТОВ «ЧПК », «Метон Трейдінг»;
-2001р. - 2004 р. - логістика міжнародних перевезень ТОВ «ICT»;
-2004р. – 2009р. - менеджер відділу продажів і маркетингу управління торгівлі - ТОВ «Концерн Нафтаенерго» , ТОВ «ЧПК»;
-2009р. - 2013 р. – митний декларант, логістика міжнародних перевезень;
-2013р. – 2019 р. - директор ТОВ «Ахмед Яр УА», ТОВ «Ахмед Яр УА Лізинг».
Професійні характеристики
- Керівник підприємства з виготовлення промислового холодильного обладнання з подальшою його реалізацією в Україні та країнах ЄС (експорт, імпорт, розробка та виробництво, ТМ , продажі та продажі в Лізинг, сервісне та гарантійне обслуговування, підбір та контроль персоналу, участь у оптимізаціі податків, отримання дозвільних документів, великий досвід проходження перевірок державними органами);
- Управління підприємством з персоналом понад 100 осіб;
- Контроль , взаємодія з персоналом на всіх етапах діяльності (відділ продажу, технічний відділ, виробництво, постачання, ЗЕД діяльність, бухгалтерія );
- Розвиток реалізації продукції ;
- Успішний досвід керівництва підприємством з фінансовим лізингом;
- Відповідальний працівник з фінансового моніторингу;
- Керівництво та реалізація проектів «під ключ» , а саме : продаж, поставка , інсталяція по місту заказника, взаємовідносини з покупцем та субпідрядними організаціями на всіх рівнях , взаємодія з дозвільними організаціями та контролюючими органами;
- Великий досвід роботи з сітями гіпермаркетів («Сільпо», «Фоззі», «АТБ», «Новус», «Ашан», «Варус»),
- Агент (декларант) митного оформлення , знання митних правових норм ;
- ЗЕД діяльність ( митне оформлення на всіх етапах );
- Міжнародна транспортна логістика
- Продажі та маркетинг.
- Впевнений користувач ПК .

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: