Резюме від 27 травня 2022 PRO

Олена

Спеціаліст з тендерів, офіс-менеджер, адміністратор, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з тендерів

з 11.2020 по нині (3 роки 7 місяців)
ТОВ "ГРІНПАКС", Київ (Виробництво антисептиків та дезінфектантів)

-Моніторинг сайтів, торгових майданчиків, що займаються проведенням державних і комерційних тендерів;
-Пошук і підбір тендеру відповідно до особливостей діяльності компанії;
-Реєстрація на торгових майданчиках;
-Аналіз економічної вигоди участі в тендері;
-Інформаційна підтримка;
-Дипломатичне листування, ведення переговорів з організаторами тендерів, роз'яснення документації;
-Інформаційна підтримка і участь в підготовці пакету документів (з технічної частини);
-Співпраця з відділами по специфіці і ціноутворення продукції, яка пропонується;
-Інформування про умови поставки, гарантії, необхідних сертифікатів, ліцензій для участі в тендерах;
-Робота на електронних торговельних майданчиках;
-Контроль за проходженням торгів по кожному етапу (в тому числі on-line): розгляд заявок від учасників, підведення підсумків, підписання договорів;
-Звітність за результатами тендеру.

Продавець-консультант

з 06.2020 по 09.2020 (3 місяці)
Магазин "Мюнхен", Київ (Продаж взуття)

Професійні навички:
- вміння роботи з людьми,
- досвід роботи на касовому апараті,
- підготовка товарів до продажу,
- знання ПК;
- знання касової дисципліни;
- вміння роботи з грошовими коштами: облік, зберігання, інкасація;
- вміння працювати з касовим апаратом;
- досвід консультування покупців;
- досвід прийому та викладки товару;
- навички продажу товару;
- навички ведення звітності;
- знання програми 1С.

Функціональні обов'язки:
- консультування покупців, допомога у виборі товару;
- оформлення розрахунків з покупцями, ведення касової документації;
- виконання плану продажів;
- інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;
- забезпечення порядку в торговій залі;
- викладка товару (мерчендайзінг).

Офіс-менеджер

з 10.2011 по 01.2012 (3 місяці)
Юридична компанія "Консул", Київ (Юриспруденція)

Діловодство, прийом вхідних дзвінків, робота з вхідною-вихідною кореспонденцією, прийом та відправка електронної пошти, організація роботи офіса.

Помічник нотаріуса

з 05.2008 по 02.2011 (2 роки 9 місяців)
Приватний нотаріус, Луганськ (Юриспруденція)

Діловодство, прийом вхідних дзвінків, робота з вхідною-вихідною кореспонденцією, прийом та відправка електронної пошти, організація роботи офіса.

Освіта

Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля

Філософський факультет. Психологія, Луганськ
Вища, з 2004 по 2009 (4 роки 9 місяців)

Додаткова інформація

Особистісні якості: порядність, чесність, відповідальність, комунікабельність, цілеспрямованість, оперативність, працьовитість, організованість, уважність, пунктуальність, самокритичність, високий ступінь навченості. Вільне володіння українською та російською мовами, здатність легко переключатись. Без шкідливих звичок.
Основний і головний мій інтерес - мій син. Люблю читати художню та науково-популярну літературу, кіно, музика, заняття спортом на рівні підтримки фізичної форми.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: