Резюме від 22 квітня 2024 PRO

Ірина

Фінансовий директор, керівник фінансового відділу, 140 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник департаменту аутсорсингу / Консультант з ефективності підприємництва

з 05.2023 по нині (11 місяців)
Kyiv Strategy Consulting, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- Загальне консультування з ефективності підприємництва
- Проект менеджмент та адміністрування процесів
- Стратегічний розвиток аутсорсингових послуг та існуючої команди
- Управління аутсорсинговими результатами та послугами для клієнтів BDO Німеччина та інших зовнішніх клієнтів
- Підготовка, аналіз та контроль бюджетів
- Підготовка звітів для клієнтів та керівництва - статуси проектів, ризики, аналітика
- Проектування, управління та оптімізація бізнес-процесів для аутсорсингових команд
- Розвиток та управління командою, персональна оцінка ефективності команди

Фінансовий менеджер, повірений, консалтинг

з 06.2022 по нині (1 рік 10 місяців)
Abrechnungen.ch (Швейцарія), Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Здійснення функцій повіреного та головного бухгалтера в швейцарських компаніях різних форм власності

- Ведення бухгалтерського обліку, підготовка податкової звітності

- Підготовка річної звітності, закриття року

- Організація процесу ведення бухгалтерського та управлінського обліку для новостворених компаній з різними формами власності

- Ведення звітності по персоналу, витрат на персонал, взаємодія зі страховими організаціями, державними установами

- Надання консультацій по фінансовій та податковій діяльності компаній у відповідності до чинного швейцарського законодавства

- Допомога при виборі облікових систем, здійснення та супроводження переходу на нові облікові системи

- Підготовка та розробка контрольних форм, стандартів та внутрішніх документів компаній

Керівник управління фінансового контролінгу

з 09.2021 по 05.2022 (8 місяців)
ПрАТ «Нерухомість столиці», Київ (ПрАТ «Нерухомість столиці» (Нерухомість та Девелопмент)), Київ (Нерухомість)

- Розробка, погодження та впровадження форм облікових документів і форматів управлінської звітності.
- Керівництво процесом бюджетування, підготовка, перевірка та консолідація бюджетів.
- Контроль за виконанням фінансових планів. Аналіз план-факт відхилень.
- Організація управлінського обліку та підготовка управлінської звітності
- Автоматизація бізнес-процесів, контроль за їх виконанням та оцінка ефективності бізнес-процесів.
- Підготовка аналітичної звітності відповідно до запитів керівництва компанії
- Автоматизація утравлінської звітності, керівництво процесом автоматизації
- Нормативне, методологічне та методичне забепечення бізнес-процесів, включаючи процеси бюджетування, ведення управлінського, складання управлінської та фінансової звітності, здійснення платежів тощо.
- Верифікація облікових і звітних даних, здійснення аналізу фінансових результатів і фінансового стану

Керівник департаменту звітності та планування

з 01.2008 по 08.2021 (13 років 7 місяців)
Цеппелін Україна, Київ (Будівельна, сільхозтехніка, компоненти, сервіс)

- Підготовка щотижневих, щомісячних, щоквартальних звітів, а також підготовка річної корпоративної звітності у відповдності до GAAP, МСФЗ та політики Групи (P&L, Balance, Inventory, AR по интервалам, Оrder Backlog, HC…)
- Забезпечення закриття місяця та кінця кварталу в SAP та 1:C.8
- Консолідація фінансовой звітності для аналізу з боку керівництва та зовнішніх аудиторів - Надання генеральному директору та фінансовому директору вичерпної фінансової та управлінської інформації та рекомендацій, як бази для прийняття управлінських рішень
- Забезпечення та підготовка точних та своєчасних короткострокових та довгострокових бюджетів та прогнозів, стратегічне планування у відповідності до вимог компаніі та бізнесу - Перевірка місячних результатів, аніліз план-факт відхилень, аналіз основніих показників компанії в динаміці та їх відповідність плану
- Проактивна кооперація та задіяння менеджменту компанії в процес бюджетування, контроль витрат, а також консолідація, аналіз та перевірка данних всіх струкрурних одиниць компанії
- Інвестиції компанії, контроль, моніторинг, розрахунок окупності, звітність по ризикам
- Ініціювання та супровід розробки та автоматизації в ERP системі звітів, резервів, процесів
- Разробка та впровадження внутрішніх політик та опис процесів

Комерційний директор департаметну будівельних технологій

з 09.2000 по 01.2008 (7 років 4 місяці)
Сіменс Україна, Київ (розумний дім, пожежна безпека, охорона)

-Аналіз продажів, договорів, умов поставок
-Підготовка бюджетів та прогнозів, в тому числі руху грошових коштів
-Підготовка договорів, їх погодження з клієнтами та юридичним відділом
-Погодження умов фінансування, відстрочок платижів, графіків реструкстуризації боргів, строків поставки
-Локальна коммунікація з продавцями, технічними спеціалістами, постачальниками, фінансистами
-Підготовка план-факт аналізу, презентацій для керівницва компаніїї та внутрішніх звітів
-Работа с дебіторами, листи нагадування
-Супровід бізнесу у інших фінансових та юридичних питаннях

Освіта

Національний університет державної податкової служби України

Фінансове право, Київ
Вища, з 1998 по 2002 (3 роки 9 місяців)

Знання мов

  • Німецька — просунутий
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Додаткова освіта
•DipIFR (сертифікат не отримувала)
Професійні та інші навики
•Навички работи з компьютером
•Advanced user level experience with MS Office (Excel, PowerPoint)
•Financial management software: 1С.8, SAP BI

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: