Резюме від 27 лютого 2024 PRO

Андрій

Керівник, заступник керівника, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник комерційного директора

з 11.2020 по 06.2022 (1 рік 7 місяців)
ТОВ "ФО-ШОП", Київ (Роздрібна торгівля)

- Розроблення планів постачання, зберігання, реалізації та відвантаження товарів, продукції;
- Забезпечення підготовки, узгодження й укладання договорів постачання, ведення перемовин з партнерами;
- Організація і контроль за постачанням продукції;
- Створення та введення нових SKU, розробка та впровадження у практику системи їх обліку для відстеження руху (придбання, зберігання і розподілу);
- Розробка локальних документів, які регулюють діяльність (інструкцій, стандартів, положень);
- Розробка "планограм" розташування товару.

Заступник керуючого магазином

з 06.2017 по 10.2020 (3 роки 4 місяці)
ТОВ "Сільпо-Фуд", Київ (Роздрібна торгівля)

1) Організація роботи магазину:
- складання і контроль графіків роботи співробітників;
- табелів звіту робочого часу;
- організація і контроль роботи персоналу;
- вирішення конфліктних ситуацій;
- проведення співбесід;
- аналіз товарообігу, втрат, фонду оплати праці, показників ефективності та продуктивності;
2) Забезпечення основних технологічних процесів:
- замовлення товарів;
- перевірка сертифікатів і посвідчень якості;
- контроль правильного обліку товарів, складування товару, передпродажної підготовки, термінів придатності;
- дотримання санітарно-гігієнічних норм магазину;
- своєчасність подачі ремонтних заявок;
- проведення інвентаризації основних засобів.
3) Турбота про поліпшення якості діяльності магазину і обслуговування Гостей:
- регулярний моніторинг конкурентів і проведення інших маркетингових процедур;
- регулярний контроль якості продукції в торговому залі і розширення асортименту на основі аналізу продажів;
- ефективне та своєчасне рішення звернень Гостей.
4) Взаємодія з контролюючими органами, департаментами мережі з питань комерції, будівництва, адміністративного контролю.
5) Забезпечення збереження товарно-матеріальних цінностей.
6) Розробка ідей і нововведень, а також участь в пілотних проектах з розвитку і вдосконалення діяльності магазину і мережі в цілому.

Помічник керівника

з 10.2016 по 06.2017 (8 місяців)
ТОВ "Нова Реклама", Київ (Видавництво, поліграфія)

•Забезпечення безперебійної роботи офісу та виробництва;
•Ведення документації та ділової переписки, складання звітів і протоколів зборів;
•Робота з постачальниками, здійснення закупівель;
•Прийом товару, витратних матеріалів, розподіл їх по офісу і виробництва;
•Складання логістики для кур'єрської служби та контроль за виконанням доставок;
•Інформаційно-аналітична підтримка керівника;
•Робота з віддаленими співробітниками, інформаційними інтернет-базами для складання розсилок рекламованої продукції.

Фахівець відділу моніторингу безпеки об’єктів банку

з 11.2015 по 06.2016 (7 місяців)
ПАТ «УКРГАЗБАНК», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Ведення безперервного контролю за об’єктами банку;
•Виявлення підозрілих дій та осіб на об’єктах банку;
•Оперативно діяти при порушеннях режиму банківської безпеки та нападі на банківські об’єкти;
•Проводити евакуаційні заходи при виникненні надзвичайних ситуацій;
•Ведення документації під час спостереження;

Секретар судових засідань

з 01.2013 по 08.2014 (1 рік 7 місяців)
Корольовський районний суд м. Житомира, Житомир (Державна діяльність, юриспруденція, секретаріат)

• Ведення судового засідання.
• Діловодство.
• Робота с правовими програмами та документами.
• Складання викликів, запитів, інших локальних документів, листування з державними, юридичними та фізичними особами.
• Написання ухвал. Рішень
• Видача документів
• Виконання доручень судді .

Секретар суду

з 07.2012 по 01.2013 (6 місяців)
Корольовський районний суд м. Житомира, Житомир (Державна діяльність, юриспруденція, секретаріат)

• Ведення первинного обліку справ і матеріалів.
• облік і зберігання речових доказів.
• підготовка та направлення справ до вищих інстанцій.
• оформлення звернення судових рішень до виконання.
• облік та складання виконавчих документів.
• складання статистичних звітів по розгляду справ.

Архіваріус

з 01.2012 по 07.2012 (6 місяців)
Корольовський районний суд м. Житомира, Житомир (Державна діяльність, юриспруденція, секретаріат)

• Прийом і реєстрація документів в архів.
• організація і забезпечення збереження документів.
• систематизація та розміщення судових справ.
• ведення обліку та забезпечення збереження судових справ.

Практикант

з 04.2010 по 06.2010 (2 місяці)
Житомирська ОДПІ, Житомир (Державна діяльність, податки)

Складання претензій, позовних заяв;
Участь в судових засіданнях під керівництвом юриста; Систематизація і розміщення документів;
Складання наказів, договорів, обробки іншої внутрішньої документації

Освіта

Національний Поліський Університет

Публічне управління та адміністрування, Магістр з публічного управління, Житомир
Вища, з 2020 по 2021 (1 рік)

Диплом з відзнакою.

Національний Університет "Юридична академія ім. Я. Мудрого"

Судово-прокурорський, Харків
Вища, з 2010 по 2016 (5 років 5 місяців)

Житомирський кооперативний коледж бізнесу і права

Юридичний, Житомир
Середня спеціальна, з 2006 по 2010 (3 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Національна школа суддів

2014

Пожежна безпека та охорона праці на підприємстві

2021

Google Digital Workshop - "Основи цифрового маркетингу"

2022

Знання і навички

MS Excel MS Word Пользователь Internet MS Office MS PowerPoint Користувач Internet ЛІГА:ЗАКОН Internet Explorer MS Outlook Opera Email Водительские права кат. B Рада Правові бази даних Юриспруденція Нормативно-правові акти України Trello Google ЛИГА:ЗАКОН Google Sheets Документооборот Юрист-плюс Складання юридичних документів Деловая переписка Google Drive Претензійно-позовна робота Законодательство Украины Joomla! Документообіг Обеспечение жизнедеятельности офиса Электронная таблица Електронна таблиця Представництво в суді Ділове письмо Организация приема посетителей Керівництво персоналом Створення та введення нових SKU

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — вище середнього
  • Польська — початковий

Додаткова інформація

• Водійське посвідчення категорія "В".
• Маю прагнення до особистісного зростання і розвитку, впевнений, чесний.
• Відповідальний, цілеспрямований, активний, ініціативний, грамотний.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати