Андрій
Юрист, економіст, маркетолог, менеджер
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 26 років
- Місто проживання:
- Мукачево
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Інші країни, Мукачево, Ужгород
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6395673
Досвід роботи
Економіст з матеріально-технічного забезпечення
з 07.2021 по 12.2023
(2 роки 5 місяців)
Flex, Мукачево (Легка промисловість)
Визначення закупівельних потреб: Оцініть та визначте вимоги організації до закупівель. Дослідження та відбір: проведіть дослідження, щоб знайти та вибрати якісні продукти та матеріали.
Управління відносинами з постачальниками: розвивайте відносини з постачальниками, обговорюючи ціни, кількість і умови доставки.
Обробка замовлень: обробляйте заявки та регулярно оновлюйте керівництво щодо статусів замовлень. Управління запасами: оновлюйте записи про запаси та забезпечуйте підтримку оптимального рівня запасів. Координація логістики: організовуйте транспортування товарів і відстежуйте замовлення, щоб забезпечити своєчасну доставку. Обробка рахунків-фактур і кредитів: ефективно керуйте проблемними рахунками-фактурами та кредитними нотами.
Аналіз ринку: аналізуйте тенденції ринку, щоб приймати зважені рішення про покупку. Співпраця: координуйте роботу з групами інвентаризації, керівництвом і персоналом складів.
Моніторинг якості: відстежуйте якість запасів і негайно передайте будь-які невідповідності постачальникам і керівництву для вирішення.
Консультант з продажу
з 01.2020 по 08.2020
(7 місяців)
Премʼєра Авто, Мукачево (Автобізнес та автосервіс)
Знання продукту: досвід роботи з автомобілями Ford, функціями та опціями.
Взаємодія з клієнтами: залучайте клієнтів, розумійте їхні потреби.
Процес продажу: керівництво продажами, фінансуванням і налаштуванням. Переговори: допомога в ціноутворенні, фінансуванні та обміні.
Документація: Чітке оформлення документів.
Подальші дії: Забезпечте задоволеність клієнтів після продажу.
Демонстрація продуктів: продемонструйте функції та переваги Ford.
Мережа: будуйте відносини для повторного бізнесу.
Освіта
Ужгородський Нацональний університет
Юридичний, право, Ужгород
Вища, з 2014 по 2019 (5 років 3 місяці)
Диплом бакалавра та магістра
Знання і навички
Знання мов
Англійська — просунутий
Додаткова інформація
Місто: Мукачево
Моб. Телефон: [
Email: [
Освіта:
Вересень 2014 - червень 2018 – Ужгородський національний університет, юридичний факультет, спеціальність «право», диплом бакалавра (денна форма).
Вересень 2018 - грудень 2019 – Ужгородський національний університет, юридичний факультет, спеціальність «право», диплом магістра (денна форма).
Додаткова освіта:
2010-2014 – курси англійської мови, мовна школа «Інгрід Туріс Студія Лінгвістики», м. Мукачево (В2, Upper-intermediate).
2013 – 2-тижневе навчання-практика в Haileybury (Гертфорд, Великобританія) (В2, Upper-intermediate).
Досвід роботи:
Грудень 2017 - січень 2018 – виробнича практика в Мукачівській місцевій прокуратурі.
Лютий 2019 - листопад 2019 – Торговий представник, ФОП.
Функціональні обов’язки:
•розвиток бази клієнтів;
•забезпечення виконання плану за обсягом продажів;
•ведення переговорів, презентація продукції;
•укладення договорів поставки;
•збір дебіторської заборгованості;
•дотримання стандартів мерчандайзингу в торгових точках.
Лютий 2020 – серпень 2020 – консультант з продажів автомобілів Ford, «Глобал Автоград».
Функціональні обов’язки:
•виконання планів продажів автомобілів;
•володіння інформацією щодо конкурентів; знання всіх переваг продукції;
•вивчення потреб покупця;
•готування договору купівлі-продажу;
•проведення переговорів з клієнтом (надання інформації про кредитування, поставку, витрати щодо інших операцій тощо);
•підтримання ділових стосунків з іншими внутрішніми відділами підприємства для забезпечення належної роботи;
•вчасне оновлення прайс-листів та іншої інформації щодо автомобілів.
Липень 2021 – економіст з матеріально-технічного забезпечення (Buyer direct), ТОВ «Flex».
Функціональні обов’язки:
•Взаємодія з постачальниками та клієнтами, щоб забезпечити доставку та найкращу ринкову ціну;
•Перегляд заявок та результатів MRP. Листування з постачальниками, щоб отримати інформацію про продукти або послуги, таку як ціна, наявність та графік доставки.
•Визначення способу закупівлі. Замовлення, перепланування та скасування матеріалів на основі заявок та результатів MRP.
•Менеджмент з постачальником – цінами, доставкою та очікуваннями щодо якості.
•Затвердження рахунків на оплату.
•Прискорення доставки товарів замовнику.
•Аналізування рівня запасів.
Професійні навички:
•володію комп’ютером;
•знання законодавства;
•навички ведення договірної роботи;
•уміння проводити переговори;
•знання техніки та психології продажів;
•навички проведення презентацій товару;
•робота з 1С: Підприємство, пакет MS Office;
Знання мов: українська – рідна; англійська – високий рівень; російська – вільно володію.
Особисті якості:
Чесність, відповідальність, уважність до деталей.
Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність, доброзичливість, креативність та охайність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: неодружений.
Водійське посвідчення: так.
Власне авто: так.
Хобі: вело спорт, автомобілі, музика.
Схожі кандидати
Маркетолог, менеджер з маркетингу, асистент маркетолога
15000 грн, Київ, Дистанційно
Адвокат, юрист, юрисконсульт, начальник юридичного відділу, lead legal counsel
40000 грн, Київ, Дистанційно
Аккаунт-менеджер, Brand Manager (Amazon, Etsy, eBay)
160000 грн, Інші країни, Дистанційно
Юрист, юрисконсульт, начальник юридичного відділу, заступник директора
Київ, Одеса, Дистанційно
CRM-manager, Retention менеджер, Email Marketing Specialist
Вінниця, Дніпро
,
ще 8 міст