- PRO
Олена
Комерційний директор
- Розглядає посади:
- Комерційний директор, Керівник відділу закупівель, Керівник проєкту
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 40 років
- Місто:
- Львів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6223532/
Досвід роботи
Менеджер з закупівель
з 02.2022 по 05.2025
(3 роки 3 місяці)
Харківський Завод Засобів Індивідуального Захисту, Львів (Легка промисловість)
-розробка і впровадження стратегій для ефективного процесу закупівель. Налагодження відносин та ведення переговорів на внутрішньому ринку;
-робота з нормативною документацією Міністерства Оборони України;
-організація своєчасного забезпечення виробництва товарно-матеріальними цінностями у необхідній кількості, необхідної якості у встановлені терміни та за оптимальними цінами від етапу формування потреби до поставки та супроводу товару на виробництво;
-опрацювання тендерних процедур відповідно до чинного законодавства;
-організація та пошук контрагентів підприємства. Маркетинговий аналіз ринкових пропозицій основних матеріалів та комплектуючих. Погодження всіх технічних вимог з відділом конструкторського відділу. Надання пропозицій, щодо заміни дорогих і дефіцитних матеріалів на економічно доцільніші;
-укладання договорів відповідно оптимальних пропозицій за ціною, якістю, термінами та умовами оплати, постачання та забезпечення дотримання передбачених умов договорів та повну комплектність матеріалів, що закупляються;
-моніторинг постачальників та оцінка їхньої надійності;
-організація претензійних робот з невиконаних зобов’язань контрагентів підприємства відповідно до укладених договорів. Впровадження корекційних заходів, щодо недопущення наявності претензійних питань;
-управління бюджетами та оптимізація витрат, аналіз перерозходів.
Директор з управління персоналом
з 02.2021 по 02.2022
(1 рік)
Дерево Карпати, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
-аналіз та оптимізація HR процесів відповідно до загальних корпоративних норм компаній та законодавства;
-реалізація HRстратегії, участь у формуванні політик та процедур з управління персоналом;
-професійна оцінка управлінських рішень з погляду HR: надання HR-аналітики, висновків та пропозицій;
-управління внутрішніми комунікаціями та брендом роботодавця;
-управління оргструктурою компанії, підтримка та супровід усіх організаційних змін;
-розробка та впровадження мотиваційних програм для персоналу;
-проведення заходів із залученості кандидатів та утримання персоналу;
-контроль кадрової документації відповідно до законодавства й корпоративних стандартів;
-контроль стану трудової дисципліни;
-створення корпоративної культури;
-створення системи KPI.
Керуюча магазину
з 09.2020 по 01.2021
(4 місяці)
ZARINA, Львів (Роздрібна торгівля)
-організація роботи магазину;
-організація і контроль роботи персоналу;
-виконання всіх бізнес процесів магазину;
-виконання планів продажів магазину;
-контроль і оптимізація видаткової частини бюджету магазина;
-забезпечення встановленого режиму роботи магазину;
-проведення інвентаризацій;
-підбір персоналу;
-взаємодія з дозвільними органами.
Фахівець з рекрутменту Західного регіону
з 09.2020 по 01.2021
(4 місяці)
МХП, Львів (Сільське господарство, агробізнес)
-організація роботи із забезпечення персоналом, відповідно до загальних цілей розвитку підприємства;
-розробка та реалізація HR-проектів та ініціатив;
-забезпечення складання встановленої звітності з обліку особистого складу та роботи з персоналом;
-вивчення ринку праці, з метою визначення можливих джерел забезпечення потрібними кадрами;
-організація роботи із учбовими закладами та центрами зайнятості.
Виконавчий директор
з 05.2020 по 09.2020
(4 місяці)
Actors, Львів (Роздрібна торгівля)
Створення колективу центрального офісу з нуля. Керування діяльністю працівників. Контроль відділу бухгалтерії, економічного відділу, HR відділу, відділу адміністраторів та відділу контролю. Підзвітність генеральному директору.
А також:
-контроль приходу товару;
-перевірка лімітів розходу магазинів мережі;
-контроль інвентаризацій;
-робота та контроль з офіційними документами;
-контроль нарахування заробітної плати.
Менеджер в оптовій торгівлі
з 05.2018 по 05.2020
(2 роки)
Ювелірна компанія Адамас, Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
-організація реалізації продукції на своїй ділянці;
-оперативне обслуговування клієнтів;
-ведення дебіторської заборгованості клієнтів;
-ведення графіка постачання клієнтам;
-участь в складанні заявок на закупівлю товарів;
-складання звітності за період виконаної роботи, в тому числі з продажу.
Керуюча магазину
з 03.2013 по 10.2018
(5 років 7 місяців)
Ювелірна компанія Адамас, Дрогобич (Роздрібна торгівля)
-керування діяльністю працівників магазину, спрямованою на забезпечення процесу обслуговування покупців;
-безпосередній продаж;
-замовлення товарів, контроль надходження;
-вживання заходів щодо прискорення обороту товарів, усунення товарних втрат;
-організація, вивчення попиту на види товарів та послуг, які задовольняють потреби споживачів;
-організація підвищення кваліфікації персоналу;
-розробка заходів щодо поліпшення комерційної та фінансово-господарської діяльності, раціонального використання матеріальних, трудових та фінансових ресурсів, щодо економічного та соціального розвитку колективу.
Начальник Відділу Кадрів (штат 200 чол.)
з 03.2011 по 03.2013
(2 роки)
Курортний готель «Київська Русь – Східниця», Східниця (Готельно-ресторанний бізнес)
-проведення заходів із залученості кандидатів та утримання персоналу;
-контроль кадрової документації відповідно до законодавства й корпоративних стандартів (організація своєчасного оформлення приймання, переведення і звільнення працівників згідно з трудовим законодавством, положеннями, інструкціями і наказами керівника підприємства, облік особового складу, видавання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працюючих, оформлення трудових книжок);
-контроль стану трудової дисципліни;
-ведення встановленої документації з кадрів.
Освіта
Національний університет культури та мистецтва
Документознавство в органах державного управління та права, інформаційна діяльність, Київ
Вища, з 2008 по 2013 (4 роки 10 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
-Курс Excel для бізнесу. Laba -«Жіноче лідерство» К. Кальченка -«Тренінг для тренерів» О. Сисоєва -«Мистецтво найму»
2021
Знання і навички
- MS Office
- 1С
- BASS (на моменті впровадження в комп
- Знання нормативної документації
Знання мов
Англійська — середній
Додаткова інформація
Особисті якості:
-Високий рівень відповідальності.
-Вміння організувати та оптимізувати трудовий процес.
-Аналітичне мислення та вміння працювати з великим обсягом даних.
-Лідерські та комунікативні навички.
-Досвід управління конфліктами, практичні навички переговорів на високому рівні.
-Стресостійкість і здатність швидко ухвалювати рішення.
-Здатність до стратегічного мислення.
Схожі кандидати
-
Комерційний директор, регіональний керівник, дивізійний менеджер
Львів, Івано-Франківськ, Київ -
Керівник відділу продажу
Львів -
Национальный менеджер, Директор по продажам, региональный
50000 грн, Львів, Дніпро , ще 4 міста -
Комерційний директор
Львів, Дніпро, Київ -
Комерційний директор
Львів, Івано-Франківськ, Чернівці -
Комерційний директор
Львів, Дніпро , ще 8 міст