• PRO

Анастасія

Менеджер з логістики, 30 000 грн

Розглядає посади:
Менеджер з логістики, Адміністратор, Адміністратор ресторану, Керуючий мережею закладів харчування, Помічник відділу маркетингу, Direct-менеджер, Рекрутер
Вид зайнятості:
повна
Вік:
24 роки
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор

з 06.2023 по нині (2 роки 2 місяці)
KimKimchi Korean BBQ, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

- Відповідальність за відкриття та закриття закладу, забезпечення його безперебійної роботи.
- Навчання, контроль, мотивація та забезпечення високої якості обслуговування офіціантами.
- Ефективний контроль за роботою технічного персоналу, касира та хостес.
- Вирішення конфліктних ситуацій з гостями, забезпечення високого рівня клієнтського сервісу.
- Ведення обліку хоз. товарів та розхідників, своєчасне їх замовлення та контроль.
- Проведення інвентаризацій для забезпечення точності обліку товарів.
- Ефективна комунікація між різними підрозділами та забезпечення вчасної видачі замовлень.
- Складання робочих графіків для персоналу з урахуванням потреб закладу та працівників.
- Контроль за експлуатацією обладнання та вирішення питань, пов'язаних з поломками обладнання.
- Проведення співбесід та супровід у стажуванні нових працівників.
- Робота з програмами обліку і управління рестораном, включаючи Servio, Syrve, Choice, Bolt, Glovo і Expiranza. Робота з Google-таблицями.
- Ефективна реакція та робота з негативними відгуками, для підвищення репутації закладу.

Адміністратор

з 07.2022 по 04.2023 (9 місяців)
Gastro Family Market “Сім‘я ресторанів Дмитра Борисова", Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

- Відкриття та закриття закладу
- Контроль роботи працівників усіх підрозділів
- Контроль якості виконання стандартів працівниками
- Облік руху коштів
- Прийом товару, замовлення товару
- Вирішення конфліктних ситуацій
- Робота з Word, Excel, Smart Touch, Google таблицями
- Робота з касирами (проведення навчання по обслуговуванню та підвищенню середнього чеку)
- Пошук персоналу, проведення співбесід та стажування персоналу
- Проведення інвентаризацій
- Видача авансу та заробітньої плати
- Проведення п‘ятихвилинок з персоналом
- Формування графіку працівників на місяць
- Робота з доставкою болт/глово
- Створення чек листів та контроль за їх виконанням
- Організація подій в закладі (музиканти, івенти, тощо)
- Виконання обов‘язків керівника за його відсутності

Адміністратор

з 01.2022 по 08.2022 (7 місяців)
Music Lab, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

- Контроль робочих процесів усіх підрозділів
- Забезпечення безперебійної роботи закладу
- Вирішення конфліктних ситуацій
- Робота з постачальниками
- Прийом та контроль бронювання столиків
- Робота з персоналом
- Здійснення координації дій по зустрічі і вітанню відвідувачів, контроль якості обслуговування відвідувачів
- Ведення графіку працівників
- Координація роботи персоналу по підготовці залів до обслуговування відвідувачів
- Облік руху коштів
- Контроль наявності та замовлення необхідного товару
- Ведення первинної бухгалтерії, робота в Excel, Word
- Контроль проведення та участь у проведенні інвентаризацій
- Пошук персоналу на відповідних сайтах та платформах, проведення співбесід, стажування персоналу
- Нарахування заробітної плати та премій
- Ведення соцмереж (Instagram, Facebook)
- Комунікація з відвідувачами (опрацювання відгуків в Google Maps)

Адміністратор ТЗ

з 08.2021 по 12.2021 (4 місяці)
Свій Маркет, Львів (Роздрібна торгівля)

Контроль торгового залу, наявності та друк цінників
Дотримання чистоти
Прийом товару, викладка товару згідно планограм
Контроль роботи та дотримання стандартів касирів
Контроль термінів та якості продукції
Ведення первинної бухгалтерії за відсутності керуючого, робота з програмою КУП, досвід роботи в Bitrix. Виконання всіх обов'язків керуючого за його відсутності
Обслуговування клієнтів, вирішення конфліктних ситуацій, допомога в стажуванні та адаптації нових працівників.

Адміністратор

з 02.2020 по 04.2021 (1 рік 2 місяці)
Франсуа, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

- Контроль закладу 24/7
- Забезпечення безперебійної роботи закладу
- Пошук персоналу, проведення співбесід, стажування персоналу,(максимальна к-сть персоналу під моїм керівництвом - 12 працівників).
- Повний контроль дотримання стандартів компанії
- Ведення первинної бухгалтерії (1с). Робота з ПК, в Excel, Word, іншими програмами
- Облік руху коштів
- Обслуговування відвідувачів, спілкування з відвідувачами та вирішення конфліктних ситуацій
- Складання графіків роботи, нарахування заробітної плати, премій та відсотків. -Проведення щомісячних інвентаризацій -Контроль наявності та замовлення необхідного товару
- Контроль над всіма процесами в закладі від документації до якості виконання роботи кожного з працівників.

Освіта

ЛВПУ торгівлі та сфери послуг

Кухар, бармен, офіціант, Львів
Середня спеціальна, з 2016 по 2019 (2 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Дія. Цифрова освіта

1 день
Сертифікат

Знання і навички

  • MS Office
  • Google Docs
  • Google

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: