Володимир

Менеджер адміністративно-господарського відділу, 20 000 грн

Розглядає посади: Менеджер адміністративно-господарського відділу, Адміністратор офісу, Завідуючий господарством, Адміністратор, Сервіс-менеджер
Вид зайнятості: повна
Вік: 54 роки
Місто проживання: Носівка
Готовий працювати: Дистанційно, Київ
Розглядає посади:
Менеджер адміністративно-господарського відділу, Адміністратор офісу, Завідуючий господарством, Адміністратор, Сервіс-менеджер
Вид зайнятості:
повна
Вік:
54 роки
Місто проживання:
Носівка
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець з адміністративно-господарських питань

з 12.2021 по 06.2022 (7 місяців)
Healthy Lab, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Моніторинг всіх систем життєзабезпечення офісу(електро-газо-водопостачання),отримання та розподіл мед.інвентарю згідно замовлень.
Співпраця з адміністраторами,обслуговуючим та мед.персоналом, охороною.
Контроль стану приміщень офісних будівель,парковки та прибудинкової території.(Дрібний ремонт власними силами)
Замовлення та отримання всього необхідного для життєдіяльності офісу.

адміністративний помічник

з 01.2015 по 10.2020 (5 років 10 місяців)
ТОВ "ЕПАМ СИСТЕМЗ", Київ (IT)

На посаді адміністративного помічника працював з січня 2015р.
За цей період часу 3,5 року (з 2015 по 2019) був системним координатором ESP (розподіл адмін.реквестов по Україні).

Паралельно в цей час і по сьогодні був відповідальним за господарське забезпечення
- контроль поставок ТМЦ і товарів, необхідних для підтримки життєдіяльності офісів .
- контроль за виконанням ремонтних та клінінгових робіт, виконання дрібних ремонтів, підготовка робочих місць, співпраця з сервісними службами, підрядниками, представниками власника, обслуговуючими офіси.
- контроль роботи існуючих систем: кондиціонування, вентиляції, каналізації та водопостачання, освітлення та опалення.
- облік мат.ценностей і основних засобів (інвентаризація).
- організація та контроль масмувента проектів (співробітників), оповіщення співробітників про тих, чи інших позаштатних ситуаціях (розсилки через рецепцію).
- колаборація і допомогу внутрішнім відділам за запитом.

Освіта

1997-1999рр. навчання в Чернігівському обласному інституті підвищення кваліфікації та перепідготовки працівників освіти

Філологічний факультет,вчитель англ.мови та літератури., Чернігів
Вища, з 1997 по 1999 (2 роки)

Ніжинський державний педагогічний інститут ім.М.В.Гоголя

Історико-філологічний, рос.мова,література та світова художня культура, Ніжин
Вища, з 1989 по 1995 (6 років)

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Outlook
  • MS Word

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Інвалідність

Третя група.
Загальне захворювання(стентування судин серця).Не рекомендується тяжка фізична та нервова праця,але з офісною роботою вправляюсь.

Додаткова інформація

Одружений,маю дорослого сина.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати