Резюме від 30 червня 2021 PRO

Наталья

Customer support specialist, content manager

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто проживання:
Житомир
Готовий працювати:
Дистанційно, Житомир, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Remote Customer Support Manager (English/German languages)

з 03.2021 по 06.2021 (3 місяці)
Aмериканська компанія щодо екологічного транспорту, Київ (Eco-transport)

Підтримувати користувачів з німецькомовних країн в режимі вхідних чатів/дзвінків/листів (Zendesk).
Розуміти запитання клієнта та опрацювати Їх відповідно.
Співпраця з іншими департаментами.

Content Manager

з 08.2020 по 02.2021 (6 місяців)
IT Company, Stutensee (IT industry)

1. Відповідала за контент, розміщений на вебсайті, включаючи графічні дані.
2. Написання кейсів англ. та німецькою мовами (опис проєктів, реалізованих компанією).
3. Оновлення блогу з новим прес-релізом (переважно статті про електронну комерцію).
4. Переклад технічних описів нових ІТ-продуктів, розроблених компанією на EN / GE та публікація їх на сторінці продукту.
5. Написання метаописів/оптимізованих SEO текстів для сайту.

Shore Excursions Manager

з 02.2015 по 03.2020 (5 років 1 місяць)
CMV Cruise company, Tilbury (London) (Cruise industry/ tourism)

Відповідальна за продаж, організацію та проведення екскурсій в усіх регіонах світу. Проведення презентацій та лекцій для пасажирів по темі порти, їхні особливості та визначні місця,а також програми турів відповідно до кожного порту.Проведення тренингів щодо профес моментів в команді.

Освіта

ЖДУ ім. І. Франка

Факультет іноземних мов, Житомир
Вища, з 2001 по 2007 (5 років 9 місяців)

Диплом спеціаліста: кваліфікація вчителя англійської та німецької мов і зарубіжної літератури. Диплом з відзнакою.
Диплом магістра: кваліфікація магістра педагогічної освіти, викладача англійської мови і зарубіжної літератури. Диплом з відзнакою.

Додаткова освіта та сертифікати

Preparation Courses For IELTS (Academic)/British Council

March 7, 2020- April 22, 2020

Intensiv Deutsch Kurs (C 1.3) des Goethe Instituts

Juni 22, 2020 - Juni 1, 2021

Власник туристичної компанії рівень "Professional"/Travel Business Academy in Kiev

June (4 weeks), 2020

The Complete Digital Marketing Course

January 2020 - March 2021

The Complete Copywriting Course: Write to Sell like a Pro

August 2020

Editing & Proofreading Course: Proofread Errors like a Pro

February 2021

Знання і навички

MS Excel MS Word PC User MS PowerPoint Internet User Figma SEO Google Analytics Zendesk Google Adobe Zoom Ability to analyze Redmine Web development Google Trends SimilarWeb

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Англійська — просунутий
  • Німецька — просунутий
  • Іспанська — початковий

Додаткова інформація

CRUISE & MARITIME VOYAGES (M/V Magellana 4-star cruise vessel with the capacity of 1452passengers and 660crew that is sailing itinerates around the world).June 2019 - February 2020 Shore Excursions Manager
Responsible for presentation, promotion, supervision and arrangement of the shore excursions offered in the various ports of calls and onboard the vessel. Liaising with local suppliers (reconfirmation of reservations, buses, guides). Organization of disembarkation and embarkation. Ensure smooth dispatch and operation of all shore excursions. Shuttle bus operation was applicable (organization, booking, control.Hosting/Dining with
guests.Managing and Coaching the onboard Shorex Team in their duties and responsibilities. Supervises sales of the excursion office and takes
proactive action to promote shore excursions (Shore Excursions Seminars, Promotions, Sales) and is responsible for meeting revenue targets Monitoring quality of the standards and the shorex operation, reporting any deviation from the standards.
CRUISE & MARITIME VOYAGES (M/V Columbus a 4-star cruise vessel with the capacity of 1400 passengers and 650 crew that is sailing itinerates around the world (the Word Cruise 5th Jan-6th May 2019, 120 nights) with mainly British and German passengers; M/V Marco Polo a 4-star cruise vessel with the capacity of 820 passengers & 356 crew)
Oct 2018 - Nov 2018
TRANSOCEAN (M/V Astor a 4-star cruise vessel with the capacity of 580 passengers and 260 crew that is sailing itinerates around Worldwide & Europe for a German season). May 2018 -July 2018.
Deputy Shore Excursions Manager
Responsible for the organization and preparation of tours & excursion preparations, tour dispatches, tour accounting, complaint management, disembarkation and luggage operations on turnaround days, Shorex sales, budgets & targets , training of of the Shorex Team for their specific duties, attending all guests parties and receptions as required, giving Shore Excursion Presentations.
CRUISE & MARITIME VOYAGES (M/V Columbusa 4-star cruise vessel with the capacity of 1400 passengers and 650 crew that is sailing itinerates around the world(the Word Cruise 5th Jan-6th May 2018, 120 nights)with mainly British and German passengers ).June 2017 - May 2018.
Assistant Shorex Manager
Responsible for the assistance to the operations of the Shore Excursion Department. Shore Excursions Desk duties (booking, voiding, discounting and uploading tours).Shore Excursion Presentations. Complaint handling related to the excursions. Escort training. Escorting tours (accompanied Overland Tour in China during the World Cruise). Shore Excursion report writing. Formulating and preparing shore excursion reports for Head Office. Assisting with disembarkation of all guests on turnaround days. Shore side operations (Dispatch, Seebacks, monitoring the shuttle bus service).Agent liaison. Responsible for passengers' correspondence. 
CRUISE & MARITIME VOYAGES (M/V Magellansailed on a spectacular Grand Maiden Around the World Cruise from the 5thof January till the 5th of May, 2017). February 2016 - June2017. Receptionist
Responsible for the German passengers during the World Cruise, assisting them with their requests and complaints.Dealing with check in /check out. Assistance in the terminal if it is required on embarkation.Responsible for all passengers' inquiries.Complaint handling.Answering telephone inquiries promptly & professionally & transferring calls on.AVO/ Repair/ Maintenance requests. Arranging Gift Packages.Printing and preparation of passengers' preliminary/ final statements.Dealing with the money exchange office.Taking payments from guests in the form of cash or credit cards.Close accounts/ balance cash flow on disembarkation.Hand out passports and guiding passengers on disembarkation. Maximize sales revenues through up selling and marketing programmes.Ensuring all relevant paperwork has been completed in order for a smooth handover at the end of your shift.Assisting colleges in training.
ZHITOMIR SECONDARY SCHOOL # 12 WITH PROFOUND LEARNING OF F O R E I G N L A N G U A G E S , U K R A I N E SEPTEMBER 2006 - 2015
ENGLISH/GERMAN TEACHER
Experience to work in a primary, secondary, and high schools Planning, preparing and delivering lessons to a range of English classes in a primary, secondary, and high schools Recording and monitoring a students' attendance.
Marking work and giving appropriate feedback to pupils.
Preparing pupils for external examinations.
Devising and writing new curriculum materials.
Administrating examinations.
Preparing coursework for students and the class.


Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: