• PRO

Олександр

Операційний менеджер, керуючий, адміністратор

Вид зайнятості:
повна
Вік:
29 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор (господар) залу

з 05.2023 по 03.2025 (1 рік 10 місяців)
ТОВ Експрестрейд ЛТД, Київ (Роздрібна торгівля)

Цілі:

1 Виконання плану товарообігу магазину.
2 Правильне ведення документообігу по магазину.
3 Організація роботи магазину відповідно до інструкцій.
4 Забезпечення збереження ТМЦ. Забезпечення втрат нижче встановленого відсотка нестач. Профілактика і виявлення розкрадань.
5 Забезпечення викладки в магазині згідно зі встановленою планограмою, забезпечення моніторингів по товару в конкурентних мережах. Підготовка звітів з моніторингу для комерційного відділу.
Посадові обов'язки:
- Здійснення процесу приймання товару, постановка товару на прихід у систему оприбуткування товару в Компанії.
- Здійснення обходу території навколо магазину на предмет санітарного стану, цілісності освітлення, чистоти території, відповідно до затвердженого чек-листа за процедурою.
- Контроль готовності роботи магазину за такими показниками: розміщення товару в залі, оформлення вітрин (усі товари виставлено за планограмою), наявність цінників і правильність їхнього заповнення, розміщення рекламних матеріалів та акційного товару, проведення прибирання магазину за графіком, зовнішній вигляд персоналу, своєчасність відкриття магазину.
- Контроль обслуговування покупців відповідно до корпоративних стандартів обслуговування, здійснення роботи з ефективного та культурного обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов.
- Забезпечення контролю за збереженням матеріальних цінностей.
- Вживання заходів щодо запобігання та ліквідації конфліктних ситуацій з покупцями в межах своєї компетенції, розглядання претензій, пов'язаних з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, проведення необхідних організаційно-технічних заходів.
- Здійснення контролю за відповідністю корпоративним стандартам оформлення торговельного залу, розміщенням, оновленням та станом реклами всередині магазину та на будівлі, забезпечення чистоти і порядка у приміщенні та на прилеглій до нього або будівлі території.
- Контроль дотримання підлеглими працівниками трудової дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог санітарії та гігієни, ведення обліку робочого часу працівників магазину.
- Забезпечення збереження грошових коштів.
- Контроль за наявністю достатньої кількості товару в торговельному залі та замовлення потрібного товару.
- Участь у стимулюванні продажів певних видів товару, у рекламних акціях магазину, контроль за наявністю цінників на товарах, їх правильним розміщенням і правильним зазначенням всієї інформації в ціннику (найменування товару, ціна, вага і т.д.). Контроль роботи продавців-консультантів з розміщення цінників на товарі: після приймання та розстановки товару; після оновлення цін; у разі виявлення невідповідності цінника вимогам правил торгівлі.
- Участь і проведення інвентаризацій в магазині.
- Здійснення замовлення товару на магазин, відповідно до встановлених правил замовлення товару на торгову точку.

Менеджер з операційної діяльності

з 06.2021 по 05.2023 (1 рік 11 місяців)
Wizoria, Київ (Роздрібна торгівля)

Забезпечення виконання плану продажів кінотеатру.
• Оперативне управління дiяльнiстю кінотеатру;
• Управління персоналом від 30 осіб, (підбір, адаптація, мотивація, навчання персоналу);
• Проведення заходів щодо підвищення якості обслуговування клієнтів, забезпечення дотримання стандартів роботи;
• Проведення інвентаризацій;
• Контроль товарного асортименту, мерчандайзингу, підбір і замовлення постачальникам.
• Раціональне і ефективне використання ТМЦ підприємства.

Заместитель управляющего маркета

з 11.2020 по 06.2021 (7 місяців)
ТОВ ОПТТОРГ-15, Київ (Розничная торговля)

Территориальный менеджер

з 04.2019 по 06.2020 (1 рік 2 місяці)
Массмарт, Київ (Роздрібна торгівля)

Общее:
- организация и контроль эффективной, бесперебойной работы закрепленных магазинов
- оперативное руководство деятельностью магазинов
- составление и ведение системной отчетности
- разработка плана действий по улучшению показателей и развитию магазинов
- планирование и бюджетирование операционных расходов магазина
- координация и обеспечение эффективной системы сотрудничества, взаимосвязи и информационных потоков между подразделениями Компаниями и магазином
- решение административных и хозяйственных вопросов
- контроль своевременного и полного документооборота

Персонал:
- организация и донесение информационных объявлений персоналу магазина, контроль соблюдения Стандартов «Дресс кода» (формы) сотрудниками магазинов, контроль формирования графика работы магазина на отчетный период, контроль и учет табелей магазинов за отчетный период, контроль дефицита персонала (качество/количество), инициация процесса открытия вакансии и контроль её качественного / временного закрытия, проведение первичных собеседований с соискателями
- Адаптация:
> контроль ввода сотрудника в должность
> контроль стажировки и процесса наставничества
> контроль прохождения испытательного срока
- Обучение:
- выявление потребностей в обучении персонала
- проведение тренингов, обучающих планерок
- инициация проведения дегустаций, иных обучающих мероприятий
- инициация перевода сотрудника в должности
- контроль передачи документов персонала смежным отделам Компании: принятие, перевод, увольнение
- разработка и внесение предложений с целью улучшения качества работы персонала
- выдача заработной платы персоналу магазина

Магазин:
Организация и контроль чистоты и порядка (фасад, ТЗ, склад, подсобные и иные помещения), организация и контроль технического состояния магазина, организация и контроль материального состояния магазина:
> расходники (чековые ленты, пакеты, доверенности и т.п.)
> канц.товары
> хоз.нужды
> иное
- контроль использования ТМЦ Компании, согласно его назначения, контроль соблюдения правил и Стандартов хранения ТМЦ Компании, контроль и обеспечение наличия актуальной документации на (в) магазине, согласно ЗУ (Уголок Покупателя, Кассовая дисциплина, иное), контроль и обеспечение наличия актуальной документации на магазине, согласно, внутренних правил и положений (Журналы, Бланки, иное)
- контроль и обеспечение соблюдения кассовой/финансовой дисциплины и стандартов безопасности, контроль и обеспечение своевременного и полного выполнения инкассации
- постановка задач и контроль их исполнения смежными отделами Компании

Продажи:
Организация, обеспечение и контроль выполнения стандарта «работа с Клиентом в ТЗ»; организация, обеспечение и контроль выполнения стандарта «работа с Клиентом Прикасса»; анализ результатов продаж (Ср.чек, KVI, Акции), а также качества обслуживания покупателей (Стандарты): день, неделя, месяц; планирование, обеспечение и контроль динамики достижения ключевых показателей эффективности работы магазина

Освіта

Университет КРОК

Менеджмента, Київ
Вища, з 2014 по 2019 (4 роки 9 місяців)

Бакалавр- специальность "правоведение", магистр- специальность "логистика"

Знання і навички

  • MS Office
  • 1С УТП
  • Документообіг

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Дополнительно: Загранпаспорт.
Хобби: Литература, Музыка, Спорт
Аналитические, организаторские способности; коммуникабельность; самомотивация; целеустремленность.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: