Резюме від 1 квітня 2024 PRO

Роман

Менеджер з розвитку продажів

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
58 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Sales & Account Manager

з 09.2017 по нині (6 років 7 місяців)
Creative Quarter, Київ (нерухомість, сервіси коворкінгу)

Sales & Account Manager (2018 – 2020)
Активний пошук клієнтів (участь в професійних заходах IT, використання бази DOU, контактів LinkedIn, взаємодія з брокерами) та обслуговування вхідних запитів на оренду робочого простору (Phonet, corporate website, Coworker), супутніх та додаткових сервісів. Супровід продажів в PipeDrive. Комунікації з потенційними клієнтами, презентації, формування пропозицій, переговори, формалізація угод.
Особисто укладено більше 120 угод з конверсією воронки продажів на рівні 30%.

Unit Director (2017 – 2018)
Запуск та подальше управління роботою нового офісного простору
•Масштабував бізнес-процеси послуг коворкінгу на нову локацію:
•Підготовка та заселення резидентів
•Забезпечення комфортних умов перебування резидентів
•Управління запитами від резидентів, інших відділів Компанії
•Комунікації та взаємодія з резидентами, адміністрацією БЦ, підрядниками та постачальниками.

Freelancer

з 09.2009 по нині (14 років 7 місяців)
ФОП Ходак Р.Є., Київ (Проектні роботи, FMCG, сервіси, нерухомість)

► Проект альтернативного каналу продажів для Сантранс Київ, moving services, (2021)
Розвиток каналу Бізнес Центри. Напрацювання бази даних по БЦ, офісних центрах та подібній комерційній нерухомості. Пошук зацікавлених в співпраці осіб, залучення до партнерських стосунків.

► Проект для Львівська Тютюнова Фабрика, FMCG, тютюнова продукція (2014 –2015)
Розвиток оптових продажі та дистрибуції через 7 ключових клієнтів у 8 областях західної та північної України.
•Налагодження взаємодії з ключовими клієнтами в дистрибуції продукції компанії через управління запасами, забезпечення наявності продукції в оперативних стоках складів та торгових точок, на вітринах ключових клієнтів;
•Запровадив електронний документообіг в процесі автоматизації масових замовлень при постачанні до двох найбільших роздрібних мереж Волиньтабак, Квартал5 та національних мереж Auchan, Fozzy
•Налагодив співпрацю відділів ІТ-підтримки ключових клієнтів та Компанії для узгодження процесів масових замовлень.

► Проект для ARPA Real Estate, arpa.com.ua, нерухомість (2013 – 2014)
Реалізовано терміновий проект продажу об’єктів комерційної нерухомості компанії Ektornet (управитель нерухомого майна Swedbank Group AB). Особисто продано 12 з 19 об’єктів в різних областях України.

► Проект для ТОВ "Укрпресдистрибуція", bauermedia.com.ua, ЗМІ (2011 –2012)
Відновлення продажів портфелю видань Бауер Медіа через ключових клієнтів у 8 областях центр-схід.
•Відновив регулярні платежі від дистрибуторів та дистрибуцію портфелю в роздрібу.
•Ініціював та спільно з фінансовим відділом запустив нову систему обробки замовлень та звітності для поліпшення оперативного управління продажами.

► Проект для ТОВ "Поверхность ТВ", pvplus.tv, телекомунікації (2009 – 2010)
Розвинув «з нуля» дилерську мережу продажів послуги платного супутникового телебачення в 5 північних областях України.
•Організував в режимі show-room 7 пунктів продажу з on-line трансляцією пакету послуг та консультантами.
•Реалізовано стратегію входу в національні мережі магазинів побутової техніки.

Регіональний менеджер торгового маркетингу

з 08.1997 по 07.2008 (10 років 11 місяців)
British-American Tobacco, Київ (тютюнова продукція)

Регіональний менеджер торгового маркетингу (2005 – 2008) Масштабував бізнес в 6 областях центр-північ. Управління командою - 25 працівників.
Активна участь в проектних групах компанії (підготовка запусків нових марок Viceroy, Pall Mall, Vogue, впровадження бази даних по роздрібному простору та новій системі звітності).
Спеціаліст по роботі з ключовими клієнтами (2003 – 2004) Управління поставками через дистрибуторів в містах Київ та Черкаси. Управління покриттям роздрібної мережі, в підпорядкуванні два спеціаліста з дистрибуції. Стабільне виконання планів продажу та дистрибуції.
Представник торгового маркетингу (1999 - 2003) Дистрибуція та мерчандайзинг в м. Київ. Забезпечення умов проведення промоактивностей.
Торговий представник (1997 – 1999) Прямі продажі в Черкаській обл.

Освіта

Baltic tech University

Системи автоматичного управління, С-Пб
Вища, з 1983 по 1989 (5 років 6 місяців)

інженер систем автоматичного управління

Додаткова освіта та сертифікати

British-American Tobacco, низка корпоративних тренінгів за специфікою роботи (продажі, переговори, маркетинг, управління людьми)

1999 -2007

Green Forest, English cource

2013-2014, 3 семестри

Prometheus, Вивчення громадської думки та соціологічні дослідження

2016

Prometheus, Публічні закупівлі

2016

QA, Infopulse

2020, 2 місяці

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Професійні та інші навички
•В продажах
- Пошук клієнтів / партнерів / дистрибуторів (через інтернет, за рекомендаціями, робота з брокерами тощо), обслуговування вхідних запитів, подальший процес залучення до угоди з веденням в PipeDrive.
- Переговорний процес від підготовки до формальної угоди.
- Укладання договорів продажу, поставки товарів/послуг

•Аккаунт менеджмент
- Регулярні комунікації з клієнтами, виявлення поточних потреб, узгодження позицій щодо змін умов бізнесу, підтримка партнерських стосунків
- Прогноз продажів ключових клієнтів (дистрибуторів), планування поставок
- влень. Використання електронного документообігу для забезпечення масових замовлень ComarchEDI або кастомізовані системи в 1С:
- Управління заборгованістю (робота з дебіторською заборгованістю клієнтів)

•Нерухомість та управління об'єктом (офісний простір)
- Розуміння роботи технічних систем (вентиляція, кондиціювання, опалення, водопостачання, протипожежнасистема доступа), бізнес процесів (заселення резидентів, on-boarding, гостьовий сервіc, закупівлі та поставок, прибирання, моніторинг стану приміщень та сервісів в iAuditor), забезпечення підтримки в робочому стані цих систем та процесів.
- Закупівля товарів та послуг. Прогноз потреб компанії та планування закупівель, моніторинг ринку та порівняння пропозицій, управління залишками. Робота з постачальниками. Перговори. Узгодження та укладання договорів. Приймання поставок та забезпечення оплат.
- Пошук/найм працівників, навчання поточним бізнес-процесам та індивідуальним обов'язкам. Нагляд та оцінка роботи, надання зворотнього зв'язку

•Інше
- Швидко адаптуюсь до бізнес-процесів та корпоративної культури компанії. Маю досвід впровадження іновацій, готовий брати участь в оптимізації та поліпшенні бізнес-процесів.
- Trello, Team Work, iAuditor, PipeDrive, Office R&D, Google Drive, 1С:, MS Office, тощо. Швидко навчаюсь та використовую інструменти задіяні в проекті / бізнесі.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: