Резюме від 1 січня 2023 PRO

Олена

Керівник клініки, директор з персоналу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
51 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Виконавчий директор

з 10.2006 по 10.2020 (14 років)
ТОВ «Аксимед Плюс», Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Органiзацiя роботи клiнiки:
1. Персонал:
здiйснювала роботу iз забеспечення персоналом:
- пошук ( вибiр оптимальних джерел пошуку, складання та розмiщення iнформацii о вакансiях на job сайтах а також пошук резюме за вiдповiдними вимогами.
- спiвбесiди ( проведення попереднiх телефоних iнтерв’ю та спiвбесiд .
- мониторинг ринку оплати працI.
- розробка системи адаптацii.
- консультування керiвника з питань управлiння персоналом, з питань утримання спiвробiтникiв;
- аналiз потенциала спiвробIтникiв -робота з пiдвищення рiвня нематерiальноi мотивацii.
- очолювала роботу з органiзацii системи навчання ( проведення внутрiшнiх тренингiв, пiдбiр тренингiв для персоналу).
- управлiння системою матерiального заохочення ( аналiз ринку працi, регулярний мониторiнг рiвня заробIтних плат,
розробка критерiiв оцiнки,
- координацiя персонала,
- забезпечувала роботу з укомплектування працiвниками потрiбних професiй , прогнозування в потребi спецiaльностей згiдно iз квалiфiкацiйними рiвнями i профiлем отриманоI ними пiдготовки та дiловими якостями.
- формування кадрового резерву.
- участь у формуваннi корпоративноi культури,
контролювання стану трудовоi дисциплiни i дотримання працiвниками правил внутрiшнього трудового розпорядку.
- розробка посадових iнструкцiй та регламентуючоi документацii,
- покращення мiкроклiмата у колективi шляхом постiйноi комунiкацii та прийняття ефективних рiшень.

2. Робота з документами:
контроль документооборота з контрагентами (договори, акти виконаних робiт, рахунки);
ведення внутрiшньоi документацii.
3 Розвиток клiнiки:
допомога у формуваннi та реалiзацii стратегiй розвитку клiнiки. впровадження нових соцiально‐ мотивуючих направлень для спiвробiтникiв клiнiки.
контроль табелiв та графiкiв роботи спiвробiтникiв клiнiки. Оптимiзацiя останнiх.
Встановлення задач персоналу та контроль виконання.
4 Органiзацiя та участь у корпоративних заходах

Завiдуюча вiддiленням

з 08.1999 по 05.2017 (17 років 9 місяців)
ТМО Днiпровського району, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Органiзацiя та проведення медоглядiв декретованоi групи населення з метою виявлення венеричних та заразных шкiряних захворювань.
Займалась пошуком персоналу у вiддiлення, проводила його навчання та сама безпоседньо приймала участь у медоглядах.
Самостiйна розробка та формування нормативно-директивноI документацii.
Робота з органiзацiями на предмет заключення договорiв, актiв виконаних робiт, тощо.
З 2001 по 2012 рiк була позаштатним районним фахiвцем з питань медичний оглядiв.

Освіта

НМА пiслядипломноi освiти iм. П.Л. Шупика МОЗ Украiни

Органiзацiя I управлiння охороною здоров’я, Київ
Вища, з 2017 по 2017 (1 місяць)

Сертифiкат спецiалiста 2017;
Вища категорiя 2019 рiк.

Нацiональний медичний унiверсiтет iм Богомольця

Медичний, лiкар дерматовенеролог, Київ
Вища, з 1991 по 1998 (6 років 9 місяців)

Сертифiкат спецiалiста лiкар дерматовенеролог 1999 рik.
Атестацiя на вищу категорiю 2019 рiк

Додаткова освіта та сертифікати

Семiнар «Керiвник медичного закладу: органiзацiя ефективноi роботи та юридична вiдповiдальнiсть. Основи управлiнськоi звiтностi

19.05.2015

Тренiнг «Алгоритми роботи адмiнiстратора /оператора в медичних CALL центрах»

30.08.2017

Тренiнг «Ефективний пiдбiр персоналу»

12.11.2017

Семiнар « Особливостi вирiшення конфлiктiв i юридична вiдповiдальнiсть у медичнiй практицi»

3.06.2015

Квалификационный курс « Специалист по персоналу»

С 3 по 7 ноября 2015

Квалификационный курс « Специалист по поиску и подбору персонала»

С 29 по 31 октября 2015

Знання і навички

Водiйськi права категорiя В

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — просунутий
  • Італійська — початковий

Додаткова інформація

Маю аналiтичнi здiбностi, вмiння швидко вчитися та працювати на результат, висока продуктивнiсть працi, стресостiйкiсть. Вмiння працювати в командi, здатнiсть до самостiйноi роботи. Вмiння працювати в режимi багатозадачностi та вмiння вiрно органiзовувати свiй робочий час.
Увага, вiдповiдальнiсть, вирiшення проблем при нестандартних ситуацiях.
Iнтерес та прагнення до розвитку у HR сферi.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: