Резюме від 29 квітня 2024 PRO

Сергій

Customer support manager

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
24 роки
Місто проживання:
Вінниця
Готовий працювати:
Вінниця, Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Instagram та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Customer support manager

з 09.2023 по нині (8 місяців)
Markify, Дистанційно (IT)

Customer Support at Markify, a technology-driven SaaS company, providing best-in-class searching and watching services to trademark professionals.
At the heart of Markify you find the trademark similarity search algorithm, which is the most accurate in the world. Finding all potential conflicts but with less noise.

Booking Agent

з 08.2022 по 09.2023 (1 рік 1 місяць)
Kiwi.com, Вінниця (Транспорт, логістика)

Travel metasearch system; online service for searching air tickets and ground transport. I worked as a booking specialist, responsible for purchasing air tickets, additional services, and resolving issues with airlines through chat and call conversations.

Corporate Customer Support Manager

з 04.2021 по 03.2022 (11 місяців)
JustSchool, Дистанційно (Освіта, наука)

An online English school where I communicated with clients and created schedules, helping to solve issues and problems that arose during the learning process. I was promoted to the position of Head of Customer Support in the Corporate Department. My main responsibilities included addressing any queries from our corporate clients, creating accounts and schedules, selecting teachers based on individual client requests, and setting up all communication channels.

Barista

з 06.2019 по 10.2020 (1 рік 4 місяці)
Bigman Coffee, Вінниця (Готельно-ресторанний бізнес)

The coffee shop where I worked as a barista provided me with many opportunities to communicate with customers, including in English, and gain valuable skills.

Освіта

ВТЕІ КНТЕУ

Готельно - ресторанна справа, Винница
Вища, з 2016 по 2020 (3 роки 9 місяців)

Закінчив навчання в інституті (бакалавр)

СумДУ

Фінанси і кредит, Сумы
Вища, з 2016 по 2020 (3 роки 9 місяців)

Заочно закінчив (бакалавр)

БКТБ НТУ

Обслуговування та ремонт автомобілів та двигунів, Бар
Середня спеціальна, з 2014 по 2018 (3 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Барська дитяча музична школа

Бар, 6 років

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Windows Internet Explorer Email Opera Mozilla Firefox Outlook Express Google Chrome WordPad Веб-браузери Робота в команді Уміння аналізувати Самостійне прийняття рішень Express Знання комп'ютерних програм Грамотна письмова і усна мова

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — вище середнього
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

Хочу та готовий навчатись новому, розвиватись, працювати в команді та самореалізовуватись на роботі.

Схожі кандидати

Help desk specialist
15000 грн, Інші країни, Дистанційно

Спеціаліст Service Desk
Львів, Дистанційно

Technical Support, IT Technician, Web developer, help desk manager
25000 грн, Рівне, Дистанційно

Менеджер з продажу, customer support manager
Дистанційно

Customer service manager (support), HR manager
50000 грн, Дистанційно

Customer support representative, manager, HR-менеджер
20000 грн, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: