Віталій

Customer support representative

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Customer support representative

з 11.2020 по нині (3 роки 10 місяців)
Zone3000, IT company, Дистанційно (Телекомунікації, зв'язок)

- робота зі скаргами на клієнтів одного з найбільших доменнів реєтраторів/хостинг провайдерів на ринку. Спілкування, підтримка клієнтів
- комунікація з скаржниками клієнтами за допомогою тікетової системи, через соціальні мережі та імейл
- вирішення та розслідування інцидентів фішінгу; шахрайства; спаму; нетворк та DDoS атак; порушеннь торгової марки, інтелектуальної власності та інших за допомогою OSINT розслідуваннь, внутрішніх тулів та внутрішньої інформації

Freight manager

з 03.2019 по 10.2020 (1 рік 7 місяців)
Express Wheels, Харків (Транспорт, логістика)

- пошук та отримання замовлень для водіїв компанії. Обговорення умов та оплати замовлення з брокером/клієнтом та з водіями компанії
- супровід та підтримка водіїв протягом виконання замовлення. Ведення документації та вирішення проблем водіїв
- пошук та підтримка контактів з брокерами, клієнтами та водіями

Освіта

НТУ "ХПИ"

Факультет социально-гуманитарных технологий, филология (германские языки и литературы(перевод включительно)), Харьков
Вища, з 2014 по 2019 (5 років 3 місяці)

Знання і навички

  • Клієнтоорієнтованість
  • Уміння аналізувати
  • Аналіз даних
  • Google Docs
  • Microsoft.Office.Tools
  • OSINT
  • Technical support for users

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: