Резюме від 17 квітня 2024 PRO

Алина

Закупівельник, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Закупівельник

з 08.2021 по нині (2 роки 8 місяців)
Varus, Дніпро (Роздрібна торгівля)

3 роки досвіду роботи комерційної діяльності у рітейлі національного формату.Ведення категорії свіжих фруктів та овочів
Формування конкурентоспроможного асортименту і розвиток категорії з точки зору
категорійного менеджменту, постійний аналіз ринку і потреб покупців, пошук

альтернативних постачальників і ринків для закупівель товару, закупівля товару,
проведення переговорів з постачальниками і фермерськими господарствами щодо умов
співпраці і постачання товару, докоментообігу, дебіторської заборгованості, в рамках
стратегії розвитку компаніїї формування та винесення на розгляд керівництва пропозиції
щодо організації процесу закупівель та досягненню основних планових показників.

Освіта

Дніпропетровський Державний Університет внутрішніх справ

Юрист, Дніпро
Вища, з 2013 по 2015 (2 роки)

Додаткова інформація

Пелих Аліна Ігорівна

ПР. Б. Хмельницького буд 38 кв.164 • м.Дніпро • тел. 38 (99) 23 55 309
• e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Професійні навички
Знання норм матеріального та процесуального права;
Вміння працювати з правовими базами даних
Грамотна усна і письмова мова

Особисті дані
Д.н. 07.06.1994р.
Незаміжня
Дітей не маю
Судимостей не маю
Досвід роботи
Лютий 2014р. – листопад 2014р. (строковий договір)
Відділ Держземагенства у Магдалинівському районі
Посада: провідний спеціаліст відділу Держземагенства у Магдалинівському районі.

Листопад 2018- по серпень 2020
ООО «Атб-маркет»
Посада: діловод (секретар)
робота з документами (діловодство)
підготовка документів для керівника
ведення ділового листування
ведення електронного документообігу
виконання завдань керівника
прийом дзвінків
досвід збору інформації та обробки .

Вересень 2020- по цей час
ООО «Омега»
Посада: адміністратор (помічник керівника)

•робота в програмі 8.3 (створення заявок і подача їх на оплату, звітність)
•надання звітності в бухгалтерію;
•оформлення довіреностей, наказів на відрядження;
•формування авансових звітів;
•ведення табелю робочого часу відділу;
•створення ZOOM-конференцій, службових записок по внутрішньої комунікації в компанії;
•замовлення канцелярії для відділу;
•виконання службових доручень керівника.

Освіта
2013-2016рр. Повна вища юридична освіта.
Дніпропетровський університет внутрішніх справ
Факультет: Правознавство
Спеціальність: спеціаліст-правознавець

Додаткові відомості
Англійська мова – рівень володіння середній.
ПК – досвідчений користувач (повний пакет програм MS Office, Excel, Power Point, Word, Directum навігація в Internet, довідково-інформаційні програми).
Знання оргтехніки (міні-атс, ксерокс, факс, принтер, сканер).

Особисті якості: Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, гарне почуття гумору.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: