Резюме від 26 квітня 2024 PRO

Андрій

Юрист, економіст, маркетолог, менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
26 років
Місто проживання:
Мукачево
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни, Мукачево, Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Економіст з матеріально-технічного забезпечення

з 07.2021 по 12.2023 (2 роки 5 місяців)
Flex, Мукачево (Легка промисловість)

Визначення закупівельних потреб: Оцініть та визначте вимоги організації до закупівель. Дослідження та відбір: проведіть дослідження, щоб знайти та вибрати якісні продукти та матеріали.
Управління відносинами з постачальниками: розвивайте відносини з постачальниками, обговорюючи ціни, кількість і умови доставки.
Обробка замовлень: обробляйте заявки та регулярно оновлюйте керівництво щодо статусів замовлень. Управління запасами: оновлюйте записи про запаси та забезпечуйте підтримку оптимального рівня запасів. Координація логістики: організовуйте транспортування товарів і відстежуйте замовлення, щоб забезпечити своєчасну доставку. Обробка рахунків-фактур і кредитів: ефективно керуйте проблемними рахунками-фактурами та кредитними нотами.
Аналіз ринку: аналізуйте тенденції ринку, щоб приймати зважені рішення про покупку. Співпраця: координуйте роботу з групами інвентаризації, керівництвом і персоналом складів.
Моніторинг якості: відстежуйте якість запасів і негайно передайте будь-які невідповідності постачальникам і керівництву для вирішення.

Консультант з продажу

з 01.2020 по 08.2020 (7 місяців)
Премʼєра Авто, Мукачево (Автобізнес та автосервіс)

Знання продукту: досвід роботи з автомобілями Ford, функціями та опціями.
Взаємодія з клієнтами: залучайте клієнтів, розумійте їхні потреби.
Процес продажу: керівництво продажами, фінансуванням і налаштуванням. Переговори: допомога в ціноутворенні, фінансуванні та обміні.
Документація: Чітке оформлення документів.
Подальші дії: Забезпечте задоволеність клієнтів після продажу.
Демонстрація продуктів: продемонструйте функції та переваги Ford.
Мережа: будуйте відносини для повторного бізнесу.

Освіта

Ужгородський Нацональний університет

Юридичний, право, Ужгород
Вища, з 2014 по 2019 (5 років 3 місяці)

Диплом бакалавра та магістра

Знання і навички

Критичне мислення Здатність до навчання Знання законодавства України MS Excel Складання процесуальних документів Комунікабельність Тайм-менеджмент Керування ланцюгом постачання Ведення переговорів з постачальниками Аналіз ринку постачальників Робота із запереченнями Робота в команді Економічний аналіз Контроль ціноутворення Облік розрахунків із постачальниками Грамотна усна та письмова мова Ефективна комунікація Ділове листування

Знання мов

Англійська — просунутий

Додаткова інформація

Місто: Мукачево
Моб. Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)


Освіта:
Вересень 2014 - червень 2018 – Ужгородський національний університет, юридичний факультет, спеціальність «право», диплом бакалавра (денна форма).
Вересень 2018 - грудень 2019 – Ужгородський національний університет, юридичний факультет, спеціальність «право», диплом магістра (денна форма).

Додаткова освіта:
2010-2014 – курси англійської мови, мовна школа «Інгрід Туріс Студія Лінгвістики», м. Мукачево (В2, Upper-intermediate).
2013 – 2-тижневе навчання-практика в Haileybury (Гертфорд, Великобританія) (В2, Upper-intermediate).

Досвід роботи:
Грудень 2017 - січень 2018 – виробнича практика в Мукачівській місцевій прокуратурі.
Лютий 2019 - листопад 2019 – Торговий представник, ФОП.
Функціональні обов’язки:
•розвиток бази клієнтів;
•забезпечення виконання плану за обсягом продажів;
•ведення переговорів, презентація продукції;
•укладення договорів поставки;
•збір дебіторської заборгованості;
•дотримання стандартів мерчандайзингу в торгових точках.

Лютий 2020 – серпень 2020 – консультант з продажів автомобілів Ford, «Глобал Автоград».
Функціональні обов’язки:
•виконання планів продажів автомобілів;
•володіння інформацією щодо конкурентів; знання всіх переваг продукції;
•вивчення потреб покупця;
•готування договору купівлі-продажу;
•проведення переговорів з клієнтом (надання інформації про кредитування, поставку, витрати щодо інших операцій тощо);
•підтримання ділових стосунків з іншими внутрішніми відділами підприємства для забезпечення належної роботи;
•вчасне оновлення прайс-листів та іншої інформації щодо автомобілів.

Липень 2021 – економіст з матеріально-технічного забезпечення (Buyer direct), ТОВ «Flex».
Функціональні обов’язки:
•Взаємодія з постачальниками та клієнтами, щоб забезпечити доставку та найкращу ринкову ціну;
•Перегляд заявок та результатів MRP. Листування з постачальниками, щоб отримати інформацію про продукти або послуги, таку як ціна, наявність та графік доставки.
•Визначення способу закупівлі. Замовлення, перепланування та скасування матеріалів на основі заявок та результатів MRP.
•Менеджмент з постачальником – цінами, доставкою та очікуваннями щодо якості.
•Затвердження рахунків на оплату.
•Прискорення доставки товарів замовнику.
•Аналізування рівня запасів.
Професійні навички:
•володію комп’ютером;
•знання законодавства;
•навички ведення договірної роботи;
•уміння проводити переговори;
•знання техніки та психології продажів;
•навички проведення презентацій товару;
•робота з 1С: Підприємство, пакет MS Office;

Знання мов: українська – рідна; англійська – високий рівень; російська – вільно володію.
Особисті якості:
Чесність, відповідальність, уважність до деталей.
Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність, доброзичливість, креативність та охайність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: неодружений.
Водійське посвідчення: так.
Власне авто: так.
Хобі: вело спорт, автомобілі, музика.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: