- PRO
Олександр
Операційний менеджер, керуючий, адміністратор
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 29 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6233462/
Досвід роботи
Адміністратор (господар) залу
з 05.2023 по 03.2025
(1 рік 10 місяців)
ТОВ Експрестрейд ЛТД, Київ (Роздрібна торгівля)
Цілі:
1 Виконання плану товарообігу магазину.
2 Правильне ведення документообігу по магазину.
3 Організація роботи магазину відповідно до інструкцій.
4 Забезпечення збереження ТМЦ. Забезпечення втрат нижче встановленого відсотка нестач. Профілактика і виявлення розкрадань.
5 Забезпечення викладки в магазині згідно зі встановленою планограмою, забезпечення моніторингів по товару в конкурентних мережах. Підготовка звітів з моніторингу для комерційного відділу.
Посадові обов'язки:
- Здійснення процесу приймання товару, постановка товару на прихід у систему оприбуткування товару в Компанії.
- Здійснення обходу території навколо магазину на предмет санітарного стану, цілісності освітлення, чистоти території, відповідно до затвердженого чек-листа за процедурою.
- Контроль готовності роботи магазину за такими показниками: розміщення товару в залі, оформлення вітрин (усі товари виставлено за планограмою), наявність цінників і правильність їхнього заповнення, розміщення рекламних матеріалів та акційного товару, проведення прибирання магазину за графіком, зовнішній вигляд персоналу, своєчасність відкриття магазину.
- Контроль обслуговування покупців відповідно до корпоративних стандартів обслуговування, здійснення роботи з ефективного та культурного обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов.
- Забезпечення контролю за збереженням матеріальних цінностей.
- Вживання заходів щодо запобігання та ліквідації конфліктних ситуацій з покупцями в межах своєї компетенції, розглядання претензій, пов'язаних з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, проведення необхідних організаційно-технічних заходів.
- Здійснення контролю за відповідністю корпоративним стандартам оформлення торговельного залу, розміщенням, оновленням та станом реклами всередині магазину та на будівлі, забезпечення чистоти і порядка у приміщенні та на прилеглій до нього або будівлі території.
- Контроль дотримання підлеглими працівниками трудової дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог санітарії та гігієни, ведення обліку робочого часу працівників магазину.
- Забезпечення збереження грошових коштів.
- Контроль за наявністю достатньої кількості товару в торговельному залі та замовлення потрібного товару.
- Участь у стимулюванні продажів певних видів товару, у рекламних акціях магазину, контроль за наявністю цінників на товарах, їх правильним розміщенням і правильним зазначенням всієї інформації в ціннику (найменування товару, ціна, вага і т.д.). Контроль роботи продавців-консультантів з розміщення цінників на товарі: після приймання та розстановки товару; після оновлення цін; у разі виявлення невідповідності цінника вимогам правил торгівлі.
- Участь і проведення інвентаризацій в магазині.
- Здійснення замовлення товару на магазин, відповідно до встановлених правил замовлення товару на торгову точку.
Менеджер з операційної діяльності
з 06.2021 по 05.2023
(1 рік 11 місяців)
Wizoria, Київ (Роздрібна торгівля)
Забезпечення виконання плану продажів кінотеатру.
• Оперативне управління дiяльнiстю кінотеатру;
• Управління персоналом від 30 осіб, (підбір, адаптація, мотивація, навчання персоналу);
• Проведення заходів щодо підвищення якості обслуговування клієнтів, забезпечення дотримання стандартів роботи;
• Проведення інвентаризацій;
• Контроль товарного асортименту, мерчандайзингу, підбір і замовлення постачальникам.
• Раціональне і ефективне використання ТМЦ підприємства.
Заместитель управляющего маркета
з 11.2020 по 06.2021
(7 місяців)
ТОВ ОПТТОРГ-15, Київ (Розничная торговля)
Территориальный менеджер
з 04.2019 по 06.2020
(1 рік 2 місяці)
Массмарт, Київ (Роздрібна торгівля)
Общее:
- организация и контроль эффективной, бесперебойной работы закрепленных магазинов
- оперативное руководство деятельностью магазинов
- составление и ведение системной отчетности
- разработка плана действий по улучшению показателей и развитию магазинов
- планирование и бюджетирование операционных расходов магазина
- координация и обеспечение эффективной системы сотрудничества, взаимосвязи и информационных потоков между подразделениями Компаниями и магазином
- решение административных и хозяйственных вопросов
- контроль своевременного и полного документооборота
Персонал:
- организация и донесение информационных объявлений персоналу магазина, контроль соблюдения Стандартов «Дресс кода» (формы) сотрудниками магазинов, контроль формирования графика работы магазина на отчетный период, контроль и учет табелей магазинов за отчетный период, контроль дефицита персонала (качество/количество), инициация процесса открытия вакансии и контроль её качественного / временного закрытия, проведение первичных собеседований с соискателями
- Адаптация:
> контроль ввода сотрудника в должность
> контроль стажировки и процесса наставничества
> контроль прохождения испытательного срока
- Обучение:
- выявление потребностей в обучении персонала
- проведение тренингов, обучающих планерок
- инициация проведения дегустаций, иных обучающих мероприятий
- инициация перевода сотрудника в должности
- контроль передачи документов персонала смежным отделам Компании: принятие, перевод, увольнение
- разработка и внесение предложений с целью улучшения качества работы персонала
- выдача заработной платы персоналу магазина
Магазин:
Организация и контроль чистоты и порядка (фасад, ТЗ, склад, подсобные и иные помещения), организация и контроль технического состояния магазина, организация и контроль материального состояния магазина:
> расходники (чековые ленты, пакеты, доверенности и т.п.)
> канц.товары
> хоз.нужды
> иное
- контроль использования ТМЦ Компании, согласно его назначения, контроль соблюдения правил и Стандартов хранения ТМЦ Компании, контроль и обеспечение наличия актуальной документации на (в) магазине, согласно ЗУ (Уголок Покупателя, Кассовая дисциплина, иное), контроль и обеспечение наличия актуальной документации на магазине, согласно, внутренних правил и положений (Журналы, Бланки, иное)
- контроль и обеспечение соблюдения кассовой/финансовой дисциплины и стандартов безопасности, контроль и обеспечение своевременного и полного выполнения инкассации
- постановка задач и контроль их исполнения смежными отделами Компании
Продажи:
Организация, обеспечение и контроль выполнения стандарта «работа с Клиентом в ТЗ»; организация, обеспечение и контроль выполнения стандарта «работа с Клиентом Прикасса»; анализ результатов продаж (Ср.чек, KVI, Акции), а также качества обслуживания покупателей (Стандарты): день, неделя, месяц; планирование, обеспечение и контроль динамики достижения ключевых показателей эффективности работы магазина
Освіта
Университет КРОК
Менеджмента, Київ
Вища, з 2014 по 2019 (4 роки 9 місяців)
Бакалавр- специальность "правоведение", магистр- специальность "логистика"
Знання і навички
- MS Office
- 1С
- 1С УТП
- Документообіг
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Дополнительно: Загранпаспорт.
Хобби: Литература, Музыка, Спорт
Аналитические, организаторские способности; коммуникабельность; самомотивация; целеустремленность.
Схожі кандидати
-
Адміністратор
Київ -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
55000 грн, Київ -
Директор, керівник, керуючий магазином, менеджер по роботі з клієнтами
Київ -
Операційний менеджер
Київ -
Операційний менеджер
Київ, Вінниця , ще 5 міст -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
Київ, Одеса