Резюме від 19 травня 2023 PRO

Єлизавета

Помічник керівника, HR, управляючий салоном краси, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
25 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Старший адміністратор

з 03.2021 по 02.2022 (11 місяців)
SILENCE Health&Beauty Home, Харків (Краса, фітнес, спорт)

- Управління та організація діяльності клініки
- Контроль роботи персоналу
- Ведення організаційної, розпорядчої, інформаційно-довідкової, фінансово-звітної документації
- Складання графіка роботи персоналу
- Зустріч, консультування та запис клієнтів на послуги салону
- Активний продаж послуг та товарів
- Складання та оформлення замовлень
- Створення контенту для соціальних мереж
- Робота з запереченнями та вирішення конфліктів із проблемними клієнтами
- Аналіз конкурентного середовища

Помічник керівника

з 07.2020 по 01.2021 (6 місяців)
Adashevsky Consulting Group, Харьков (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- Пошук, підбір, адаптація, первинне навчання персоналу (складання текстів вакансій, проведення співбесід, підготовка тестових завдань, навчання працівників)
- Робота з документами (складання рахунків, актів, договорів, ведення звітності, надсилання клієнтам)
- Адміністративні завдання та особисті доручення керівника (перевірка звітів, складання звітів, збір інформації)
- Ведення листування (e-mail, месенджери)
- Ведення соц. мереж (наповнення контентом, моніторинг та відповіді на коментарі, листування в особистих повідомленнях з клієнтами)
- Складання та ведення клієнтської бази (пошук нових клієнтів, спілкування з клієнтами)
- Робота з сайтами у Tilda
- Пошук партнерів з реклами та співробітництво з ними
- Створення рекламних банерів у Canva
- Монтаж та обробка рекламних відео в Supa (для Ютуб, Інстаграм, Тік-Ток, Фейсбук)

Адміністратор

з 02.2019 по 02.2020 (1 рік)
Салон красоты "Beauty Room", Харьков (Краса, фітнес, спорт)

- Управління діяльністю салону краси
- Контроль роботи персоналу
- Ведення організаційної, розпорядчої та інформаційно-довідкової документації
- Складання графіка роботи персоналу
- Зустріч, консультування та запис клієнтів на послуги салону
- Активний продаж послуг та товарів
- Складання та оформлення замовлень продукції в роботу та на продаж
- Робота з запереченнями та вирішення конфліктів із проблемними клієнтами
- Аналіз конкурентного середовища

Адміністратор

з 05.2018 по 10.2018 (5 місяців)
SPA&Fitness центр «Місто», Харьков (Краса, фітнес, спорт)

Зустріч гостей;
Контроль роботи персоналу;
Контроль за дотриманням правил;
Робота з запереченнями та вирішення конфліктів із проблемними клієнтами
Консультація клієнтів по всьому спектру послуг та цін на них;
Ранкова підготовка зони басейну до роботи (обхід за чек-листом);
Ведення первинної документації

Фінансовий консультант

з 05.2017 по 05.2018 (1 рік)
ТОВ ЛІДСервіс, Харьков (Фінанси, банки, страхування)

- Консультація клієнтів щодо послуг компанії;
- Фіксація результатів роботи у програмі;
- Оформлення та обробка заявок на кредит, позику, кредитну картку, рефінансування;
- Заповнення первинної документації;
- Проведення тренінгів для персоналу;
- Робота з комп'ютерними програмами (Word, Excel, 1C);
- Складання звіту про виконану роботу;

Освіта

ХНЄУ ім. Кузнеца

Менеджмента и маркетинга, Харьков
Вища, з 2020 по 2021 (1 рік)

Спеціальність - Маркетинг

ХДАК

Управління та бізнес, Менеджмент, Харьков
Вища, з 2016 по 2020 (4 роки)

Спеціальність - Менеджмент
Диплом з відзнакою

Додаткова освіта та сертифікати

4 потік SMM-марафону @insta_lelyaa_marafon

10 днів

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint Adobe Photoshop MS Paint Canva Tilda SUPA

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Маю вищу освіту;
Маю досвід роботи у сфері послуг;
Маю досвід підбору, управління та контролю персоналу;
Маю високі організаторські та комунікативні навички;
Вмію працювати у команді;
Орієнтована на результат та прагну до досконалості у своїй професії;
Маю креативне мислення;
Вмію вирішувати конфлікти та знаходжу спільну мову навіть із проблемними клієнтами;
Впевнений користувач ПК (Word, Excel, 1C);
Знаю касову дисципліну;
Відкрита для нових знань;

Маю свій невеликий бізнес, продаю шопери з вишивкою ручної роботи @ethnicshopper

Надсилайте свої пропозиції в Telegram [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: