Резюме від 7 червня 2023 PRO

Роман

Фінансовий директор, керівник проєктів, 80 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фінансовий директор

з 08.2022 по нині (1 рік 9 місяців)
ТОВ АГРОЕКО-МК, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Аналіз фінансово-господарської діяльності компанії.
Бюджетування, підготовка план-факту використання бюджету.
Прийняття рішень з ціноутворення, збільшення операційної рентабельності.
Фінансове моделювання.
Формування фінансової та управлінської звітності компаній: P&L, Cash Flow, Balance.
Співпраця з фінансовими та банківськими установами.
Підготовка окремих управлінських звітів та інформації для ухвалення бізнес-рішень.Контроль фінансового стану компаній.Визначення та контроль основних показників ефективності роботи компаній.
Управління дебіторською заборгованістю.
Управління кредиторською заборгованістю.
Управління грошовими потоками.
Участь у стратегічному плануванні роботи компанії.
Розробка та впровадження управлінської звітності.
Податкове планування.
Планування та контроль за фінансовими потоками компанії.
Ревізія клієнтських договорів.
Повний контроль та супровід нових проєктів.

Керівник офісу, фінансовий директор

з 11.2020 по 02.2022 (1 рік 3 місяці)
Група компаній, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- Контроль фінансового стану компаній.
- Визначення та контроль основних показників ефективності роботи компаній.
- Прийняття рішень з ціноутворення, збільшення операційної рентабельності.
- Управління дебіторською заборгованістю.
- Управління кредиторською заборгованістю.
- Управління грошовими потоками.
- Формування довгострокового фінансового планування.
- Участь у стратегічному плануванні роботи компаній.
- Формування фінансової та управлінської звітності компаній: P&L, Cash Flow, Balance.
- Розробка та впровадження управлінської звітності на щомісячній/квартальній/річній основі.
- Аналіз господарсько-фінансової діяльності компанійна щомісячній/квартальній/річній основі.
- Податкове планування.
- Планування та контроль за фінансовими потоками компаній.
- Моніторинг та контроль фінансових показників.
- Ревізія клієнтських договорів.
- Повний контроль та супровід нових проєктів.
- Участь у створені команди менеджерів з закупки с/г продукції.
- Планування та контроль менеджерів з закупівлі.
- Щоденна аналітика с/г ринку та виконання контрактів.

Керівник проектів (Аутсорсинг)

з 07.2015 по 11.2020 (5 років 4 місяці)
ФОП, Аутсорсинг, Київ (Будівництво, меблеве виробництво, фінансові послуги)

- виготовлення та обслуговування об'єктів зовнішньої та
внутрішньої реклами;
- будівництво та ремонтно-оздоблювальні роботи;
- вентиляційні роботи з підвищеним рівнем допуску;
- виробництво високоякісних офісних та м'яких меблів;
- виробництво металопластикових виробів;
- банківські та страхові послуги;
- фінансовий моніторинг.

Реалізація нових проектів по всім напрямкам діяльності;
Проведення переговорів;
Підготовка та участь у тендерах;
Ведення та контроль всіх бізнес-проектів (від початку проведення переговорів до 100% їх реалізації);

Приклади реалізованих проектів:

• ROSHEN – Виготовлення та монтаж дахових рекламних конструкцій на Київській кондитерській фабриці (м. Київ, пр. Науки, 1), логістичного комплексу класу «А» у Яготині – рекламне направлення;
• UKRAINE GLOBAL SCHOOL (повне забезпечення VIP-меблями школи та дитячого садку);
• Vodafone – ребрендінг дилерських магазинів та фірмових салонів-магазинів по всій території України) – рекламне та меблеве направлення;
• ЦЕНТРАЛЬНИЙ СПОРТИВНИЙ КЛУБ АРМІЇ – проектування та капітальний ремонт системи вентиляції та кондиціювання спортивного комплексу, ігрового залу, плавального басейну та спортивного манежу;
• ПЛАНЕТА КІНО – введення в експлуатацію розважальної VR-зони в ТРЦ «Блокбастер» - меблеве та ремонтно-будівельне направлення;
• AROMA KAVA – рекламне оформлення фірмових кав’ярень;
• Архітектор Краси – рекламне оформлення магазинів по всій території України.
та інші.

Директор з розвитку бізнесу

з 04.2012 по 07.2015 (3 роки 3 місяці)
ТОВ «ЮГ-Сервис», Київ (Будівництво, виготовлення реклами, поліграфічні послуги)

• Організація роботи підприємства, та аналіз діяльності;
• Розробка комерційної стратегії підприємства;
• Організація роботи по пошуку клієнтів, підготовка та участь у тендерах;
• Контроль ефективності використання ресурсів;
• Розробка стратегії і плану розвитку підприємства (аналіз ринку, конкурентів, маркетинг);
• Проведення переговорів;
• Укладання договорів;
• Організація та контроль процесу з виконання договірних зобов'язань;
• Повне ведення проектів, від початку до повного виконання;
• Робота з проектною документацією;
• Робота з постачальниками;
• Підбір персоналу;
• Вирішення спірних питань;
• Розробка маркетингової та рекламної стратегії;
• Проведення маркетингових досліджень;
• Планування рекламного бюджету;
• Проведення рекламних кампаній;
• Оцінка ефективності рекламних кампаній;
• Погодження з міською владою рекламних конструкцій (по всій території України);

Реалізовані проекти:

• WOG (рекламне оформлення АЗК WOG Cafe, WOG Market);
• Нова пошта (рекламне оформлення більш ніж 30 відділень);
• АБ "Приватбанк" (рекламне обслуговування відділень банку);
• АТ "Ощадбанк" (рекламне обслуговування відділень банку);
• АЗС SOCAR (оформлення АЗС м. Кременчук, заміна LED освітлення на АЗС в м. Києві і т.д.);
• CityCommerceBank більше 40 відділень (ребрендінг існуючих + нові відділення: виробництво рекламних вивісок, ремонтно-будівельні роботи, допомога в пошуку та введенню в експлуатацію нових відділень);
• ПАТ РЕАЛ БАНК (рекламне оформлення відділень банку);
Київський ювелірний завод (оформлення фірмових магазинів);
• ПРЕМІУМ БАНК (рекламне оформлення відділень банку);
• АЗС WOG (заміна освітлення на LED);
• АЗС Luxwen (заміна освітлення на LED);
• АЗС TES (рекламне оформлення більше 35 АЗК);
• АЗС M (встановлення цінових стел на АЗК);
• PROFinBank більше 20 відділень (рекламне оформлення відділень);
• Unicreditbank - ребрендінг 350 відділень банку по всій Україні;

Начальник відділу зв’язків з громадськістю та реклами

з 12.2011 по 04.2012 (4 місяці)
ПАТ «РЕАЛ БАНК», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Організація роботи відділу з "0", аналіз діяльності;
•Відкриття нових відділень по всій території України (від пошуку до запуску відділення);
•Розробка маркетингової та рекламної стратегії;
•Проведення маркетингових досліджень;
•Планування рекламного бюджету;
•Проведення рекламних кампаній;
•Оцінка ефективності рекламних кампаній;
•Робота зі ЗМІ, телеканалами, радіостанціями щодо розміщення реклами;
•Розробка та реалізація рекламних кампаній на зовнішніх площах (підбір адресної програми, пошук і бронювання місць, розробка дизайну та друк постерів, укладання договорів на розміщення);
•Укладання комерційних, рекламних, маркетингових договорів;
•Розробка фірмового стилю;
•Розробка бренд буку Банка, адаптація до матеріалів, які є на Українському ринку;
•Розробка фірмового стилю оформлення відділень Банку;
•Розробка фірмового стилю меблевих конструкцій;
•Розробка фірмового стилю виготовлення та розміщення елементів зовнішньої реклами на фасадах відділень та філій банку;
•Організація та контроль за дотриманням фірмового стилю під час відкриття відділень банку;
•Розробка дизайну, виготовлення і розподіл рекламно-поліграфічної продукції: візиток, листівок, буклетів, річних звітів, новорічних календарів, тощо;
•Забезпечення рекламно-сувенірною продукцією;
•Організація прес-конференцій.

Радник Голови Правління з питань маркетингу та реклами, Начальник управління маркетингу та реклами

з 03.2007 по 08.2010 (3 роки 5 місяців)
ВАТ «БМ Банк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Організація роботи управління, аналіз діяльності відділів;
•Розробка маркетингової та рекламної стратегії;
•Проведення маркетингових досліджень;
•Планування рекламного бюджету;
•Проведення рекламних кампаній;
•Оцінка ефективності рекламних кампаній;
•Робота зі ЗМІ, телеканалами, радіостанціями щодо розміщення реклами;
•Розробка та реалізація рекламних кампаній на зовнішніх площах (підбір адресної програми, пошук і бронювання місць, розробка дизайну та друк постерів, укладання договорів на розміщення);
•Укладання комерційних, рекламних, маркетингових договорів;
•Розробка фірмового стилю;
•Розробка бренд буку Банка, адаптація до матеріалів, які є на Українському ринку;
•Розробка фірмового стилю оформлення відділень Банку (від плитки на полу до рекламного постеру);
•Розробка фірмового стилю меблевих конструкцій;
•Функціональне зонування відділень Банку;
•Розробка фірмового стилю виготовлення та розміщення елементів зовнішньої реклами на фасадах відділень та філій банку;
•Організація та контроль за дотриманням фірмового стилю під час відкриття 45 відділень банку за короткий період (18 місяців);
•Організація та контроль роботи по відкриттю нових відділень (від пошуку до запуску);
•Розробка дизайну, виготовлення і розподіл рекламно-поліграфічної продукції: візиток, листівок, буклетів, річних звітів, новорічних календарів, тощо;
•Забезпечення рекламно-сувенірною продукцією;
•Організація прес-конференцій.

Начальник управління маркетингу та реклами

з 02.2002 по 02.2007 (5 років)
АБ «Таврика», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Розробка маркетингової та рекламної стратегії;
•Планування рекламного бюджету;
•Проведення рекламних кампаній;
•Пошук та введення в експлуатацію нових відділень;
•Оцінка ефективності рекламних кампаній;
•Організація роботи управління, аналіз діяльності відділів;
•Робота зі ЗМІ, розміщення реклами;
•Проведення маркетингових досліджень;
•Укладання комерційних, рекламних, маркетингових договорів;
•Розробка фірмового стилю;
•Розробка та введення в дію сайту;
•Створення Call-центру;
•Розробка, виготовлення і розміщення зовнішніх рекламних вивісок на фасадах відділень та філій банку;
•Розробка дизайну, виготовлення і розподіл рекламно-поліграфічної продукції: візиток, листівок, буклетів, річних звітів, новорічних календарів, тощо;
•Забезпечення рекламно-сувенірною продукцією;
•Робота з телеканалами та радіостанціями (виготовлення та розміщення роликів, складання оптимальної сітки мовлення);
•Розробка та реалізація рекламних кампаній на зовнішніх площах (підбір адресної програми, пошук і бронювання місць, розробка дизайну та друк постерів, укладання договорів на розміщення);
•Організація прес-конференцій.

Старший менеджер

з 10.2000 по 02.2002 (1 рік 4 місяці)
ДП «Інтерзв’язок», Київ (Телекомунікації, зв'язок)

•Координація та контроль за роботою підприємства;
•Укладання договорів;
•Продаж систем телефонізації, комп’ютерної техніки;
•Забезпечення та підтримка проведення комплексних робіт по телефонізації офісів, проведення та встановлення пожежно – охоронних систем.

Освіта

Полтавський кооперативний інститут

Економіки та менеджменту, Менеджмент організації, Полтава
Вища, з 1995 по 2000 (4 роки 8 місяців)

Знання і навички

MS Office Користувач ПК Користувач Internet Windows Adobe Photoshop Internet Explorer Google Chrome Adobe Adobe Premiere Pro Google

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Орієнтований на результат. Вмію організовувати та управляти проектами. Чітко розумію фактори, які формують позитивний імідж. Вмію поставити задачі та організувати отримання максимально результату. Комунікабельний, вмію управляти людьми та бути командним гравцем.
Активна життєва позиція, організаторські здібності, відповідальність, креативність, порядність, надійність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: