Резюме від 22 листопада 2023 PRO

Тетяна

Економіст, фінансовий менеджер, спеціаліст по роботі з клієнтами, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник керівника економічного відділу

з 04.2019 по 06.2020 (1 рік 2 місяці)
ТОВ "Тревел Профешнл Груп", Київ, Київ (Туризм)

Функціональні обов’язки:
— розрахунок собівартості та реалізаційної вартості туристичних продуктів;
— участь у межах своїх повноважень у переговорних процедурах щодо заключення договорів з постачальниками, здійснення перевірки і відповідності фінансової частини договірних домовленостей та контроль їх виконання;
— ведення та облік зовнішньоекономічних договорів та балансів взаєморозрахунків, ділове листування з міжнародними контрагентами;
— контроль грошових коштів, формування платіжного календаря та проведення розрахунків з контрагентами, контроль відображення операцій в обліку;
— фінансове планування бюджету доходів та витрат, руху грошових коштів у взаємодії з усіма структурними підрозділами організації;
— аналіз виконання бюджету, дебіторської та кредиторської заборгованості;
— моніторинг вартості туристичних пакетів туроператорів, фінансовий аналіз продажу і дохідності туристичного продукту, ведення внутрішньої фінансової звітності та контроль виконання плану продаж;
—підготовка аналітичної інформації за запитом керівника.

Провідний економіст відділу обліку доходів

з 06.2013 по 03.2019 (5 років 9 місяців)
ТОВ "Авіакомпанія Браво", Київ, Київ (Транспорт, логістика)

Функціональні обов’язки:
— ведення та облік зовнішньоекономічних договорів та балансів взаєморозрахунків , ділове листування з міжнародними контрагентами, переклади;
— ведення проектів з чартерних авіаперевезень (розрахунок вартості, підписання договорів тощо);
— проведення та контроль своєчасності взаєморозрахунків з контрагентами, виставлення рахунків, оформлення та підписання актів звірки (дебітори/кредитори);
— облік та контроль доходів отриманих від оренди повітряних суден (ПС), чартерних рейсів та інших наданих послуг;
— облік та контроль витрат в розрізі контрагентів, відстеження платіжних документів;
— відображення операцій в 1С;
— ведення внутрішньої звітності, консолідація управлінських фінансових результатів по доходам;
— забезпечення документообігу між усіма відділами компанії(бухгалтерія, фінансовий та комерційний);
— моніторинг та підготовка аналітичної інформації за запитом керівника.

Куратор продажів - головний спеціаліст по роботі з державними компаніями

з 09.2012 по 04.2013 (7 місяців)
ПАТ "ПУМБ", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Функціональні обов’язки:
— налагодження бізнес відносин з великими корпоративними клієнтами з державною часткою власності, залучення їх на обслуговування з наданням всього спектра банківських послуг (залучила на обслуговування ДП «Документ», розширила співпрацю з діючими клієнтами морськими портами, наростила депозитний портфель);
— координація підготовки документів на участь в тендерах по залученню кредитних коштів державними підприємствами.

Головний економіст планово - економічного відділу

з 03.2012 по 09.2012 (6 місяців)
ТОВ "Автометрополіс Інтернешнл" , Автодилер Mazda та Suzuki в Україні, Київ (Торгівля)

Функціональні обов’язки:
— підготовка бізнес-планів в розрізі бізнес напрямків діяльності підприємства, контроль їх виконання;
— складання бюджетів в розрізі бізнес напрямків діяльності підприємства та контроль їх виконання;
— складання та консолідація управлінської звітності підприємства, розробка і впровадження форм подачі звітності;
— отримання і супроводження банківського фінансування підприємства (підготовка повного пакету документів, заключення кредитних договорів, договорів застави та ін.), контроль оплати процентів та тіла кредиту.

Спеціаліст відділу корпоративних клієнтів Управління корпоративного бізнесу

з 03.2011 по 03.2012 (1 рік)
ПАТ «Банк КІПРУ», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Функціональні обов’язки:
— налагодження бізнес відносин з великими корпоративними клієнтами, надання банківського фінансування поточної діяльності компанії, а також проектного фінансування;
— структурування кредитних угод, кредитний аналіз позичальників, написання кредитних заявок і їх захист на кредитному комітеті, супровід кредитних угод з оформленням всіх необхідних документів.

Старший експерт Департаменту персональних банківських послуг (УПРБ)

з 01.2010 по 02.2011 (1 рік 1 місяць)
АТ «УкрСиббанк» (BNP Paribas Group), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Функціональні обов’язки:
— консультування клієнтів та проведення презентацій для залучення на обслуговування ;
— налагодження та координація роботи експертів департаменту;
— поточне супровід операцій клієнтів сегменту VIP (Private Banking) в Київському регіоні;
— реалізація внутрішньобанківських проектів, спрямованих на розвиток бізнесу Персональних Банківських Послуг і залучення нових клієнтів;
— розробка та впровадження бізнес-процесів по оптимізації ведення бізнесу в сфері Private Banking і забезпечення ефективної взаємодії з іншими структурними підрозділами Банку

Освіта

Національна Академія Державної Податкової Служби України

Факультет «економіки і підприємництва», спеціальність «економіст», Ірпінь
Вища, з 2000 по 2005 (4 роки 9 місяців)

Диплом спеціаліста з відзнакою, диплом магістра.

Додаткова освіта та сертифікати

Курси «1С Бухгалтерія» м. Київ.

Вересень 2009 р., 3 місяці

Курси письмової журналістики, м. Київ.

Березень – Квітень 2012 р., 2 місяці

Курси копірайтингу та сторітелінгу від "РИБА"

Травень - Червень 2020 р., 2 місяці

Знання і навички

Користувач ПК Письмовий переклад Грамотна усна та письмова мова Trados Впевненість Комунікабельність Технічний переклад CAT tools

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Професійні навички та ділові і особисті якості:
— знання ділового етикету та основ діловодства, навички ведення документообігу;
— володіння комп’ютером (пакет MS Office Excel/ Word/Power Point, Інтернет) та офісною технікою;
— досвід роботи з клієнтами та досвід в сфері продажів;
— грамотна письмова та усна мова;
— навички проведення презентацій і переговорів;
— навички управління персоналом;
— вміння користуватися законодавчою базою у банківській та підприємницькій сферах;
— чесність, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, відкритість, організаторські здібності, робота в команді, гнучкість і вміння вирішувати конфліктні ситуації.
— уміння правильно організовувати робочий час і контролювати виконання поставлених завдань.
— уміння оперативно оцінювати ситуацію, що склалася, приймати рішення в найкоротші терміни.
— активна життєва позиція, постійна самоосвіта, здатність швидко навчатися і навчання інших співробітників власного досвіду, висока працездатність і стресостійкість.
— націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації, ініціативність, порядність.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: