Резюме від 29 квітня 2024 PRO

Уляна

Помічник керівника

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор

з 09.2022 по нині (1 рік 8 місяців)
ТОВ «Люмі Дент», Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- консультація про послуги клініки та їх вартості;
- зустріч пацієнтів та відповіді на їх запитання;
- запис пацієнтів на прийом;
- проведення розрахунків з пацієнтами;
- робота зі страховими компаніями;
- робота з лабораторіями.

Працівник по цивільно-правовому договору

з 05.2021 по 07.2022 (1 рік 2 місяці)
Нововолинський відділ ДРАЦС у Володимир-Волинському р-ні Волинської обл. ЗМУМЮ (м.Львів), Нововолинськ (Державні організації)

- консультування громадян у сфері державної реєстрації актів цивільного стану;
- впорядкування документів з діловодства;
- підготовка справ до зберігання в архіві.

Секретар-діловод

з 08.2019 по 06.2020 (10 місяців)
Бориспільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6, Бориспіль (Освіта, наука)

Обов'язки:
- виконання технічних функцій щодо забезпечення і обслуговування роботи директора школи та його заступників;
- ведення діловодства (особові справи учнів, вчителів, книги наказів, книги вхідних та вихідних документів, книгу видачі довідок, книгу обліку відвідування учнів та ін.);
- отримання для директора школи, керівника установи і його заступників відомості про працівників школи, викликає за дорученням директора працівників школи, учнів;
- телефонні переговори директора школи;
- прийом і передачу телефонограм, записує під час відсутності директора школи, керівника установи прийняті повідомлення і доводить їх до його відома;
- роботу щодо підготовки загальних зборів працівників школи, засідань ради школи, педагогічної ради, а також нарад, які проводить директор школи, керівник установи;
- передачу і прийом інформації щодо роботи школи;
- друк за вказівкою директора школи різних документів і матеріалів;
- прийом кореспонденції, що надходить на ім'я директора школи, здійснює її систематизацію відповідно до прийнятого в школі порядку і передає її після розгляду;
- оформлення особових справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечує їх збереження і у визначені строки здає їх до архіву;
- прийом особистих заяв працівників, учнів та їхніх батьків (осіб, які їх замінюють), документів на підпис директору школи;
- прийом відвідувачів, забезпечує оперативність розгляду прохань і пропозицій працівників;
- документальне забезпечення кадрової роботи в школі, ( за згодою) веде книгу наказів і зберігає її, веде і зберігає журнал обліку руху трудових книжок, зберігає і веде у встановленому порядку трудові книжки працівників.

Навички:
- грамотне діловодство;
- створення та ведення книг наказів (учнівських, кадрових та основних);
- записи та реєстр обліку трудових книжок;
- здатність працювати з великою кількістю інформаціїї;
- вміння знаходити контакт з людьми.

Асистент комерційного директора

з 03.2010 по 03.2019 (9 років)
ТОВ "Ельфа лабораторія", Київ (Освіта, наука)

1. Робота з документами:
― прийом і перевірка правильності оформлення підготовлених проектів документів, переданих керівникові на підпис, їхнє редагування;
― прийняття вхідної кореспонденції, її передавання на розгляд керівника й подальша передача відповідно до прийнятого рішення в структурні підрозділи чи конкретним виконавцям для використання в процесі роботи та/або підготовки відповідей;
― ведення діловодства: складання листів, запитів й інших документів, підготовка проектів доповідей, звітів тощо, необхідних для роботи керівника;
― оперативне зберігання документів, формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх схоронності й у встановлений термін здача в архів;
― контроль виконання працівниками підприємства виданих наказів і розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок і доручень керівника підприємства, взятих на контроль;
― ведення контрольно-реєстраційної картотеки.

2. Організаційна робота (бездокументальне обслуговування):
― прийом і передача повідомлень зручними каналами зв’язку (факс, електронна пошта тощо);
― створення «телефонного іміджу» підприємства й керівника, самостійне прийняття рішень щодо переадресації або завершення телефонних дзвінків;
― забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими засобами, створення умов, що сприяють ефективній роботі;
― організація й координація зустрічей керівника, розробка найбільш раціонального розпорядку його роботи;
― підготовка засідань і нарад, які проводитиме керівник (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їхня реєстрація), ведення й оформлення протоколів нарад;
― організація презентацій і представницька діяльність;
― організація прийому відвідувачів, сприяння оперативному розгляду прохань і пропозицій працівників;
― виконання особистих доручень.

Навички:
- 1С: Управління;
- 1С: Документообіг;
- Word;
- Exel.

Юристконсульт

з 02.2009 по 12.2009 (10 місяців)
ЗАТ "Галнафтохім", Львів (Тернопільський департамент) (Торгівельна діяльність)

Обов'язки:
- моніторинг законодавства;
- обробка і підготовка юридичних документів;
- складання та ведення реєстрів документів;
- аналіз договорів та угод;
- підготовка проектів договорів та угод;
- виконання доручень керівника.

Навички:
- знання законодавства;
- складання різних юридичних документів.

Освіта

Львівський університет бізнесу та права

Юридичний, право, Львів
Вища, з 2004 по 2009 (4 роки 9 місяців)

Диплом бакалавра та магістра з відзнакою.

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet MS Office MS PowerPoint MS Outlook Email Internet Explorer Робота з оргтехнікою Opera Mozilla Firefox Робота з факсом 1С:Підприємство

Знання мов

  • Українська — просунутий
  • Російська — просунутий

Рекомендації

  • Ляшенко Валентин Олексійович

    Ляшенко Валентин Олексійович

    Комерційний директор, ТОВ "Ельфа лабораторія"

    Контактні дані приховані
  • Мазура Віра Іванівна

    Мазура Віра Іванівна

    Директор, Бориспільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Професіоналізм, відповідальність, уважність, цілеспрямованість, творчий потенціал, здатність швидко засвоювати нові знання, уважно прислухаюсь до критики та роблю відповідні висновки, володію особистими морально-діловими якостями, правильно і швидко реагую на поставлені задачі, працюю в команді.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: