Юлия
Переводчик, помощник руководителя, 25 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 32 роки
- Місто проживання:
- Одеса
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон, ел. пошту та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6321988
Додаткова інформація
Baltag Julia
Interpreter & Translator English German
GENERAL
Birth date18.07.1991
GenderFemale
CH StatusUkraine
PROFESSIONAL EXPERIENCE
09.2018 - Present
Comtra GmbH (Global audit & consulting company), Basel, Switzerland
Position: Business Assistant Services.
Delivered Projects:
•Assisting with various administrative and managerial tasks, editing emails and preparing detailed reports.
•Translation of documents/letters from Russian to German & vice versa.
•Information searching and purchasing of goods on the Internet.
•Managing independent projects.
03.2013 – 06.2014Tigina (Shoe Factory), Benderi, Pridnestrovie
Position: Manager – Interpreter
Delivered Projects:
•Classify and register documents of the company
•Fix appointments, make necessary arrangements, organize meetings
•In charge to receive, sort or distribute and register incoming and outgoing faxes and email
•Translate e-mail correspondence (messages) from Germany, translate letters from different authorities
06.2014 – 09.2018
Galeon (Logistic Company)
Position: Personnel Manager
Delivered Projects:
•Human resources duties, such as leading, training and scheduling employees
•Use associated information systems to coordinate and control the order cycle
•Manage staff training issues, motivate other members of the team
•Set objectives, plan and manage project
EDUCATION
2008 – 2013Pridnestrovien State University: Diploma in English and German.
Qualified as English and German interpreter.
KNOWLEDGE & SKILLS
LanguagesEnglish
Russian
German
Chinese
Fluent
Native
Fluent
Basic
Software SkillsOperating systems (Windows and MacOS)
MS Office (Word, Excel, Outlook, Powerpoint)
Google Drive (Docs, Sheets, Slides, Forms)
Spreadsheets (Excel, Google Sheets)
Graphics (Photoshop, Premiere Pro, Lightroom)
Social media (Telegram, Facebook, Instagram, etc.)
Business SkillsStrong speech, presentational, and training skills • priority setting in line with higher-level business needs • planning, analyzing, and measuring work, reporting to top management.
Personal SkillsFirst class interpersonal skills • customer oriented • team player • dealing with ambiguity • motivating and directing others • conflict management • creativity • self-learning and development • communicability • devotedness to job • loyalty to corporate values.
EXPERTISE (YEARS)
ManagementFunctional (10 employees)
Project Manager (Teams)
5
1
REFERENCES
Oybek RakhimovSenior Project Manager
CONTACTS
Telephone[
E-mail[
AddressLevanevskogo 39B, Odessa
Web Profile[
Схожі кандидати
Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор офісу, секретар
Одеса
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника, секретар, консультант
Львів, Дистанційно
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер
Львів, Дистанційно
Секретар, офіс-менеджер, помічник керівника
20000 грн, Одеса, Дистанційно
Администратор, офис-менеджер, помощник руководителя
15000 грн, Одеса
Діловод, архіваріус, секретар, офіс-менеджер, оператор ПК, помічник керівника
11500 грн, Дніпро, Дистанційно