Резюме від 22 травня 2024 PRO

Iryna

Customer support agent, manager, 37 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
26 років
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Customer support manager

з 09.2021 по 11.2023 (2 роки 2 місяці)
G5 Entertainment, Remote (IT)

Processing customer requests and responding promptly via Zendesk, ensure customer satisfaction, collecting feedback from Stores, processing customer payments, resolve customer complains.

Customer support representative

з 09.2020 по 09.2021 (1 рік)
Gameloft, Remote (IT)

Responding to customer queries, manage large amounts of emails, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits, identify and solve customer problems.

Hotel administrator

з 08.2018 по 08.2019 (1 рік)
Rotana Hotel Management Corporation, Abu-Dhabi (Hotel and restaurant industry)

Performing VIP, group Check Ins; predicting guest needs prior to their arrival, writing Front Office reports, night audit of Hotel, work with Program Management System (Opera PMS, QEMS, Fidelio).

Hotel administrator

з 07.2017 по 08.2018 (1 рік 1 місяць)
Hotel "Kharkiv", Kharkiv (Hotel and restaurant industry)

Performing Check Ins, handling guest queries and complains, answering incoming calls and responding to e-mails, maintenance of financial documentation.

Освіта

Kharkiv National Technical University of Agriculture

Bachelor degree of Technology and Production with honours, Kharkiv
Вища, з 2013 по 2017 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Telesens Academy (QA)

2019, 2 місяці

Знання і навички

Management of CRM Zendesk Technical support for users Jira Confluence Stress resistance Ability to work in multitasking mode Fast typing The first line of support Slack MS Word MS Excel Work with clients Communicability Customer orientation Work with customers Proactivity Payment processing Conducting online chats Control of receipt of payments Result orientation Time management

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Я хотіла би приєднатися до організації, де зможу використовувати отримані знання та вміння на робочому місці, з мого життєвого досвіду, та розвивати свій потенціал, щоб збільшити попит і загальну репутацію та престиж компанії.
Я відкрита, доброзичлива, професійна, позитивна людина.
Вільно володію англійською мовою.
Маю досвід більш ніж 3 роки, працювала з найрізноманітнішими людьми, національностями з усього світу.
Дякую за Ваш час!
---
Experienced and conscientious Customer Support Manager with 3+ years in customer service management. Aiming to use my proven skills to effectively fill the role in your company.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: