Резюме від 4 червня 2020

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/6231675

Менеджер з постачання

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Костюкова Катерина Ростиславівна
34 роки (18 серпня 1985)
м. Київ
моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ключова інформація
Висока працездатність, вміння працювати на результат, здатність швидко навчатися, пунктуальність, відповідальність;
вміння розставляти пріоритети, приймати рішення, досягати намічених цілей.

Kadium Investment Group (мережа магазинів одягу та товарів побутового вжитку економ-класу, більш ніж 1500 магазинів)
Серпень 2017- по теперішній час
Менеджер зі закупівлі категорії одяг та домашній текстиль
Розвиток напрямку категорії одяг ( асортимент від повсякденного до верхнього одягу жіночий, дитячій ( від 2х років), чоловічий одяг, домашній текстиль та ін.);
Закупівля та постачання планового обсягу продукції для мережі відповідного сегменту;
Розробка і підготовка колекцій одягу за сезонами, планування навантаження роботи швейних виробництв постачальників, контроль якості виконання замовлень відповідно технічним завданням, відповідності встановленим зразкам матеріалів, фурнітури, комплектації та ін.;
Проведення переговорів з постачальниками, калькуляція собівартості текстильних виробів з метою зниження закупівельних цін, укладання контрактів на поставку товарів для мережі з дотриманням стандартів та вимог компанії;
Контроль за виконанням замовлень підрядниками, постачання матеріалів для підрядних виробництв, розробка зразків одягу спільно з підрядниками, контроль за дотриманням технічних умов та стандартів;
Вирішення спірних питань з постачальниками за умовами співпраці в фінансуванні замовлень, поставках, термінах виконання, заборгованостей, тощо;
Моніторинг цін конкурентів, прайсів постачальників, забезпечення вигідніших умов роботи для компанії;,
Контроль надходження товарів від постачальників в обумовлені терміни за якістю та кількістю, вирішення питань в разі невідповідностей, пересорту, недопоставкок, робота з рекламаціями;
Аналіз результатів продажів, виконання планових показників напрямку.

Агропромислова компанія «Грано» (зернотрейдингова компанія)
Загальний період жовтень 2013-серпень 2017
Вересень 2015-серпень 2017
Заступник директора
Організація роботи та ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів компанії;
Проведення переговорів і укладення угод купівлі та продажу сільськогосподарської продукції;
Контроль виконання договірних умов з ключовими клієнтами;
Аналіз результатів продажів, розробка заходів по зниженню витрат компанії;
Впровадження стандартизованих процесів, системи показників продажів і звітності;
Здійснення контролю виконання рішень вищого керівництва (засновників);
Участь у виставках і профільних конференціях;
Підбір та навчання персоналу.

Жовтень 2013 - серпень 2015
Заступник начальника торгового відділу, менеджер зі закупівлі і продажу зернових та олійних культур
Закупівля сільгосппродукції, контроль угод, відвантаження, звірки по взаєморозрахунках з постачальниками та покупцями, вирішення питань щодо недостач і якісних показників продукції;
Моніторинг та аналіз цін на ринку;
Ведення переговорного процесу, укладання договорів, документальний супровід угод;
Логістика: пошук транспорту (авто і жд) для вивезення товару і його контроль;
Робота з елеваторами і господарствами;
Звітність щодо роботи відділу;
Координація роботи менеджерів відділу;
Пошук і підбір персоналу, розробка посадових інструкцій відділу.
.
Термотронік-Україна (виробничо-торгова компанія, дочірнє підприємство холдингу «Тайпіт»)
жовтень 2012 — жовтень 2013
Асистент генерального директора
• Організація адміністративних процесів з «нуля» (початок роботи на етапі Start-up);
• Організація робочого дня керівника, нарад, зустрічей, переговорів;
• Ведення ділової переписки та телефонних переговорів, підготовка комерційних пропозицій;
• Взаємодія з державними структурами;
• Ведення документообігу;
• Первинна бухгалтерія;
• Підготовка та участь у виставках, рекламних кампаніях;
• Організація ділових поїздок (замовлення / бронювання квитків Ж / Д, авіа, готелів), візова підтримка;
• Реклама (участь в розробках рекламних продуктів, макетів поліграфії, , рекламних статей).

Спецтранссервіс (залізничні перевезення та оптова торгівля нафтопродуктами)
Жовтень 2008 —вересень 2012
Помічник керівника

Освіта:
2013-2016
Національний авіаційний університет, Київ
Інститут післядипломної освіти, Право. Юрист. Спеціаліст
2002-2007
Луганський національний університет ім. Т. Шевченка, Луганськ
Інститут культури та мистецтв, Культурологія
Менеджер соціо-культурної діяльності. Спеціаліст

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: