Алина
Закупівельник, 50 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 29 років
- Місто:
- Дніпро
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6352745
Досвід роботи
Закупівельник
з 08.2021 по нині
(2 роки 8 місяців)
Varus, Дніпро (Роздрібна торгівля)
3 роки досвіду роботи комерційної діяльності у рітейлі національного формату.Ведення категорії свіжих фруктів та овочів
Формування конкурентоспроможного асортименту і розвиток категорії з точки зору
категорійного менеджменту, постійний аналіз ринку і потреб покупців, пошук
альтернативних постачальників і ринків для закупівель товару, закупівля товару,
проведення переговорів з постачальниками і фермерськими господарствами щодо умов
співпраці і постачання товару, докоментообігу, дебіторської заборгованості, в рамках
стратегії розвитку компаніїї формування та винесення на розгляд керівництва пропозиції
щодо організації процесу закупівель та досягненню основних планових показників.
Освіта
Дніпропетровський Державний Університет внутрішніх справ
Юрист, Дніпро
Вища, з 2013 по 2015 (2 роки)
Додаткова інформація
Пелих Аліна Ігорівна
ПР. Б. Хмельницького буд 38 кв.164 • м.Дніпро • тел. 38 (99) 23 55 309
• e-mail: [
Професійні навички
Знання норм матеріального та процесуального права;
Вміння працювати з правовими базами даних
Грамотна усна і письмова мова
Особисті дані
Д.н. 07.06.1994р.
Незаміжня
Дітей не маю
Судимостей не маю
Досвід роботи
Лютий 2014р. – листопад 2014р. (строковий договір)
Відділ Держземагенства у Магдалинівському районі
Посада: провідний спеціаліст відділу Держземагенства у Магдалинівському районі.
Листопад 2018- по серпень 2020
ООО «Атб-маркет»
Посада: діловод (секретар)
робота з документами (діловодство)
підготовка документів для керівника
ведення ділового листування
ведення електронного документообігу
виконання завдань керівника
прийом дзвінків
досвід збору інформації та обробки .
Вересень 2020- по цей час
ООО «Омега»
Посада: адміністратор (помічник керівника)
•робота в програмі 8.3 (створення заявок і подача їх на оплату, звітність)
•надання звітності в бухгалтерію;
•оформлення довіреностей, наказів на відрядження;
•формування авансових звітів;
•ведення табелю робочого часу відділу;
•створення ZOOM-конференцій, службових записок по внутрішньої комунікації в компанії;
•замовлення канцелярії для відділу;
•виконання службових доручень керівника.
Освіта
2013-2016рр. Повна вища юридична освіта.
Дніпропетровський університет внутрішніх справ
Факультет: Правознавство
Спеціальність: спеціаліст-правознавець
Додаткові відомості
Англійська мова – рівень володіння середній.
ПК – досвідчений користувач (повний пакет програм MS Office, Excel, Power Point, Word, Directum навігація в Internet, довідково-інформаційні програми).
Знання оргтехніки (міні-атс, ксерокс, факс, принтер, сканер).
Особисті якості: Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, гарне почуття гумору.
Схожі кандидати
Виконавчий, комерційний, операційний директор роздрібної мережі, керівник відділу закупівель
Дніпро, Київ
,
ще 4 міста
Менеджер по продажам, закупкам
30000 грн, Дніпро
Менеджер по закупкам
Дніпро, Дистанційно
Менеджер по закупкам
Дніпро
Менеджер, аналітик по закупівлям
Дніпро
Керівник відділу, економіст, фінансист, спеціаліст з тендерних закупівель
35000 грн, Дніпро, Дистанційно