Резюме від 1 червня 2020

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/6219054

Регіональний менеджер, ріелтор, управитель з адміністративної діяльності (ЗЕД)

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ, Черкаси

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Резюме
ПІБ: Боримська Ірина Олександрівна.

Адреса: м. Черкаси.

Дата народження: 31.03.1986 р.

Телефон: моб.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).

Ціль: Отримання вакантної посади.

Освіта:
2002р.– закінчила ЗОШ №30 в м.Черкаси.
2002р. - липень 2007р.– навчання в Черкаському державному технологічному університеті за напрямком «Економіка і підприємництво», за спеціальністю «Фінанси». Отримала диплом з відзнакою за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр.
вересень 2007р.-червень 2008р.- навчання в магістратурі Черкаського державного технологічного університету на денній формі навчання за програмою «Фінансовий менеджмент». Одержала диплом з відзнакою з кваліфікацією «Магістр з економіки і підприємництва».

Досвід роботи:
жовтень 2018- липень 2019- менеджер-управитель із зовнішньо-економічної діяльності «ТОВ Некатрейдгруп».
листопад 2013 - листопад 2016- менеджер-управитель з адміністративної діяльності ТОВ «Скіолд Україна» (дочірня фірма Skiold A/S Данія).

грудень 2012- листопад 2013- бухгалтер з обліку рекламного обладнання ПСП «Ньютон» (офіційно).
вересень 2011 – серпень 2012- бухгалтер по матеріалах та нагляду за матеріально-підзвітними особами ТОВ «Спецдревцентр» (офіційно).
січень - грудень 2011р.- головний бухгалтер ПП «Оатарі» (без відмітки в трудовій книзі).
січень 2008р.- травень 2010р.- спеціаліст з бухгалтерського обліку і звітності Черкаської філії ВАТ «КредобАнк»(офіційно).
грудень 2007р.-січень 2008р.- секретар-референт адміністративного сектору Черкаської філії ВАТ «КредобАнк»(офіційно).
листопад 2006р.- листопад 2007р.- ведення бухгалтерського обліку приватного підприємця Лисенко А.П. (без відмітки в трудовій книзі).
липень - вересень 2006р. -касир приватного підприємця Шевченко В.М. (без відмітки в трудовій книзі).

Службові обов'язки протягом трудового досвіду (зворотня хронологія):

1. Організація пакету документів для розмитнення товарів у галузі експорту лісоматеріалів.
2. Організація роботи дочірнього офісу міжнародної торгової компанії.
3. Аналітична-організаційна робота щодо налаштування та координації роботи бухгалтерії, логістики та програмістів щодо автоматизації формування заявок для логістики на доставку рекламного обладнання в 1с, проведення звірок з постачальниками та орендарями рекламного обладнання.
4. Бухоблік імпортних торгівельних операцій.
5. Ведення бухобліку дільниці матеріалів: контроль за звітністю начальників дільниць та підзвітних осіб, списання матеріалів в підзвіті, ПММ, запчастин, розхідних матеріалів для виготовлення запчастин.

Інші навички та вміння: знання АБС «Б2», 1С 8, 1С 7.7 комплекс, MS Windows, MS Access, MS Word, MS Excel, Internet.
Володіння мовами: українська, російська - вільно, англійська (розмовна)- відмінно, англійська (читання плюс переклад)- дуже добре.

Особиста характеристика: наполеглива, цілеспрямована, доброзичлива та ввічлива у спілкуванні з людьми, здатна до навчання новому.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: